Протокол №13 засідання сесії
14.06.2017
Протокол №15 засідання сесії
14.06.2017
Показати всі

Протокол №14 засідання сесії

ПРОТОКОЛ № 14

засідання    тринадцятої  сесії

районної ради VІІ скликання

 

22 грудня   2016 року

ЛАСКІН М.І.

Голова районної ради

Шановні депутати, запрошені!

Перед тим як розпочати сесію дозвольте зробити оголошення.

У міжсесійний період у Перечинському районі   призначений на посаду  начальника  Перечинського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області Томаш Віктор Михайлович.

Ще одне оголошення.

За рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) 15 серпня 2016 року розпочала роботу електронна система подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Як зазначається у статті 45 Закону, суб’єкти декларування зобов’язані подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції   декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» є депутати районної ради та мають обов»язок подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2016 рік.

Щорічна декларація подається у період з 01 січня  до 01 квітня 2017 року.

Звертаємо увагу, що лише наявність електронного цифрового підпису  дасть можливість зайти до електронної декларації.

Шановні депутати!

Пропоную перейти до роботи    засідання   тринадцятої сесії районної ради.

Із 34 депутатів районної ради УІІ скликання на сьогоднішньому  засіданні сесії районної ради присутні 29 депутатів, відсутні – 5.

Таким чином, відповідно до  пункту 11 статті 46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” сесія ради є повноважною.

На сесію  районної ради запрошено:    голову районної державної адміністрації,    міського та сільських голів,    керівників правоохоронних органів та окремих управлінь райдержадміністрації. Більшість запрошених присутні.

Шановні депутати!

Відповідно до статті  18 Регламенту роботи районної ради УІІ скликання засідання ради буде записуватись на електронний носій інформації, а саме диктофон.

Дозвольте    засідання        тринадцятої  сесії районної ради VІІ скликання вважати відкритим.

(Звучить Державний Гімн України)

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

Шановні депутати, запрошені!

Пропоную ведення протоколу засідання сесії доручити працівникам виконавчого апарату районної ради.

Прошу лічильну комісію приступити до виконання своїх обов’язків.

20 грудня  цього року           провели свої засідання постійні депутатські комісії, на яких розглядалися питання порядку денного  засідання   тринадцятої  сесії районної ради VІІ скликання.

Нам необхідно затвердити порядок денний та  порядок роботи    засідання    тринадцятої    сесії районної ради.  До порядку денного включено     15  питань, сесію пропоную завершити до     11 год.35 хв.

ЛАСКІН М.І.

Пропоную прийняти порядок денний  за основу.

За  – 29 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.

Які ще будуть пропозиції щодо порядку денного        тринадцятої сесії районної ради ?

ВИСТУПИВ: Поприк В.І. Вношу пропозицію включити до порядку денного питання «Про звіт керівника Ужгородської місцевої прокуратури за 11 місяців 2016 року».

 

Ласкін М.І.

Хто за внесену пропозицію  Поприка В.І., депутата районної ради, щодо запропонованих питань, прошу голосувати.

За – 29 депутатів.  Проти? Немає. Утримався?  Немає.

 

Пропоную порядок денний   засідання     тринадцятої сесії районної ради, з внесеною пропозицією про включення  запропонованого питання до порядку денного, прийняти в цілому.

Прошу голосувати.

За – 29 депутатів.  Проти? Немає. Утримався?  Немає.

 

ВИРІШИЛИ:  Порядок денний   засідання     тринадцятої сесії районної ради, з внесеною пропозицією прийняти в цілому.

СЛУХАЛИ:Ласкіна М.І.

Пропоную прийняти  порядок  роботи   засідання    тринадцятої  сесії  районної ради за основу. Прошу голосувати.

За – 29 депутатів.  Проти? Немає. Утримався?  Немає.

У кого будуть зміни, доповнення?

Оскільки до порядку денного включено запропоноване питання,   пропонується додати    5 хвилин до  порядку роботи сесії. Роботу сесії завершити до  11  години  40 хвилин.

Пропонується   порядок роботи   засідання     тринадцятої  сесії районної ради  прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 29 депутатів.  Проти? Немає. Утримався?  Немає.

ВИРІШИЛИ: Порядок роботи  засідання  тринадцятої  сесії районної ради  прийняти в цілому.

  1. СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

Звіт голови районної ради.

Шановні депутати, запрошені!

Цими днями минув рік з того дня, як Ви довірили мені посаду голови районної ради і сьогодні, відповідно до статті 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, я підсумовую результати своєї роботи та діяльність всієї ради. Фактично, це своєрідне підбиття підсумків колективної роботи – кожного депутата, постійних комісій районної ради, президії, виконавчого апарату за минулий рік та окреслення планів на наступний період діяльності ради.

Для мене це був не простий рік, адже справа для мене нова. Обіймаючи посаду голови районної ради, головне завдання для мене виправдати дану мені довіру, мобілізувати роботу виконавчого апарату та консолідувати зусилля депутатського корпусу на прийняття важливих для району рішень.

Добре розумію, які проблеми ми маємо, усіма силами намагаюся їх вирішувати, однак це робота не одного року, тому важливим для себе вважаю співпрацю з депутатами районної та обласної рад, головами міської та сільських рад, обласною та районною адміністраціями, керівниками установ і організацій, директорами шкіл, вчителями, медичними працівниками та іншими громадянами нашого району.

Насамперед, хочу наголосити, що звітній період був непростим. Впровадження реформ в Україні, війна на Сході, складна економічна і політична ситуація. За нашу незалежність, самостійність боролися цілі покоління українських патріотів, за неї сьогодні гинуть українські воїни та мирні громадяни. Серед них і наші земляки: Бабич Іван Іванович (м. Перечин), Куля Михайло Васильович (с. Сімер), Балог Василь Васильович (м. Перечин). Вічна їм пам’ять.

За звітній період Перечинська районна рада працювала згідно з планом роботи, у межах Конституції України, чітко дотримуючись повноважень та норм, що передбачені діючим законодавством та Регламентом роботи районної ради сьомого скликання.

На виконання взятих зобов’язань перед нашими виборцями районна рада спрямовувала свої зусилля на пошук дієвих шляхів підвищення ролі місцевого самоврядування у вирішенні соціально-економічного і духовного розвитку Перечинщини.

В Перечинському районі спільні інтереси територіальних громад представляє Перечинська районна рада.  В VІІ скликанні депутатський корпус районної ради налічує 34 депутати. Це  кваліфіковані та авторитетні люди, компетентні як у політичній діяльності, так і у розв’язанні економічних і соціальних проблем.

