Рішення №263
11.06.2017
Рішення №265
11.06.2017
Показати всі

Рішення №264

    УКРАЇНА

ПЕРЕЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА

       Чотирнадцята  сесія  УІІ скликання

 

РІШЕННЯ

 

23.03.2017                              м.Перечин                                       №  264 

 

Про Програму розвитку малого

і середнього підприємництва

в районі на 2017 – 2019 роки

 

Відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве  самоврядування   в Україні”,  Закону України “Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, з метою подальшого стимулювання розвитку, підтримки малого та середнього підприємництва в районі, розглянувши та обговоривши Програму розвитку малого і середнього підприємництва в районі на 2017 – 2019 роки , районна рада вирішила:

 

1.​ Затвердити  Програму розвитку малого і середнього підприємництва в районі на 2017 – 2019 роки (далі-Програма), що додається.

  1. Фінансовому управлінню районної державної адміністрації (Керецман Л.В.) вишукати можливість щодо фінансування Програми.
  2. Управлінню економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації (Доброцький П.П.)  про хід виконання заходів Програми інформувати районну раду щорічно до 25 січня, що настає за звітним періодом.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Ладомиряк М.П. та постійну комісію районної ради з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики (Крупчинський Б.Ю.).

 

Голова ради                                                                                          М.І. Ласкін

 

 

 

 

                                                                                             

                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                    рішення  районної ради

                                                                       23.03.2017 № 264    

 

ПРОГРАМА

розвитку малого і середнього підприємництва  в районі на 2017 – 2019 роки

 

 

  1. Стан, аналіз та визначення проблеми, на розв’язання якої

спрямована Програма

 

Програма розвитку малого і середнього підприємництва в районі на 2017 – 2019 роки (далі – Програма) розроблена управлінням економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації відповідно до Закону України „Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, на виконання розпорядження голови Закарпатської обласної державної адміністрації  07.11.2016 №533 “Про Програму розвитку малого і середнього підприємництва в області на 2017 – 2018 роки ”.

Створення сприятливого середовища для започаткування та здійснення підприємницької діяльності, стимулювання ділової ініціативи, зміцнення позицій малого та середнього підприємництва є одним із пріоритетних завдань роботи органів виконавчої влади району.

Економічний аналіз кількісних та якісних показників, що характеризують стан розвитку малого та середнього підприємництва в районі, свідчать про стійку тенденцію їх зростання.

Кількість малих підприємств станом на 01 січня 2016 року складала 75 одиниць  проти 71 на початок 2015 року.

Кількість зареєстрованих фізичних осіб-підприємців на 01.10.2016 року – 1041, з них сплачують податки – 740 осіб.

Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) малими підприємствами – юридичними особами за підсумками 2015 року становить 176,0  млн. грн., що на 27,9 відс. більше у порівнянні з попереднім роком. Частка продукції малих підприємств у загальних обсягах реалізованої продукції (робіт, послуг) по району становить 17,0 відс. проти 19,9 відс. за 2014 рік.

Частка малих підприємств, які спрацювали прибутково за 2015 рік складає 76 відс., проте фінансовий результат до оподаткування (сальдо) підприємств малого бізнесу є збитковим і становив 139,4 млн. грн.

Середня кількість працівників малих підприємств за підсумками 2015 року склала 535 осіб і збільшилась у порівнянні з попереднім роком на 18,7 відс. або на 84 працівники.

Суб’єктами малого бізнесу за підсумками 2015 року сплачено до зведеного бюджету району 34,9 млн. грн. податків і зборів, що більше у порівнянні з попереднім роком на 27,8 відс. Питома вага надходжень до бюджету від малого бізнесу складає 61,8 відс.

Проведений аналіз основних показників стану розвитку малого і середнього підприємництва району свідчить про зростання ділової активності суб’єктів підприємництва.

Органами виконавчої влади та місцевого самоврядування послідовно здійснюються заходи, спрямовані на поліпшення бізнес-клімату, дерегуляцію підприємницької діяльності.

