УКРАЇНА
ПЕРЕЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА
Чотирнадцята сесія УІІ скликання
РІШЕННЯ
23.03.2017 м.Перечин № 261
Про Програму функціонування
та розвитку Центру надання
адміністративних послуг при
районній державній адміністрації
на 2017-2019 роки
Відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши та обговоривши Програму функціонування та розвитку Центру надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації на 2017-2018 роки, районна рада вирішила:
1.Затвердити Програму функціонування та розвитку Центру надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації на 2017-2019 роки (далі- Програма), що додається.
2.Фінансовому управлінню районної державної адміністрації (Керецман Л.В.) передбачити фінансування даної Програми.
Голова ради М.І.Ласкін
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення районної ради
23.03.2017 № 261
ПРОГРАМА
функціонування та розвитку Центру надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації на 2017-2019 роки
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма функціонування та розвитку Центру надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації на 2017-2019 роки (далі-Програма) розроблена у відповідності до статей 6, 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, Закону України від 06.09.12 № 5203-VІ „ Про адміністративні послуги”, Закону України від 06.09.05 № 2806-ІV „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”. Програма спрямована на комплексне удосконалення системи надання адміністративних послуг, поліпшення якості надання адміністративних послуг, включаючи підвищення рівня комфортності обслуговування суб’єктів звернення, їх повного та вичерпного інформування та консультування.
Основним напрямком є забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг, як організаційної структури районної державної адміністрації, що надає максимальну кількість адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, шляхом взаємодії адміністраторів із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Програма передбачає забезпечення належного функціонування Центру надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації в сумі грн.
ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Метою Програми є забезпечення державної політики щодо реформування системи надання адміністративних послуг, створення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг громадянами та суб’єктами господарювання, підвищення рівня прозорості, спрощення процедур в наданні адміністративних послуг, а також створення сприятливих умов для розвитку підприємництва та покращення інвестиційного клімату у районі, максимум адмінпослуг для громадян і бізнесу. Мета програми відповідає пріоритетним напрямам розвиту району. Заходи програми не дублюються з іншими районними програмами.
Завданням Програми є:
– технічне та інформаційне забезпечення Центру надання адміністративних послуг (далі – Центр);
– впровадження системи електронного документообігу;
– забезпечення вільного доступу суб’єктів звернення до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв до відповідних адміністративних органів;
-мінімізація корупційної складової за рахунок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернення із суб’єктами надання адміністративних послуг;
– побудова ефективної системи надання адміністративних послуг шляхом функціонування послуг за принципом “єдиного вікна”.
ІІІ. ОБСЯГ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Фінансове забезпечення реалізації Програми здійснюватиметься за рахунок коштів районного бюджету відповідно до вимог чинного законодавства. Крім того, на виконання заходів Програми спрямовуються кошти з інших джерел не заборонених законом.
Виходячи з вищенаведеного, джерелами фінансового забезпечення реалізації Програми передбачаються кошти районного бюджету в сумі 252 000, 00 гривень (орієнтовний обсяг витрат додається).
Строком виконання Програми є 2017-2019 роки.
ІV. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
У результаті виконання Програми очікується:
– створення сприятливих умов для якісного та своєчасного отримання суб’єктами звернень адміністративної послуги;
– облаштування приміщення Центру (зони очікування, рецепції, зони опрацювання документів, зони надання супутніх послуг, архівного приміщення, дизайн робочого місця адміністратора орієнтований на відвідувача тощо);
– забезпечення Центру технічними засобами (інформаційні термінали, прилади відображення інформації, система керування чергою, апарат передачі факсограм, сервер, придбання комплектуючих до персональних комп’ютерів та їх ремонт тощо);
– забезпечення Центру інформаційними засобами (стенди, вивіски тощо);
– забезпечення Центру предметами довгострокового користування (сейф, тощо);
– забезпечення Центру канцелярським приладдям;
– запровадження електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між адміністраторами та суб’єктами надання адміністративних послуг.
3.Районний замовник: Центр надання адміністративних послуг при Перечинській РДА
9.Контроль за виконанням (орган, уповноважений здійснювати контроль за виконанням): Перечинська районна державна адміністрація.
Заступник голови ради М.М.Петрішко
Орієнтовний обсяг витрат
фінансування Програми функціонування та розвитку Центру надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації
на 2017-2019 роки
№
з/п |
Перелік витрат | Орієнтовний обсяг фінансування по роках (грн.) | ||
2017 рік
|
2018 рік
|
2019 рік | ||
1. | Придбання персональних комп’ютерів (системних блоків, моніторів, клавіатур, маніпуляторів ”миша” | 13 000 | 13 000 | 13 000 |
2. | Придбання комплектуючих до персональних комп’ютерів | 10 000 | 10 000 | 10 000 |
3. | Оплата за ремонт персональних комп’ютерів | 5 000 | 5 000 | 5 000 |
4. | Виготовлення стендів, вивісок | 1 000 | 1000 | 1 000 |
5. | Придбання апарату для передачі факсограм | 1 000 | 1000 | 1 000 |
6. | Канцелярські витрати | 3000 | 3000 | 3 000 |
7 . | Придбання сейфів | 4 000 | 4000
|
4 000 |
8. | Придбання та заправка картриджів | 2000 | 2000 | 2 000 |
9. | Забезпечення генерації особистого ключа
електронно-цифрового підпису |
4000 | —– | —– |
10. | Впровадження системи електронного
документообігу |
25 000 | 34 000
|
34 000 |
11. | Придбання скриньки для звернень, зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг | 500 | —- | —– |
12. | Відшкодування поштових витрат | 8 000 | 8 000 | 8 000 |
13. | Оплата за створення, дизайн та технічна
підтримка веб-сайту центру |
11 500 | 1 000
|
1 000 |
Всього: | 88 000 | 82 000 | 82 000 |
Заступник голови ради М.М.Петрішко