Основною організаційно-правовою формою роботи районної ради була і залишається сесійна робота, яка складається з пленарних засідань, засідань постійних комісій та узгоджується президією. Вважаю, що маємо позитивні напрацювання в організаційному забезпеченні роботи сесій районної ради. Депутати мають можливість завчасно отримати необхідні матеріали в повному обсязі, що забезпечує прозорість дій ради. Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» проекти рішень заздалегідь розміщуються на офіційному веб-сайті районної ради та попередньо вивчаються і обговорюються на засіданнях постійних комісій. На веб-сайті районної ради розміщуються протоколи засідань постійних комісій та сесій районної ради. На пленарні засідання запрошуються депутати обласної ради, керівники районних служб, начальники відділів та управлінь райдержадміністрації, міський та сільські голови, представники засобів масової інформації. Це надає роботі сесій більш активного та цілеспрямованого змісту, дозволяє прийняти виважені, конкретні рішення, сприяє відкритості та конструктивності дій районної ради. Крім того, на веб-сайті районної ради постійно надається оперативна інформація  про події в районі та районній раді.

Зупинюся на головному.

Всього за період з листопада 2015 року по грудень 2016 року  проведено 12 сесій районної ради, на яких прийнято 225 рішення. Належна увага приділялась контролю за виконанням цих рішень.

У звітному періоді на пленарних засіданнях районної ради затверджено ряд актуальних цільових Програм, це:

– Програма економічного і соціального розвитку Перечинського району на 2016 рік;

Програма “Турбота” щодо посилення соціального захисту громадян на 2016 рік, на яку виділено 200 тис. грн.;

– Районна програма забезпечення харчування учнів 1-4 класів та учнів пришкільних інтернатів, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району, на яку виділено 1325.0 тис.грн;

– Районна програма підтримки дітей учасників антитерористичної операції і дітей із сімей, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення анититерористичної операції у навчальних закладах Перечинського району на 2016-2018 роки – 68 тис.грн;

– Програма безкоштовного забезпечення медичними препаратами хворих з хронічною  нирковою  недостатністю у Перечинському районі на 2014-2017 роки, на яку виділено 208 тис.грн;

– Програма боротьби з онкологічними захворюваннями – спрямовано 110 тис.грн. та інші.

Всього на пленарних засіданнях ради було затверджено 64 цільові програми, з яких, за рахунок коштів районного бюджету профінансовано 44 районні Програми на загальну суму 2893,1 тис.грн.

Важливою складовою роботи районної ради є діяльність постійних комісій районної ради, які згідно Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” є органами ради, створеними для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.  Як показала практика, левова частка роботи з розгляду питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій, які діють відповідно до орієнтовного плану роботи районної ради, Положення про постійні комісії районної ради та інших нормативних актів. Саме там опрацьовуються проекти рішень і Програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які вносяться на розгляд сесій, здійснюється контроль за їх виконанням.

 Так, в раді працюють 4 постійні комісії, їх діяльність  відіграє  надзвичайно важливу роль у підвищенні ефективності  роботи  ради. За звітній  період  проведено  50 засідань  постійних депутатських  комісій, розглянуто  та вивчено 746  питань. Особливо хотілось би відмітити роботу  постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів та контролю за проведенням приватизації інвестицій та регуляторної політики , яка за звітний період провела 30 засідань, де розглянуто 307 питань.

Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” зусилля районної ради спрямовані на забезпечення виконання повноважень, визначених законом, а саме на вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку району, а рішення, прийняті районною радою, мають один вимір – відповідати інтересам громади.

Я, як голова районної ради, постійно скеровую роботу районної ради на вирішення найактуальніших проблем району, пошук ефективних форм формування бюджету та раціонального використання бюджетних коштів,   фінансування i забезпечення належної діяльності закладів освіти, охорони здоров’я, культури, підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад району. Хочу наголосити на тому, що ніколи не ділив депутатів за політичними вподобаннями і завжди готовий до конструктивного діалогу заради покращення життєвого рівня жителів Перечинщини. Спільно з депутатами районної ради, з моєю участю в районі проводяться заходи щодо забезпечення коштів на зміцнення матеріальної бази закладів соціальної сфери та комунального призначення.

Завдяки тісній співпраці, спільними зусиллями депутатського корпусу з районною державною адміністрацією, обласною радою і державною адміністрацією області, для покращення об’єктів соціальної інфраструктури району були залучені значні кошти з обласного бюджету, зокрема для: капітального ремонту фасаду (заміна вікон) ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Т.Ремета в сумі 670 тис.грн; капітальний ремонт фасаду навчального корпусу ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Порошково сумі 400 тис.грн., ремонт навчального корпусу ЗОШ І-ІІ ступенів с.Зарічево в сумі 100 тис.грн., добудови до головного входу до навчального корпусу ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Порошково в сумі 900 тис.грн., капітального ремонту  Перенчинського районного будинку культури (заміна вікон та дверей) в сумі 490 тис.грн.  та інші. Аналізуючи весь спектр розглянутих питань, варто зауважити, що районна рада приділяла увагу найактуальнішим проблемам сьогодення району. Так, з районного бюджету спрямовано на розвиток:

галузі освіти 1129000,0 тис.грн. З них:

– на реконструкцію даху котельні та майстерні ЗОШ І-ІІст. с.Тур’я-Бистра – 250,0 тис.грн.,

– на капітальний ремонт фасаду навчального корпусу  ЗОШ І-ІІІст. с.Порошково – 200, 0 тис.грн.,

– на капітальний ремонт фасаду навчального корпусу ЗОШ І-ІІст. с.Зарічево – 100, 0 тис.грн.,

– на капітальний ремонт спортзалу ДЮСШ – 170,0 тис.грн та інші.

галузі охорони здоров’я 878844,0 тис.грн. З них:

  • на капітальний ремонт та заміну вікон хірургічного відділення Перечинської ЦРЛ – близько 150,0 тис.грн. тощо.

галузі культури 364700,0 тис.грн. З них:

  • капітальний ремонт по заміні вікон та дверей Перечинського районного будинку культури – 200,0 тис.грн.

Хочеться також відзначити, що цьогоріч інвестиції були спрямовані у чотири соціальні об’єкти району, завдяки співпраці з Пардубіцьким краєм Чеської Республіки та співпраці чеського краю Височіна: спів фінансування для капітального ремонту фасаду Порошківської ЗОШ І-ІІІ, реконструкції котельні ДНЗ с.Ворочево, будівництво котельні та системи парового опалення у Вільшинківському НВК ЗОШ І-ІІ ступенів –ДНЗ та придбання мультимедійного обладнання класу Новоселицької ЗОШ І-ІІ ст – дошкільного навчального закладу. Напрацьовано й питання подальшої співпраці, а це дуже важливо, особливо у цей надзвичайно важкий час, адже в умовах нестачі бюджетних коштів за рахунок фінансової допомоги наших партнерів, шляхом залучення коштів ЄС, вдається багато зробити в соціальній сфері.