Відповідно до вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та принципів державної регуляторної політики в районі вживаються заходи щодо недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів, здійснюється перегляд діючих актів та приведення їх у відповідність з чинним законодавством. Забезпечено дотримання визначених процедур розроблення і затвердження регуляторних актів, що проходять обов’язкове попереднє оприлюднення. Усі проекти розпоряджень розміщуються на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації.

На виконання статті 7 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” райдержадміністрацією затверджуються та оприлюднюються плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, які розміщуються на  офіційній веб-сторінці райдержадміністрації.

Для визначення досягнення цілей регуляторних актів та прийняття рішень щодо їх подальшої дії регуляторними органами району здійснюються заходи з відстеження результативності цих актів.

Відповідно до плану-графіка проведення заходів з відстеження результативності прийнятих регуляторних актів регуляторні органи району здійснюють перегляд діючих регуляторних актів.

Відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”  у районі діє центр з надання адміністративних послуг, яким за 9 місяців 2016 року надано 1317 адміністративних послуг, з них – 138 документів дозвільного характеру та 1179  інших адмінпослуг по лінії Держземагентства та структурних підрозділів райдержадміністрації.

Суб’єктам малого та середнього підприємництва району забезпечується вільний доступ до участі у процедурах закупівлі товарів, робіт і послуг за кошти місцевих бюджетів.

Важливою умовою успішного розвитку підприємництва є професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації кадрів для сфери малого і середнього підприємництва.

Районним центром зайнятості систематично проводяться навчально-практичні семінари з розвитку підприємництва та самозайнятості, до яких залучаються безробітні, які перебувають на обліку в пошуках роботи.

Семінари проводилися за тематикою організації підприємницької діяльності, зокрема: 12 інформаційних семінарів “Як розпочати свій бізнес” за участі 58 осіб, 10 семінарів з питань організації сільського зеленого туризму, в яких взяли участь 95 осіб та 10 семінарів на тему: “Від бізнес-ідеї до власної справи”, в яких взяли участь 58 осіб. Одноразову виплату по безробіттю для організації підприємницької діяльності протягом 9 місяців 2016 року надано 4 безробітним.

За період січня-вересня 2016 року проведено 69 міні-ярмарок  вакансій, в яких взяли участь 102 роботодавці та 100 безробітних осіб,  5 інформаційних заходів в рамках проведення “Дня відкритих дверей” центру зайнятості для випускників шкіл та учнівської молоді, в яких взяло участь 66 учнів. Для випускників шкіл проведено 5 презентації професій, а також проведено 7 семінарів для батьків.

З метою розширення сфери застосування праці, райдержадміністрацією та районним центром зайнятості розроблено схему створення робочих місць у 2016 році в розрізі населених пунктів району, враховуючи потреби кожного населеного пункту. Програмою зайнятості населення на 2016 рік заплановано створити 250 нових робочих місць. Протягом січня-вересня 2016 року в районі створено 291 нове робоче місце, що становить 116,4 відс. від запланованого. З них юридичними особами – 106, фізичними особами згідно трудових угод – 144, зареєстровано фізичних осіб, як підприємців – 41.

У поточному році відновлено діяльність ТОВ “Джерела Карпат”, яке розпочало виробництво соків, джемів, консервованих маринованих овочів і т.д.,   в результаті чого створено 30 робочих місць. В перспективі є розширення потужностей виробництва, відкриття нових каналів збуту, забезпечення району продукцією власного виробництва та створення нових робочих місць.

З метою залучення інвестицій в економіку району, сприяння розвитку економічних та торгових зв’язків представники райдержадміністрації прийняли участь у інвестиційному форумі “Закарпаття – бізнес в центрі Європи”, який відбувся 24 вересня 2016 року в облдержадміністрації за участю офіційних делегацій сусідніх іноземних держав: Угорщини, Словаччини, Румунії, Польщі, дипломатичних представництв, делегацій з інших областей України, представників бізнес структур, керівників установ, підприємств, організацій.

