УКРАЇНА
ПЕРЕЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА
Друга сесія УІІ скликання
РІШЕННЯ
24.12.2015 м.Перечин № 45
Про делегування повноважень районної ради VІІ скликання районній державній адміністрації
Відповідно до статей 43, 44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада вирішила:
1.1. Підготовка і внесення на розгляд ради проектів програм соціально – економічного та культурного розвитку району, цільових програм з інших питань, програм національно-культурного розвитку національних меншин, проектів рішень, інших матеріалів з питань передбачених цією статтею; забезпечення виконання рішень ради;
1.2. Підготовка пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку району та загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального та культурного розвитку України;
1.3. Забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку території району, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;
1.4. Підготовка і подання до відповідних обласних органів виконавчої влади фінансових показників і пропозицій до проекту Державного бюджету України;
1.5. Сприяння інвестиційній діяльності на території району;
1.6. Об’єднання на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території, і населення, а також бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання на пайових засадах об’єктів соціальної і виробничої інфраструктури, шляхів місцевого значення, на капітальний та поточний ремонт вулиць і доріг населених пунктів та інших доріг, які є складовими автомобільних доріг державного значення (як співфінансування на договірних засадах) та на заходи щодо охорони праці та охорони навколишнього природного середовища;
1.7. Залучення в порядку, встановленому законом, підприємств, установ та організацій, які не належать до комунальної власності, до участі в обслуговуванні населення району, координація цієї роботи;
1.8. Затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту, незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту;
1.9. Підготовка питань про визначення у встановленому законом порядку території, вибір, вилучення (викуп) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;
1.10. Організація охорони, реставрації, використання пам’яток історії та культури, архітектури і містобудування, природних заповідників місцевого значення;
1.11. Підготовка висновків щодо проектів місцевих містобудівних програм відповідних адміністративно-територіальних одиниць, що затверджуються сільськими, селищною радами;
1.12. Видача замовникам відповідно до законодавства містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок за межами населених пунктів
1.13. Забезпечення відповідно до законодавства розвитку науки, усіх видів освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури і спорту, туризму; сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел, роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізичної культури і спорту, сім’ї та молоді;
1.14. Підготовка і подання на затвердження ради пропозицій щодо організації територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів щодо оголошення природних та інших об’єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам’ятками історії або культури, які охороняються законом, підготовка і подання на затвердження ради пропозицій щодо оголошення в місцях масового розмноження та вирощування потомства дикими тваринами «сезону тиші» з обмеженням господарської діяльності та добуванням об’єктів тваринного світу;
3.Районній державній адміністрації організувати виконання делегованих повноважень.
4.Про здійснення делегованих повноважень районна державна адміністрація щорічно звітує перед районною радою.