Одним із важливих інструментів роботи депутатів районної ради, що допомагає належним чином реалізовувати їм свої права та виконувати передбачені законодавством обов’язки, є депутатське звернення. Я вдячний депутатам, які активно працювали в цьому напрямку. За звітний період районною радою направлено для розгляду 31 депутатське звернення.

Успішна інформаційна діяльність органів місцевого самоврядування є нині необхідною умовою існування та розвитку незалежної держави. Перечинська районна рада та її керівництво працює за принципами публічності, прозорості та відкритості, керуючись у своїй діяльності законами України “Про доступ до публічної інформації”, “Про інформацію” та іншими законодавчими актами. На виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” основним інструментом для висвітлення діяльності районної ради та забезпечення доступу до публічної інформації є офіційний веб-сайт районної ради, який постійно оновлюється. На веб-сайті районної ради постійно оновлюється інформація про діяльність депутатського корпусу, зокрема, протоколи поіменного голосування депутатів, анонсуються планові заходи районної ради та інформація про їх проведення. Всі заходи, які проводить районна рада, поза всяким сумнівом, є відкритими для представників громади та засобів масової інформації, які також висвітлюють події, що відбуваються в районній раді.

З метою задоволення прав мешканців Перечинщини щодо отримання якісної, виваженої, об’єктивної інформації, за звітний період в районній газеті “Народне слово” було надруковано понад 70 статей, в яких висвітлювалась діяльність Перечинської районної ради.

У районній раді налагоджена системна робота зі зверненнями громадян, створені належні умови для реалізації права громадян на письмові та усні звернення, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. Згідно із Законом України “Про звернення громадян”, затверджено мною графік прийому  громадян, хоч прийом фактично ведеться щоденно.

В процесі роботи із скаргами, зверненнями та заявами до Перечинської районної ради звернулося 256 громадян. Найчастіше порушувалися питання: про надання матеріальної допомоги,  про проблеми з вирішенням земельних питань, про проблеми з пенсійним забезпеченням, про надання консультацій з тих чи інших питань тощо.  Важливим є також той факт, що за 2016 рік було позитивно вирішено понад 80 заяв учасників антитерористичної операції, які стосувалися матеріального забезпечення учасників антитерористичної операції та членів їх сімей та надано матеріальну допомогу   громадянам , які перебувають в складних життєвих обставинах на суму 200, 0 тис.грн. Також, на фінансування «Програму надання депутатами районної ради матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2016 році» було спрямовано 65 тис.грн. для підтримки людей, які потрапили у скрутне становище.

Звернення громадян, які надходили до мене під час особистого прийому громадян, під час виїзних прийомів, завжди намагався вирішити на місці, не переводячи проблемні питання громадян в паперову бюрократію.

Всі листи, скарги та звернення громадян, які за звітній період надійшли до Перечинської районної ради розглянуті. Вирішено майже всі питання, які належать до компетенції районної ради. Інші направлені для відповідного реагування у різні інстанції. Всім заявникам надані вичерпні відповіді. Порушень вимог Законів України “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації” та термінів виконання документів не допущено.

За звітний період у виконавчий апарат районної ради не надійшло жодного протесту прокурора на рішення сесій районної ради, розпорядженнь голови ради та жодного припису прокурора на дії чи бездіяльність голови ради як посадової особи. Це свідчить про те, що районна рада при вирішенні питань, які належать до її компетенції та її посадові особи діяли виключно у правовому полі.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції та інших антикорупційних нормативно-правових актів», з метою реалізації державної  політики у сфері боротьби з корупцією та постійного інформування працівників  виконавчого апарату районної ради щодо  небезпеки корупції та наслідків корупційної поведінки у виконавчому апараті  районної ради  було розроблено План заходів щодо запобігання і протидії проявам корупції та корупційних діянь на 2016 рік, виконання яких постійно контролюється мною особисто.

За звітний період також мною видано 111 розпоряджень з кадрових питань. Щотижня з працівниками виконавчого апарату проводяться апаратні наради, на яких обговорюються питання роботи за минулий тиждень, поточні завдання та   перспективні  плани роботи на наступний, а також шляхи їх вирішення.

Одним з пріоритетних напрямків в роботі районної ради є питання ефективного управління та утримання об’єктів спільної власності територіальних громад району.

За період з листопада 2015 року по грудень 2016 року районною радою було прийнято 41 рішення з питань комунальної власності, які стосувалися орендних відносин, передачі майна, впорядкування умов оплати праці керівників комунальних підприємств та укладення з ними контрактів, приватизації тощо. Найбільш дискусійними з них були питання передачі Перечинської загальноосвітньої школи, Перечинської дитячо-юнацької спортивної школи в комунальну власність територіальної громади міста Перечин. Але в підсумку більшість депутатського корпусу зійшлися на тому, що передача вказаних об’єктів  у власність міста Перечин є виправданим рішенням, яке буде на користь територіальній громаді.

На постійному контролі районної ради перебуває питання роботи комунальних підприємств.  На жаль, результати їхньої діяльності за підсумками 9 місяців поточного року вкрай не втішні. Особливо це стосується комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації», яке не витримавши конкуренції на ринку надання послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомості фактично припинило свою діяльність.

В 2016 році відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» розпочато реформування комунального підприємства «Редакція Перечинської районної газети «Народне слово». Як результат – КП «Редакція Перечинської районної газети «Народне слово» включено в проект постанови КМУ «Про зведений перелік учасників першого етапу реформування».

Важливим аспектом в плані ефективного управління нерухомим майном є орендні відносини. З цією метою районною радою було затверджено перелік комунального майна, яке може бути передане в оренду. В першу чергу це стосується вільних приміщень комунального спеціалізованого підприємства-видавництва «ТУРпрес». На даний час проводиться відповідна процедурна робота щодо передачі складських приміщень цього підприємства в оренду, що стане  додатковим джерелом наповнення районного бюджету.

За підсумками 11 місяців 2016 року надходження до районного бюджету за оренду комунального майна склали 91,3 тис.грн., або 107% від запланованого річного показника, від продажу майна – 62,5 тис.грн.

На сьогоднішній час перед депутатським корпусом Перечинської районної ради  постають три головні завдання. Це спільно з  райдержадміністрацією, її управліннями  та відділами  розробити, і прийняти районний бюджет на 2017 рік, програму економічного і соціального розвитку  району на наступний рік та спланувати роботу районної ради на 2017 рік. Ми повинні зрозуміти, що нема особистих амбіцій, побажань – є бажання працювати для людей, працювати для району, є тільки Україна, її інтереси, єдність країни та шлях європейського демократичного розвитку.