Для створення  позитивного  іміджу туристичної сфери району у 2016 році район широко представлений на ХV міжнародній виставці-ярмарку   „Тур’євроцентр-Закарпаття – 2016”  (м. Ужгород), ХХІІ Міжнародній виставці “Україна. Подорожі. Туризм.” (м. Київ), “Міжнародному інвестиційному форумі “Індустрія туризму” (м. Львів).

В районі постійно організовуються та проводяться виставки, ярмарки та фестивалі, у яких беруть участь підприємці, винороби, медовики та народні умільці. Найбільш масовими заходами у 2016 році були: районне театралізоване свято колядницьких груп „Вертеп-2016”, обласний фестиваль „Лемківська ватра”, ІV відкритий фестиваль мистецтв „Перечинщина скликає таланти”, аграрно-промислова виставка-ярмарок „Осінь-2016” та ін.

Інформація щодо проведення святкових заходів, виставок, фестивалів, ярмарків постійно розміщується на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації та в місцевих ЗМІ.

Програма спрямована на максимальне розкриття потенціалу розвитку малого і середнього підприємництва у Перечинському районі, розв’язання проблем, що стримують розвиток малого і середнього підприємництва, зокрема: обмеженість доступу до фінансових ресурсів; підвищення ефективності діяльності центру надання адміністративних послуг; низький рівень поінформованості суб’єктів малого і середнього підприємництва про порядок та умови провадження господарської діяльності; недосконалість системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для суб’єктів малого і середнього підприємництва.

Основними принципами, за якими розроблено Програму, є: об’єктивність, доцільність, гласність, рівність, ефективність, дотримання загальнодержавних інтересів. Програма відображає систему цілей, завдань, цільових показників і є узгодженою за ресурсами, виконавцями і термінами реалізації комплексом заходів, спрямованих на створення нормативно-правових, фінансових, соціально-економічних, ресурсних, інформаційних та інших умов розвитку малого і середнього підприємництва в районі.

Паспорт Програми наведено в додатку 1 до Програми.

 

  1. Визначення мети Програми

 

Метою Програми є створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва, підвищення економічних показників розвитку району, розвитку пріоритетних галузей економіки, забезпечення зайнятості різних соціально-ґендерних груп населення шляхом заохочення суб’єктів господарювання до розвитку їх діяльності з метою сприяння соціально-економічному розвитку району, рівень життя в яких є низьким, а рівень безробіття високим; спрямування дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів малого підприємництва  на розв’язання актуальних проблем, що стримують розвиток малого і середнього підприємництва; фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка малого і середнього підприємництва.

 

  1. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,

обсягів та джерел фінансування

 

Оптимальним варіантом розв’язання проблеми розвитку малого і середнього підприємництва є розроблення, затвердження та виконання Програми, що спрямована на реалізацію положень Закону України „Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”. Реалізація зазначеного варіанта дасть змогу спрямувати ресурси на розв’язання проблеми та підвищити рівень відповідальності державних органів влади за стан розвитку малого і середнього підприємництва.

Проблему передбачається розв’язати шляхом:

дерегуляції господарської діяльності;

реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

розширення можливостей доступу суб’єктів малого і середнього підприємництва до отримання кредитних ресурсів;

надання підтримки інноваційно-орієнтованим суб’єктам малого і середнього підприємництва;

сприяння розвитку інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва;

удосконалення системи професійної освіти, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для суб’єктів малого і середнього підприємництва;

удосконалення системи інформаційної підтримки.

Фінансування виконання заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься за рахунок коштів районного бюджету в межах наявного ресурсу районного бюджету.

Обсяги фінансування деяких заходів, передбачених Програмою, уточнюватимуться під час підготовки проекту районного бюджету на відповідний рік з урахуванням конкретизації завдань за результатами виконання заходів у попередні роки.

Програма реалізовуватиметься протягом 2017 – 2019 років.

 

  1. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

 

Завдання, заходи та результативні показники з виконання Програми, спрямовані на розв’язання проблеми та досягнення мети Програми, наведені в додатку 2 до Програми.

