УКРАЇНА
ПЕРЕЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА
Четверта сесія УІІ скликання
(позачергова)
РІШЕННЯ
18.02.2016 м.Перечин № 65
Про районну Програму виготовлення
генеральних планів населених пунктів
Перечинського району на 2016 − 2018 роки
Відповідно до статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши та обговоривши районну Програму виготовлення генеральних планів населених пунктів Перечинського району на 2016 − 2018 роки, районна рада вирішила:
постійну комісію районної ради з питань соціального розвитку села, агропромислового комплексу, земельних і лісових ресурсів, екології, промисловості, будівництва, архітектури, паливно-енергетичного комплексу, соціальної інфраструктури (Цмур Ю.І.).
Голова ради М.І.Ласкін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення районної ради
18.02.2016 № 65
РАЙОННА ПРОГРАМА ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНИХ ПЛАНІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ В сучасних умовах зростає роль планування територій як ефективного засобу державного регулювання її використання, яке забезпечує взаємоузгодження в цій сфері інтересів особистості, суспільства та держави, центру і регіонів, галузей і адміністративно-територіальних одиниць. Програма спрямована на визначення необхідних обсягів фінансування проектно-вишукувальних робіт та черговості розробки містобудівної документації (генеральних планів населених пунктів ) в районі до 2019 року. Визначення термінів. У цій Програмі наведені терміни вживаються у такому значенні: – містобудівна документація – затверджені текстові і графічні матеріали, якими регулюється планування, забудова та інше використання територій; – територія – частина земної поверхні у визначених межах (кордонах) з властивими їй географічним положенням, природними та створеними діяльністю людей умовами та ресурсами, а також з повітряним простором та розташованими під нею надрами. – план зонування території (зонінг) — містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон;
IІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ Основна мета Програми – своєчасне забезпечення населених пунктів та територій району містобудівною документацією, завданнями якої є: – обґрунтування майбутніх потреб та визначення переважних напрямів використання територій; – урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій; – обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та використання територій для містобудівних потреб; – забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку населених пунктів; – визначення і раціональне розташування територій житлової та громадської забудови, промислових, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших територій і об’єктів; – обґрунтування та встановлення режиму раціонального використання земель та забудови територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність; – визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;
ІІІ. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ Фінансування робіт з виготовлення генеральних планів населених пунктів та інших частин їх території здійснюється за рахунок коштів державного, обласного та відповідних місцевих бюджетів (сільських, міського, районного). Орієнтовна вартість проектно-вишукувальних робіт вказана у цінах станом на 01.01.2015 року з використанням уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт. Дійсна вартість проектно-вишукувальних робіт у кожному конкретному випадку буде встановлюватися проектною установою та замовником з врахуванням всіх особливостей та факторів, обумовлених станом розвитку, потреби в територіях населеного пункту або території на час виготовлення містобудівної документації. – зміни меж населених пунктів; – зміни індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт; – впливом зовнішніх факторів (змінами в законодавстві, економічних та Всього на розроблення та коригування містобудівної документації населених пунктів до 2018 року в місцевих бюджетах необхідно передбачити 4582,0 тис.гривень (додатки 1, 2 до Програми).
ІV. ОЧІКУВАНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ Виконання Програми дасть можливість налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використанням територій населених пунктів з врахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій на місцевому рівні.
Додаток 1 до Програми Кошторисні обсяги на виготовлення генеральних планів забудови населених пунктів Перечинського району
Заступник голови ради М.М.Петрішко
|
Додаток 3
до Програми
Паспорт
районної Програми виготовлення генеральних планів населених пунктів Перечинського району на 2016-2018 роки
1. | Ініціатор розроблення Програми | Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації |
2. | Розробник Програми | Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації |
3. | Відповідальний виконавець Програми | Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації |
4. | Учасники Програми | Органи місцевого самовряду-вання, сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації |
5. | Термін реалізації програми | 2016 – 2018 роки |
6. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програм (для комплексних програм) | Місцеві та районний бюджет |
7. | Строки реалізації Програми | 2016 – 2018 роки.
|
8. | Фінансове забезпечення Програми | 4582,0 тис.грн. |
Заступник голови ради М.М.Петрішко
Додаток 2
до Програми
ПРОГНОЗНІ ОБСЯГИ
потреби у залученні коштів для фінансування районної
Програми виготовлення генеральних планів населених пунктів Перечинського району на 2016-2018 роки
Джерела
фінансування |
Обсяг фінансу–вання, тис. Грн. | У тому числі за роками | ||
2016 | 2017 | 2018 | ||
Бюджет району | 2000,0 | 700,0 | 700,0 | 600,0
|
Місцеві бюджети | 2000,0 | 700,0 | 700,0 | 600,0 |
Інші джерела | 582,0 | 282,0 | 200,0 | 100,0
|
Всього | 4582,0 | 1682,0 | 1600,0 | 1300,0
|
Заступник голови ради М.М.Петрішко