На виконання Указу Президента України «Про Європейський тиждень місцевої демократії» та з метою проведення органами місцевого самоврядування заходів інформаційного та роз’яснювального характеру з питань функціонування системи місцевого самоврядування в Україні, європейських стандартів, правової бази місцевого і регіонального розвитку 18 жовтня в рамках тижня Європейської демократії в районній раді проведено «День відкритих дверей» для учнів Перечинської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Перечинської гімназії ІІ-ІІІ ступенів суспільно-гуманітарного напрямку головою районної ради .

На території нашого району є ряд населених пунктів, які мають статус гірських, географічне розташування яких зумовлює проживання громадян в особливих, важких умовах. Тому я неодноразово брав участь у семінарах, круглих столах, за участі голови обласної та Верховної ради України, щодо розроблення форм та механізмів допомоги жителям гірських населених пунктів. Вважаю, що найбільш болючим питанням тут є стан доріг, а отже, як наслідок, несвоєчасна медична допомога та інші блага соціальної інфраструктури.

Для підвищення ефективності місцевого самоврядування головними пріоритетами діяльності районної ради у наступному звітному періоді мають бути:

– посилення взаємодії та зміцнення зв’язків з територіальними громадами, сприяння ефективному здійсненню органами місцевого самоврядування своїх повноважень;

– виконання затверджених районних програм та, зокрема, програми соціально-економічного та культурного розвитку району, що буде сприяти розвитку територіальних громад та наповнення районного бюджету;

– підвищення рівня відкритості і прозорості органів місцевого самоврядування, налагодження ефективної співпраці між органами влади, засобами масової інформації і громадськістю тощо.

Виконуючи власні повноваження та представляючи спільні інтереси територіальних громад, разом з виконавчою гілкою влади необхідно зосередити зусилля над вирішенням питань, що залишаються проблемними, а саме:

– збереження існуючих та створення нових робочих місць, в тому числі пріоритетному агропромисловому комплексі та зеленому туризмі.

-продовження заходів по залученню інвестицій, створенню сільськогосподарських державних кооперативів та розвитку логістики.

–  впровадження реформи медичної галузі;

– вжиття всіх можливих заходів для надання якісних медичних послуг, поновлення медичного обладнання;

-продовження проведення ремонтних робіт медичних закладів.

– проведення робіт по капітальному ремонту покрівель, систем опалення, каналізаційних мереж в загальноосвітніх школах району.

Звітуючи про свою діяльність, я водночас хочу подякувати депутатам як районної так і сільських рад, сільським головам, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації та керівникам комунальних підприємств, установ, організацій, що перебувають у спільній власності територіальних громад району за те, що ми працювали в цих непростих умовах однією командою, знаходили спільну мову у вирішенні важливих економічних і соціальних питань, реалізації як загальнодержавних, так і прийнятих нами районних програм.

Вдячний також працівникам виконавчого апарату районної ради , які професійно та добросовісно виконують свою роботу чим зміцнюють імідж районної ради.

Твердо переконаний в світлому майбутньому і процвітанні нашої країни і, зокрема Перечинщини. А тому в цей непростий для держави час нам всім потрібно об’єднати зусилля, працювати разом, а конкурувати лише добрими справами.

Всім жителям Перечинського району бажаю мирного неба, міцного здоров’я, родинного затишку та віри у щасливе майбутнє нашої з Вами України.

ВИСТУПИЛИ: Депутати районної ради Лабич М.І. та Рац В.М., які підняли питання щодо низького відвідування депутатами засідань постійних комісій районної ради та відсутності  укладених угод про міжнародну співпрацю.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

 

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 29 депутатів. Проти? Немає.  Утримався? Немає.

 

У кого будуть зміни, доповнення?

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.  Хто за ?

За – 29 депутатів. Проти? Немає.  Утримався? Немає.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 226 прийняти.

  1. СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

«Про звіт керівника Ужгородської місцевої прокуратури за 11 місяців 2016 року».

ВИСТУПИВ: Кириленко Д.П., керівник Ужгородської  місцевої прокуратури.

У поточному році, протягом звітного періоду, за результатами досудового розслідування Перечинським відділом Ужгородської місцевої прокуратури скеровано до суду з обвинувальним актом – 96 кримінальних проваджень, в тому числі з угодами про примирення – 8, з угодою про визнання винуватості – 4.

Закрито 293 кримінальних проваджень, зупинено – 5.

Встановлено один факт проведення досудового розслідування у строк понад 2 місяці.

За результатами розгляду кримінальних проваджень в суді відсутні випадки ухвалення виправдувальних вироків, а також факти відмов у затвердженні угод по кримінальних провадженнях, клопотань про звільнення від кримінальної відповідальності.

Поруч з цим, за результатами нагляду за законністю проведення досудового розслідування Перечинським відділом скасовано7 постанов про закриття кримінальних проваджень, дано 66 письмових вказівок, з них 1-у провадженнях щодо неповнолітніх.

За результатами нагляду за додержанням законності в діяльності правоохоронних органів у стадії досудового розслідування внесено 6доручень про проведення перевірок (з них за фактами порушень, допущених при реєстрації заяв і повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення – 0; здійсненні досудового розслідування злочинів – 6), розглянуто, задоволено,винних осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

В ході здійснення нагляду за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних провадженнях та інших заходів примусового характеру за 9 місяців 2016 року Перечинським відділом  внесено 4 вказівки (розглянуто, задоволено), а саме:

  • 2 вказівки при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян;
  • 2 вказівки при виконанні судових рішень у кримінальних провадженнях.

У сфері запобігання і протидії корупції, Перечинським відділом складено 1 протокол  про адміністративне корупційне діяння за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Також, Перечинським відділом направлено до суду з обвинувальним актом кримінальне провадження про обвинувачення Янковича Ростислава Юрійовича у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 та ч. 1 ст. 366 КК України.

Представництво

 

Протягом звітного періоду заявлено 29  позовів на суму 2 млн. 200 тис.грн.:

  • у господарському судочинстві – 4, з яких: 2в сфері охорони навколишнього природного середовища на суму 159тис. грн. та 2 в сфері охорони дитинства на суму 107 тис. грн.;
  • у кримінальному судочинстві – 9 на суму 537 тис. грн. (з них у бюджетній сфері на 57 тис. грн.. та у сфері земельних відносин на 480 тис. грн.)
  • у цивільному судочинстві – 16 (у сфері захисту дітей- на суму 174 тис. грн., 4 – в сфері охорони навколишнього природного середовища на суму 529 тис. грн., 1–про відшкодування шкоди заподіяної кримінальним правопорушенням на суму 1 тис. грн., 6 – у бюджетній сфері на суму 148 тис грн.), 1 у сфері у земельних відносин на 597 тис. грн.)