Виконання Програми дасть змогу:

збільшити кількість суб’єктів малого і середнього підприємництва на 1,2 відсотка;

збільшити надходження від діяльності суб’єктів малого і середнього підприємництва до бюджетів усіх рівнів на 8-9 відсотків;

надати фінансову поворотну допомогу з районного бюджету суб’єктам підприємницької діяльності;

впровадити систему електронного документообігу у центрі надання адміністративних послуг;

поліпшити якість надання адміністративних послуг шляхом придбання комп’ютерів, спеціалізованого програмного забезпечення та обладнання для  Центру надання адміністративних послуг при Перечинській райдержадміністрації;

підвищити якість підготовки регуляторних актів шляхом урахування пропозицій підприємців під час розроблення регуляторних актів та залучення громадськості до обговорення проектів, що мають вплив на господарську діяльність;

створити сприятливі умови для розв’язання економічних і соціальних проблем, поліпшити бізнес-клімат та створити позитивний імідж для залучення інвестицій, активізувати застосування фінансово-кредитних та інвестиційних механізмів;

активізувати формування інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва.

 

  1. Напрями діяльності та заходи Програми

 

Заходи щодо реалізації Програми підтримки малого і середнього підприємництва в районі на 2017 – 2019 роки розроблені з метою створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва, інноваційно-інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів малого і середнього підприємництва, підвищення економічних показників розвитку району, розвитку пріоритетних галузей економіки, забезпечення зайнятості населення шляхом заохочення суб’єктів господарювання до розвитку їх діяльності.

Напрями діяльності та заходи Програми наведено у додатку 2 до Програми.

  1. Координація та контроль за ходом виконання Програми

Координація робіт з виконання Програми та контроль за ходом її реалізації здійснюється управлінням  економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації.

Управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації проводить щоквартальний аналіз виконання Програми та подається узагальнена інформація департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації та щороку до 25 січня – районній раді.

 

Додаток 1

до Програми

ПАСПОРТ

Програми розвитку малого і середнього підприємництва в районі

на 2017 – 2019 роки

1. Ініціатор розроблення Програми Перечинська районна державна адміністрація
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 07.11.2016 №533
3. Розробник Програми Управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
4. Співрозробники Програми Структурні підрозділи райдержадмі-ністрації спільно з районним центром зайнятості, Перечинським відділенням Ужгородської ОДПІ
5. Відповідальний виконавець Програми Управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації
6. Учасники Програми Структурні підрозділи райдержадмі-ністрації, виконкоми міської та сільських рад, суб’єкти підприємницької діяльності
7. Термін реалізації Програми 2017 – 2019 роки
8. Перелік місцевих бюдже-тів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм) Районний бюджет
9. Загальний обсяг фінан-сових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього 725,0 тис. гривень, в т.ч.:

2017 рік – 245,0 тис.грн.

2018 рік – 230 тис.грн.

2019 рік – 250,0 тис.грн.

 

 

Додаток 2

до Програми

заходи

щодо реалізації Програми підтримки малого і середнього підприємництва в районі на 2017 – 2019 роки

 

№ з/п Назва напряму діяльності

(пріоритетні

завдання)

Перелік заходів

програми

Строк виконання заходу Виконавці Джерела фінансува-ння Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. гривень Очікуваний результат
2017 рік 2018

рік

2019 рік

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9
І. Упорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності
1.

 

Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, забезпечення прозорості процесу упорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності 1.1. Планування діяль-ності з підготовки проектів регуляторних актів та прийняття регуляторних актів у сфері господарської діяльності 2017 – 2019 роки

 

Управління економічного розвитку і тор-гівлі райдержадміністрації спільно із   структурними підрозділами райдержадміністрації

 

Фінансування не потребує

 

 

Прозорість, врахування громадської думки, обо-в’язковий роз-гляд ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.
1.2. Здійснення відсте-ження результативно-сті регуляторних актів, контролю за їх відпо-відністю принципам державної регулятор-ної політики. Підготов-ка пропозицій щодо змін і доповнень до чинних нормативно-правових актів 2017 – 2019 роки