 

Із заявлених позовів задоволено – 13 на суму 530 тис.грн. (у т.ч. до бюджету 385 тис.грн.), закрито провадження у зв’язку з добровільним відшкодуванням – 2 на суму 43 тис.грн. (у т.ч. до бюджету 43 тис.грн.). Інші позови знаходяться у провадженні суду.

Задоволено 1 апеляційну скаргу на ухвалу Перечинського районного суду у сфері захисту прав дітей за позовною заявою Заступника керівника Ужгородської місцевої прокуратури в інтересах дитини – інваліда про визнання права власності на спадкове майно вартістю 130 791 грн.

В рамках представницької функції прокуратурою Перечинського району розпочато 1 кримінальне провадження, а саме:у бюджетній сфері (незаконне отримання соціальної допомоги за рахунок бюджету, яке скеровано до Перечинського районного суду разом із обвинувальним актом)

Стан виконання судових рішень

Протягом вказаного періоду набрало законної сили 5 судових рішень на суму 19тис.грн. (з них до бюджету – 19 тис. грн.).

За результатами виконавчих проваджень відкритих за заявами прокуратури до бюджету реально стягнуто до бюджету 18 128, 28 грн.

Разом з тим, порядку ст. 82 Закону України «Про виконавче провадження» внесено 2 скарги на дії державного виконавця відділу державної виконавчої служби Перечинського районного управління юстиції. За результатами розгляду вищевказаних скарг відділом державної виконавчої служби Перечинського районного управління юстиції порушення усунуті.

 

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до   Дмитра Павловича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 29 депутатів. Проти? Немає.  Утримався? Немає.

У кого будуть зміни, доповнення?

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 29 депутатів. Проти? Немає.  Утримався? Немає.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 227 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

Переходимо до розгляду наступних питань порядку денного.

ВИСТУПИВ Поприк В.І.

Пропоную проекти рішень під №№ 3,4,5,6 прийняти без обговорення.

Ласкін М.І.

Хто за пропозицію депутата районної ради Поприка В.І., прошу голосувати.

За – 29 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.

Хто за те, щоб прийняти проекти рішень під №№ 3,4,5,6 прийняти без обговорення за основу.

За – 29 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.

Хто за те, щоб прийняти проекти рішень під №№ 3,4,5,6 прийняти без обговорення в цілому.

За – 29 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.

ВИРІШИЛИ:

Рішення № 228 «Про Програму функціонування та розвитку державних реєстраторів Перечинської районної державної адміністрації  на 2017-2018 роки» прийняти.

Рішення № 229 «Про Програму розвитку культури і мистецтва в районі на 2017  рік» прийняти.

Рішення № 230 «Про Програму розвитку бібліотек як інформаційних і культурних центрів на 2017 рік» прийняти.

Рішення № 231 «Про  Програму підтримки розвитку Перечинської  та  Тур’я – Реметівської  дитячих  музичних  шкіл  на 2017  рік» прийняти.

  1. СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

«Про Програму економічного і соціального розвитку Перечинського району на 2017 рік».

ВИСТУПИВ: Доброцький Петро Петрович, начальник   управління  економічного розвитку і торгівлі  районної державної адміністрації.

  1. Аналіз виконання Програми економічного і соціального розвитку Перечинського району на 2016 рік за підсумками січня-вересня

Обсяг  реалізації  промислової  продукції  за  січень-вересень 2016  року,  за оперативними даними, склав 741113,9 тис. грн., що на 11,2 відс. більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Річне завдання Програми за 9 місяців виконано на 89,7 відс. (завдання Програми – 826319,7  тис. грн.)

До бюджетів всіх рівнів за січень-вересень надійшло  податків і зборів  у сумі 62,7 млн. грн., що на 61,3 відс. більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Річне завдання Програми за 9 місяців виконано на 121,7 відс. (завдання Програми –51,5 млн. грн.).

Податковий  борг  за податковими зобов’язаннями платників податків по податках і зборах  до зведеного бюджету станом   на  01 жовтня 2016 року склав 2909,8 тис. грн.  Завдання  Програми на 2016 рік  4,2 млн. грн.  виконується.

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів з держбюджету)  за 9 місяців 2016 року склали 36,9 млн. грн., що складає 122,6 відс. річного завдання, передбаченого Програмою (завдання на 2016 рік – 30,1 млн. грн.).

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в цілому по району за січень-вересень 2016 року склала 4243 грн., що більше у порівнянні з відповідним періодом попереднього року на 41,6 відс. і складає 133,8 відс. річного завдання Програми (3172 грн.)

У районі станом на 01 жовтня 2016 року заборгованість із виплати заробітної плати  відсутня. Завдання Програми виконується.

Обсяг обороту  роздрібної  торгівлі  підприємств юридичних осіб за І  півріччя 2016 року  склав  38,3  млн. грн., що на 11,0 відс. більше у порівнянні з  відповідним періодом 2015  року і складає 60,6 % річного завдання Програми (63,2 млн. грн.).

Обсяг реалізованих послуг  за  9 місяців  2016  року склав  12071,3  тис. грн., що на 3,7  відс. менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.  Річне завдання Програми за 9 місяців  виконано на 84,6 відс. (завдання Програми – 14,3 млн. грн.).

Створення нових робочих місць

Програмою економічного і соціального розвитку району на 2016 рік передбачено  створити  у 2016 році  250  нових робочих місць. За січень-вересень  2016  року у  районі  фактично створено   291 нове  робоче  місце, що складає 116,4 відс. річного завдання.

Обсяг    прямих  іноземних   інвестицій    станом    на    01 жовтня  2016  року  склав 2,5 млн. дол. США, що  на 4,1 відс. більше обсягу на  початок року. Завдання Програми – 2,6 млн. дол. США.   Завдання виконано на 96,2 відс.

За  січень-вересень 2016  року  експорт  товарів склав 19,0 млн. дол. США, імпорт склав 9,4 млн. дол. США. У районі продовжує забезпечуватись позитивне сальдо  зовнішньоторговельного балансу, яке склало 9,6 млн. дол. США.

Завдання  Програми  по  обсягу експорту  за   9  місяців  виконано  на  70,1 відс. (27,1 млн. дол. США), по імпорту – на 63,5 відс. (14,8 млн. дол. США).

За  9 місяців 2016 року введено  в  експлуатацію  2216 м. кв.  загальної площі житла, що до відповідного періоду попереднього року складає  59,6 відс.  Річне  завдання  Програми  за 9 місяців   виконано   на  56,4 відс.  Завдання  Програми  ( 3,9 тис. м. кв. загальної площі житла).

  1. Основні проблемні питання розвитку району:

– недостатній  розмір  інвестицій, що залучаються для розвитку економіки району;

– високі тарифи на природний газ та електроенергію для промислових підприємств, підприємств житлово-комунального господарства;

– відсутність кредитних ресурсів за доступними відсотковими ставками для розвитку промисловості, туристичної галузі, агропромислового та житлово-комунального комплексу;

– не здійснюється  розробка родовищ корисних копалин та джерел мінеральних вод;

– недостатнє фінансування за рахунок коштів державного бюджету робіт з будівництва та реконструкції  об’єктів соціальної сфери  та дорожнього господарства;

– недостатнє фінансування здійснення лісокультурних робіт (будівництво лісових доріг, ремонт доріг після вивезення лісу).

3.1. Найважливіші перспективи та заходи щодо економічного і соціального розвитку району на 2017 рік:

Основною  метою розвитку району у 2017 році буде створення умов для забезпечення економічного зростання на основі ефективного функціонування реального сектору економіки, в тому числі із залучення інвестицій в усі галузі економіки, підтримки та розвитку пріоритетних сфер діяльності, малого підприємництва, розвиток транскордонного співробітництва та формування сучасної інфраструктури.

Враховуючи тенденції розвитку району, у 2017 році очікується досягти наступних результатів.

Обсяг реалізованої промислової продукції у діючих цінах планується на рівні 1000534,0 тис.грн. і порівняно з 2016 роком, ріст становитиме 3,1 відс.

Ріст у легкій промисловості – 3,3 відс., оброблення деревини та виробів з деревини, крім меблів – 2,5 відс., хімічна та нафтохімічна промисловість – 1,9 відс.,  у виробництві і розподіленні електроенергії, газу та води – 2,1 відс.

Передбачається, що поштовхом до розвитку сільськогосподарського виробництва стане підвищення економічної ефективності виробництва, збільшення поголів‘я великої рогатої худоби за рахунок впровадження державних та регіональних програм фінансової підтримки сільського господарства та розвитку інфраструктури аграрного ринку шляхом відкриття нових заготівельних пунктів, здійснення заходів щодо створення в районі сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу.

Збір зерна та зернобобових у 2017 році планується досягти на рівні 454 тонн, що на 0,8 відс. більше очікуваного  виконання 2016 року, кукурудзи на зерно – 2710 тонн, що на рівні 2016 року,  картоплі – 21,85 тис. тонн,  що більше на 3,4 відс., овочів – 2280 тонн або на 0,4 відс. більше очікуваного виконання 2016  року.

Завдання програми збільшити  у 2017 році виробництво м‘яса (1,510 тис.тонн  на 0,4 відс. більше очікуваного виконання 2016 року), молока (11,05 тис. тонн на 2,3 від. більше) та яєць (6,37 млн. шт.,  що на 0,2 відс. більше).

Прогнозується, що у 2017 році обсяги надходжень податків, зборів, обов‘язкових платежів до зведеного бюджету складуть 87,6 млн. грн. та до місцевих бюджетів – 58,0 млн. гривень. Ріст надходжень у порівнянні з 2016 роком прогнозується відповідно на 8,1 відс. та 13,9 відс.

Проект  видатків  місцевих  бюджетів  на 2017 рік  визначено  у  сумі 252,1 млн. грн. До очікуваного виконання видаткової частини у 2016 році темп росту видатків на 2017 рік складає 111,1 відсотка.

Обсяг прямих іноземних інвестицій станом на кінець 2017 року за прогнозними даними складе 2,6 млн. дол. США або 104,0  відс. до початку року.

За рахунок подальшого підвищення рівня життя населення, розширення  та раціонального розміщення мережі підприємств торгівлі і ресторанного господарства прогнозується у 2017 році досягти 75,7 млн. грн. роздрібного товарообороту, що на 0,8 відс. перевищить рівень очікуваних показників 2016 року.

Передбачається зростання обсягу  реалізованих послуг до 16,6 млн. грн., що на 3,8 відс. перевищить рівень очікуваного показника 2016 року.

У 2017 році планується подальше підвищення рівня життя, насамперед, зростання реальних доходів населення та їх купівельної спроможності, підвищення рівня оплати праці. Фонд оплати праці працівників, зайнятих економічною діяльністю, при очікуваному у 2016 році 228,8 млн. грн. зросте у 2017 році на 15,5 відс. і становитиме 264,2 млн. грн. Середньомісячна заробітна плата штатного працівника номінальна при очікуваній у 2016 році 4307 грн. зросте на 15,5 відс. і становитиме у 2017 році  4972,7 гривень.

Прогнозовані обсяги введення в експлуатацію житла у 2017 році становитимуть 3,9 тис. кв. м загальної площі житла, що на 2,6 відс. більше  очікуваного виконання 2016 року.

3.2 . Шляхи виконання завдань:

– забезпечення безперебійної та стабільної роботи таких основних промислових підприємств району: ТДВ “Перечинський ЛХК”, ТОВ “Індустрія деревообробки”, ТОВ “САМВЕР”, ТОВ  “Перечинська швейна фабрика”,  ДП “Дж.Д.Ф. Сервіс”,  ТОВ “Меблева фабрика “Турянка”, ПП “Метаніка”, ТОВ “Завод “Стеатит”, ТОВ «Фаєренерджі», ТОВ «Джерела Карпат»   і ін.;

– підвищення ефективності роботи підприємств туристичного комплексу району,   будівництво нових туристичних об’єктів та розбудова діючих;

– популяризація району, проведення презентаційних  заходів в районі, участь у  виставках, форумах, конференціях, ділових зустрічах, які проводитимуться в області та за її межами у сферах туризму, промисловості;

– здійснення пошуку інвесторів для відновлення виробництва на  незадіяних площах району та будівництва нових об’єктів на вільних земельних ділянках;

– здійснення пошуку зацікавлених суб’єктів підприємницької діяльності для освоєння родовищ корисних копалин та джерел мінеральних вод;

– продовження роботи спільно з сільськими радами району щодо встановлення нормативу використання природних рослинних ресурсів місцевого значення та затвердження лімітів їх збору;

– ефективне використання природних рослинних ресурсів місцевого значення та лісових ресурсів;

– реєстрація нових суб’єктів підприємницької діяльності юридичних та фізичних осіб-підприємців;

– забезпечення ефективної роботи Центру з надання адміністративних послуг, розширення переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр;

– проведення заходів спільно з органами місцевого самоврядування щодо виготовлення схеми планування території району та генеральних планів населених пунктів;

–  сприяння жителям району та підприємцям в отриманні кредитів за цільовою Програмою „Власний дім”;

– підвищення рівня добробуту населення, дотримання соціальних стандартів;

–    забезпечення збільшення видатків соціальної спрямованості місцевих бюджетів, як інструмента досягнення пріоритетних соціальних і економічних цілей;

– подальший розвиток галузей: освіти, молоді та спорту, охорони здоров’я, культури;

– систематичне проведення засідань відповідних комісій, робочих груп, галузевих рад, що створені при райдержадміністрації з метою вирішення проблемних питань та забезпечення виконання завдань Програми;

– покращення соціального захисту населення.