 

 

Управління економічного розвитку і тор-гівлі райдер-жадміністрації спільно із   структурними підрозділами райдержадміністрації

 

Фінансування не потребує

 

 

1.3. Проведення на-вчальних, виїзних семінарів, кущових нарад, тренінгів за участі фахівців місцевих органів виконавчої влади, місцевого само-врядування, суб’єктів господарювання із залученням спеціа-лістів Державної регу-ляторної служби України, сектора Державної регулятор-ної служби у Закар-патській області, Міні-стерства економічного розвитку і торгівлі України 2017 – 2019 роки Управління економічного розвитку і тор-гівлі спільно із  сектором Дер-жавної регуля-торної служби у Закарпатській області Районний бюджет

 

 

 

 

10,0

 

10,0 10,0

 

Підвищення рівня знань суб’єктів під-приємництва
1.4. Постійне оновлен-ня електронних реєст-рів регуляторних актів та забезпечення досту-пу до них суб’єктів підприємництва, гро-мадськості 2017 – 2019 роки Управління економічного розвитку і тор-гівлі райдерж-адміністрації спільно із   структурними підрозділами райдержадміністрації

 

Фінансування не потребує Підвищення відкритості і прозорості дій влади.

Наповнення реєстру регу-ляторних актів на сайті рай-держадмініст-рації

2. Удосконалення законодавства, інших нормативно-правових актів щодо сприяння розвитку підприєм-ництва, надання адміністративних послуг тощо

 

2.1. Проведення засі-дань за круглим сто-лом, нарад, семінарів, конференцій, форумів за участі фахівців місцевих органів виконавчої влади з підприємцями, керів-никами підприємств, адміністраторів ЦНАП при Перечинській райдержадміністрації 2017 – 2019 роки Управління економічного розвитку і тор-гівлі райдерж-адміністрації, Центр надання адміністративних послуг при Перечинській райдержадміні-страції Районний бюджет

 

 

 

 

10,0

 

10,0 10,0

 

Створення сприятливих умов для активізації під-приємництва. Проведення навчальних семінарів та засідань за круглим сто-лом з метою вдосконалення обслуговуван-ня підприємців у ЦНАП при Перечинській райдержадмі-ністрації
ІІ. Автоматизація в обробці звернень суб’єктів підприємництва до органів влади
1. Забезпечення дотримання вимог Закону України „Про адміні-стративні послуги” та виконання розпо-рядження Кабінету Міністрів України
від 16 травня 2014 року № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністра-тивних послуг”
1.1. Впровадження системи електронного документообігу в цент-рі надання адмініст-ративних послуг

 

2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції, центр надання адміністративних послуг Кошти районного бюджету

 

 

 

30,0

 

 

 

 

 

Автоматизація діяльності ЦНАП при Перечинській райдержадміні-страції, поліпшення якості надання адміністратив-них послуг шляхом придбання комп’ютерів, спеціа-лізованого програмного забезпечення та обладнання для  ЦНАП при Перечинській райдержадміні-страції
1.2. Придбання ком-п’ютерів у комплекті (у тому числі ліцен-зійного програмного забезпечення) та орг-техніки 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції, Центр надання адміністративних послуг при Перечинській райдержадміні-страції Кошти районного бюджетів 20,0 20,0 20,0
ІІІ. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка
1. Створення сприятли-вого підприємниць-кого середовища за допомогою фінансових інстру-ментів. Фінансова підтримка суб’єктів підприємництва за рахунок бюджетних коштів 1.1. Фінансова підтримка діяльності малих та середніх підприємств через надання поворотної фінансової допомоги на пільгових умовах або через часткове відшкодування з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого і середнього підприєм-ництва для реалізації інвестиційних проектів 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції, виконкоми міської та сільських рад (за згодою)

 

Кошти районного бюджету

 

 

100,0

 