  1. Ресурсне забезпечення виконання заходів Програми

Виконання заходів Програми здійснюватиметься за рахунок:

  • власних коштів підприємств;
  • вітчизняних та іноземних інвестицій;
  • коштів місцевих бюджетів;
  • коштів обласного та державного бюджетів;
  • реалізації загальнодержавних та районних програм;
  • залучення коштів для реалізації проектів за Програмами транскордонного співробітництва.
  • інших джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Петра Петровича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За 27 депутатів. Проти?  Немає. Утримався? Немає. Не голосували 2 депутати.

У кого будуть зміни, доповнення?

ВИСТУПИЛИ: Цвік Й.І. У додатку 2.6  Програми  «Ліжковий фонд лікарняних закладів» в графі показники «Кількість лікарняних ліжок в сільській місцевості на 2017 рік залишити цифру 7 ліжок на рівні 2016 року.

Депутати внесли пропозицію про включення до додатку 5 Програми:

Гулей-Шикула О.Ф. –  Реконструкція будівлі дитячого навчального закладу в с.Турички.

Гондорчин М.М. – Реконструкція вуличного освітлення в с.Полянська Гута.

Луцяк В.І. Будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям в с.Сімер.

Цвік Й.І. – Реконструкція дитячого навчального закладу «Зерновське»  в с.Порошково.

Ситар Я.М. – Будівництво спортивного майданчика з штучним покриттям в с.Зарічево.

Поприк В.І. – Капітальний ремонт автодороги Турички-Вільшинки та проведення державної експертизи.

Реконструкція з добудовою четвертого (мансардного) поверху адмінбудівлі Перечинської районної ради.

 

Реконструкція будівлі гінекологічного відділення Перечинської ЦРЛ з виготовленням проектно-кошторисної документації.

 

Реконструкція будівлі стоматологічного відділення Перечинської ЦРЛ з виготовленням проектно-кошторисної документації.

Реконструкція будівлі психіатричного корпусу. Перечинської ЦРЛ з виготовленням проектно-кошторисної документації.

У графі «назва об»єкта, місцезнаходження, вид робіт» до об»єкту капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини с.Дубриничі» доповнити словами виготовлення проектно-кошторисної документаці.

 

Цмур Ю. Капітальний ремонт поліклінічного корпусу з заміною вікон та дверей з виготовленням проектно-кошторисної документації.

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За 27 депутатів. Проти?  Немає. Утримався? Немає. Не голосували 2 депутати.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 232 прийняти.

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

ВИСТУПИЛИ: Поприк В.І. Пропоную прийняти проекти рішень під №№ 8,9,10,11, 12 без обговорення.

За  – 27 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Неголосували 2 депутати.

Ласкін М.І. Пропоную прийняти проекти рішень під №№ 8,9,10,11, 12 без обговорення за основу.

27 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Не голосували 2депутати.

Ласкін М.І. Пропоную прийняти проекти рішень під №№ 8,9,10,11, 12 без обговорення в цілому.

27 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Не голосували 2 депутати.

ВИРІШИЛИ:

Рішення № 233 «Про районну Програму забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пришкільних інтернатів, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району  на 2017-2019 роки прийняти.

 

Рішення № 234 « Про Програму надання депутатами районної ради матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2017 році» прийняти.

Рішення № 235 «Про Програму підтримки комунального підприємства «Редакція Перечинської районної газети  «Народне слово» на 2017-2019 роки» прийняти.

Рішення № 236 «Про Програму підтримки і розвитку місцевого самоврядування на 2017 рік» прийняти.

Рішення № 237 «Про  зміни  до  Програми розвитку туризму в Перечинському районі на 2016 – 2020 роки» прийняти.

Ласкін М.І.

  1. Про структуру і чисельність виконавчого апарату районної ради, кошторис видатків виконавчого апарту районної ради.

ВИСТУПИЛА: Гулей-Шикула Ольга Федорівна, керуюча справами виконавчого апарату районної ради.

Відповідно до статей 43, 58  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  статті 21 Закону України “Про службу в органах місцевого  місцевого самоврядування”, Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури,судів та інших органів пропонується:

 

  1. Затвердити структуру і     чисельність       виконавчого     апарату районної ради згідно з додатком 1.
  2. Затвердити кошторис видатків   на   утримання    районної  ради та  її виконавчого апарату на 2017 рік згідно з додатком  2.
  3. Встановити голові     районної      ради   щомісячну                      надбавку  за    високі  досягнення  у  праці   або за виконання  особливо важливої роботи  у   розмірі     50  відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування  та надбавки за   вислугу   років,  премію  відповідно до особистого вкладу в загальні результати роботи у розмірі  70 відсотків посадового окладу у межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та надбавки за вислугу років  та надбавки за високі досягнення у праці за фактично відпрацьований час, премію до державних і професійних свят та ювілейних дат за рахунок економії фонду оплати праці, допомогу на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати,матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі середньомісячної заробітної плати у межах фонду оплати праці.
  4. Встановити заступнику  голові     районної      ради   щомісячну                      надбавку  за    високі  досягнення  у  праці   або за виконання  особливо важливої роботи  у   розмірі     50  відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування  та надбавки за   вислугу   років,  премію  відповідно до особистого вкладу в загальні результати роботи у розмірі  70 відсотків посадового окладу у межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та надбавки за вислугу років  та надбавки за високі досягнення у праці за фактично відпрацьований час, премію до державних і професійних свят та ювілейних дат за рахунок економії фонду оплати праці, допомогу на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати,матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі середньомісячної заробітної плати у межах фонду оплати праці.
  5. Надати право голові районної ради у межах затвердженого фонду оплати праці встановлювати працівникам виконавчого апарату районної ради надбавки, премії, премію до державних і професійних свят  та ювілейних дат, матеріальні допомоги для оздоровлення та матеріальні допомоги для вирішення соціально-побутових питань  у розмірі середньомісячної заробітної плати у межах фонду оплати праці.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Ольги Федорівни?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 26 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Не голосували 3 депутати.

У кого будуть зміни, доповнення?            За – 26 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.Не голосували 3 депутати.

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 26 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Не голосували 3 депутати.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 238 прийняти.

  1. СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

Про орієнтовний план роботи на 2017 рік.

ВИСТУПИЛА: Гулей-Шикула Ольга Федорівна, керуюча справами виконавчого апарату районної ради.