110,0 120,0 Створення сприятливих умов для акти-візації розвитку малого та середнього підприємницт-ва, здешевле-ння кредитних ресурсів для реалізації інвестиційних та інновацій-них проектів шляхом запро-вадження ефективного механізму фі-нансової під-тримки суб’єк-тів підприєм-ницької діяльності за рахунок коштів районного бюджету
2. Запровадження співпраці з банківськими установами 2.1. Поширення інфор-мації щодо кредитних програм для малого та середнього бізнесу через публікації в засобах масової інфор-мації, веб-сайт райдержадміністрації 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції спільно з банківськими установами району Районний бюджет

 

 

 

 

 

 

5,0

 

5,0 5,0

 

Спрощення доступу суб’єктів підприємницт-ва до кредит-них ресурсів
3. Забезпечення суб’єктів малого та середнього підприємництва вільними земельними ділянками та приміщеннями, обладнанням, що не використовуються 3.1. Постійне онов-лення бази даних про наявність вільних земельних ділянок, виробничих площ, що не використовуються, об’єктів незаверше-ного будівництва, незадіяного облад-нання та забезпечення доступу суб’єктів малого і середнього підприємництва до вищезазначеної інфор-мації. Випуск буклетів та інвестиційних пропозицій на цю тематику 2017 – 2019 роки Управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції спільно з структурними підрозділами райдержадміні-страції; відділ Держземагент-ства у Перечин-ському районі (за згодою) виконкоми міської та сільських рад (за згодою) Районний бюджет

 

 

 

 

10,0

 

10,0 10,0

 

Надання інформації суб’єктам підприємницт-ва щодо віль-них земельних ділянок, ви-робничих площ, об’єктів незавершеного будівництва тощо
4. Сприяння безробітним в організації підприємницької діяльності 4.1. Залучення безро-бітних до відкриття власної справи шляхом виплати одноразової допомоги на започат-кування власної справи 2017 – 2019 роки Перечинський районний центр зайнятості (за згодою)

 

Фонд загаль-нообов’язко-вого держа-вного соціального страхування на випадок безробіття

 

Створення  робочих місць за рахунок за-лучення безро-бітних до під-приємницької діяльності. На-дання однора-зової допомоги на започат-кування влас-ної справи
ІV. Ресурсне, інформаційне, кадрове забезпечення реалізації Програми
1.

Ресурсне забезпечення суб’єктів підприєм-ницької діяльності

 

1.1. Залучення суб’єк-тів підприємницької діяльності до участі          у державних закупівлях для по-стачання (надання) продукції, товарів, ро-біт, послуг бюджетним установам району 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції, струк-турні підрозділи райдержадміні-страції спільно з  установами району, виконкоми міської та сільських рад (за згодою) Фінансування не потребує

 

Забезпечення рівних умов доступу суб’єктів під-приємництва до фінансових і матеріальних ресурсів.

 

 

 

 

2.

Популяризація системи онлайн-закупівель ProZorro серед суб’єктів господарської діяльності та бюджетних установ

2.1. Організаційне та методичне сприяння замовникам та учас-никам процедур згідно із Законом України „Про публічні закупів-лі” через проведення семінарів, засідань за круглим столом. 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції Районний бюджет

 

 

 

 

10,0

 

10,0 10,0

 

3. Пошук потенційних партнерів в Україні та за кордоном, залучення інвестицій для суб’єктів підприєм-ницької діяльності району 3.1. Залучення суб’єк-тів підприємницької діяльності до участі           у днях міжнародних контактів, днях добро-сусідства та у міжнародних конфе-ренціях, бізнес-тренін-гах, виїзних семінарах, а також організація та проведення бізнес-форумів, виставок, інвестиційних заходів  тощо (оренда транспорту, обладнання, витрати з організації виставкових заходів) 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміністрації Кошти районного бюджету 10,0

 

 

12,0

 

15,0 Спрощення механізму ділових стосунків між суб’єктами підприємницт-ва. Участь  в щорічному фо-румі, днях добросусідства та міжнародній конференції
4. Інформаційне забезпечення 4.1. Виготовлення, придбання збірників, видань, довідників про інвестиційну приваб-ливість району, пас-порта Перечинського району тощо

 

 

 

 

2017 – 2019 рок Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції Кошти районного бюджету 10,0

 

 

12,0

 

15,0 Популяризація інформації про інвестиційну привабливість району. Щорічне видання пас-порта Перечин-ського району
4.2. Створення та забезпечення постій-ного оновлення бази інвестиційних пропо-зицій та проектів підприємств малого та середнього бізнесу,  розповсюдження інформації про інвес-тиційну діяльність 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції Районний бюджет

 

 

 

 

10,0

 

10,0 10,0

 

Створення та ведення реєст-ру інвестицій-них проектів на сайті рай-держадмініст-рації
4.3. Проведення ярмар-ків (міні-ярмарків) вакансій, днів відкри-тих дверей для випускників шкіл, молоді 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміністрації спільно з районним центром зайнятості, виконкоми міської та сільських рад (за згодою) Кошти установ та організацій Залучення молоді до під-приємницької діяльності.

Організація та проведення міні-ярмарків вакансій для випускників вищих навчальних закладів району

 

4.4. Організація та проведення циклів навчальних семінарів, тренінгів для населен-ня: як розпочати власну справу; бізнес-планування у під-приємницькій діяль-ності. 2017 – 2019 роки Районний центр зайнятості

 

Фінансування не потребує

 

Організація та проведення  семінарів
6. Відзначення профе-сійного свята – Дня працівників торгівлі та Дня підприємця 6.1. Проведення свят-кових заходів із працівниками торгівлі, ресторанного госпо-дарства, підприємця-ми, нагородження грамотами, пам’ятни-ми подарунками.

Висвітлення через засоби масової інфор-мації питань про розвиток торгівлі, ресторанного госпо-дарства, підприєм-ництва в районі, привітання з нагоди святкування Дня пра-цівників торгівлі та Дня підприємця (орен-да приміщення, облад-нання, виготовлення грамот, цінних пода-рунків, придбання кві-ткової продукції тощо)

2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції,  виконкоми міської та сільських рад (за згодою),

суб’єкти підприємницької діяльності

Кошти районного бюджету 10,0

 

11,0

 

15,0 Нагородження підприємців району грамотами та цінними подарунками
7. Організація просвіт-ницької роботи, із залученням успішних підприємців та підприємств, серед учнів і випускників загальноосвітніх навчальних закладів 8.1.Проведення навчальних семінарів, конференцій, лекцій, зустрічей, із залучен-ням успішних підприємців та фахівців підприємств, для учнів і випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2017 – 2019 роки Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміні-страції, виконкоми міської та сільських рад (за згодою)

суб’єкти під-приємницької діяльності, управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції

Власні кошти виконавців Залучення молоді до під-приємницької діяльності
8. Поширення в районі позитивного досвіду розвитку малого і середнього підприємництва 9.1. Популяризація підприємницької діяльності у засобах масової інформації, зокрема шляхом публікацій інформації про передовий досвід суб’єктів господа-рювання району та області 2017 – 2019 роки Управління  економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції спільно з відділом документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміні-страції Районний бюджет

 

 

 

 

5,0

 

5,0 5,0

 

Формування позитивної суспільної думки про підприємницт-во, розв’язання проблемних питань щодо розвитку біз-несу в районі
V. Впровадження новітніх технологій на виробництві та розвиток ІТ-технологій
Визначення „передових” підприємців на ринку інноваційних підходів до організації виробництва та в наданні послуг
1. Впровадження інновацій 1.2. Започаткування конкурсу „Кращий підприємець із впро-вадження інновацій-них технологій” 2017 – 2019 роки Управління еко-номічного роз-витку і торгівлі райдержадміні-страції, виконкоми міської та сільських рад (за згодою)

 

Районний бюджет

 

 

 

 

5,0

 

5,0 5,0

 

ВСЬОГО з районного бюджету (головний розпорядник – управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації): 725,0 тис.грн 2017 рік – 245,0

2018 рік – 230,0

2019 рік – 250,0

 

 

                         Заступник голови ради                                                                                                     М.М.Петрішко

Comments are closed.