Пропонується затвердити план роботи районної ради на 2017 рік.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Ольги Федорівни?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 29 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.

У кого будуть зміни, доповнення?

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 29 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 239 прийняти.

  1. СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.
  2. Про внесення змін до рішення районної ради від 13 січня 2016 року № 48 “Про районний бюджет на 2016 рік” (нова редакція) (із змінами від 18.02.2016 року, від 31.03.2016 року, від 15.04.2016 року, від 30.06.2016 року, від 14.07.2016 року, від 15.09.2016 року , від 17.11.2016 року, 08.12.2016 року, 15.12.2016 року).

ВИСТУПИЛА:Керецман Любов Василівна, начальник  фінансового  управління  районної державної адміністрації.

ВИСТУПИВ: Поприк В.І., депутат районної ради.

На підставі проведеного аналізу кошторисних призначень до фактичного нарахування державних соціальних допомог населенню за 12 місяців 2016 року виникла необхідність у внесенні змін в кошторисні признання.

З метою  проведення своєчасної виплати державних соціальних гарантій населенню та недопущення заборгованості пропонується внести зміни до трічного кошторису, а саме:

 

Зменшити асигнування в сумі 313500,00 грн. по КФК

090302 (Одноразова допомога при народженні дитини) на 22400,00 грн.

090303 (Допомога по догляду за дитиною до з-х років) на 900,00 грн.

090306 (Допомога на дітей одиноким матерям) на 273000,00 грн.

090307 (Тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів) на 17200,00 грн.

Збільшити асигнування в сумі 313500,00 грн. по КФК:

090401 (Допомога малозабезпеченим сім’ям) на 305500,00 грн.

09305 (Допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням)    на 8000.00 грн.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Любов Василівни?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 27 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Не голосували – 2 депутати.

У кого будуть зміни, доповнення?

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 27 депутатів. Проти? Немає. Утримався? Немає. Не голосували – 2 депутати

ВИРІШИЛИ: Рішення № 240 прийняти.

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

  1. Про районний бюджет на 2017 рік.

 

ВИСТУПИЛА: Керецман Любов Василівна, начальник  фінансового  управління  районної державної адміністрації.

Проект районного бюджету на 2017 рік сформовано з урахуванням змін, внесених до  Бюджетного та Податкового кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин. Показники соціальних стандартів та обсяги трансфертів з державного бюджету враховано з доопрацьованого проекту Закону України „Про Державний бюджет України на 2017 рік”, який подано для розгляду Верховною Радою України у другому читанні, розрахунки показників районного бюджету (в т.ч. розміри соціальних стандартів) здійснено з врахуванням рекомендацій, наведених у листі Міністерства фінансів України від 08.11.2016 р. № 31-05110-14-8/31635.

Відповідно до пункту 18 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України районний бюджет на 2017 рік формується із застосуванням програмно-цільового методу.

Прогноз показників районного бюджету за основними видами доходів та видатків на 2017 рік

При прогнозуванні дохідної частини районного бюджету враховано фактичне виконання доходів за 2014 – 2015 роки та очікуване виконання за 2016 рік.

Обсяг ресурсу загального фонду районного бюджету на 2017 рік прогнозується в сумі 228490,8 тис.грн., із них: базова дотація у сумі        10231,2 тис.грн., додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я у сумі 12461,7 тис.грн.,  субвенції з державного бюджету у сумі 171397,9 тис.грн., податки, збори та інші доходи у сумі  35400,0 тис.гривень.

Обсяг ресурсу спеціального фонду районного бюджету на 2017 рік прогнозується у сумі 468,8 тис.грн.  ( власні надходження бюджетних установ ).

Обсяг надходжень до загального фонду (без трансфертів)  районного бюджету прогнозується у сумі 35400 тис. гривень.

Основним платежем надходжень загального фонду районного бюджету є податок на доходи фізичних осіб, що становить 99,5 % від прогнозованого показника доходів загального фонду 2017 року. Згідно із Бюджетним кодексом України норматив зарахування до районного бюджету податку на доходи фізичних осіб становить 60,0 відсотків від загального обсягу надходжень, що справляється на території району.

До районного бюджету планується одержати податку на доходи фізичних осіб  в сумі 35228,1 тис.грн.

Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2017 рік визначений з урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, а також бази та ставок оподаткування доходів фізичних осіб, передбачених нормами Податкового кодексу, враховуючи останні законодавчі зміни.

Основним чинником, який сприятиме збільшенню надходжень податку на доходи фізичних осіб, є ріст фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року у розмірі 3200 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати працівників.  Також джерелом збільшення надходжень податку будуть скорочення податкового боргу та легалізація виплати заробітної плати.

Ріст надходжень 2017 року до очікуваних надходжень 2016 року планується  132,1 %.

На 2017 рік заплановано надходжень від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності в сумі 85,0 тис.грн., згідно розрахунків відділу управління майном районної ради.

Податку на прибуток підприємств районної комунальної власності  згідно прогнозних показників відділу управління майном районної ради надійде 0,2 тис.грн.

Від адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що здійснюється державною адміністрацією, за прогнозними розрахунками надійде 28,0 тис.грн,  від адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень до районного бюджету планується отримати 55,0 тис.грн.

По результатах аналізу інших надходжень попередніх періодів прогнозується, що до загального фонду районного бюджету надійде інших надходжень у сумі 3,7 тис.грн. По цьому коду доходів обліковуються надходження від юридичних та фізичних осіб, зокрема, відшкодування збитків, нанесених бюджету за рішеннями контролюючих органів та виконавчої служби, актами ревізій та перевірок, а також одноразові платежі, не передбачені окремими кодами бюджетної класифікації.

Офіційні трансферти з державного бюджету

Обсяг базової дотації  для районного бюджету становить 10231,2 тис.грн., тобто більше від затвердженої на 2016 рік на 2244,6 тис.грн, або на 28,1 %;

додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров’я  у сумі 12461,7 тис.грн.,

освітня субвенція –  51968,5 тис.грн., більше на 20,4 %;

медична субвенція – 23675,5 тис.грн., більше на 27,2 %;

соціальні субвенції – 95753,9 тис.грн., що більше на 15,5 % до затверджених на 2016 рік.

До спеціального фонду районного бюджету планується одержати надходжень у сумі  468,8 тис грн., з яких:

– власні надходження бюджетних установ, що утримуються з районного бюджету – 468,8 тис.грн.

Видатки районного бюджету.

Розрахунок видатків районного бюджету здійснено на основі Бюджетного кодексу України зі змінами, проекту Закону України „Про Державний бюджет на 2017 рік”, з врахуванням:

розміру мінімальної заробітної 3200 гривень (в середньому до 2016 року зросте у 2,2 раза);

розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС 1600 гривень (ріст порівняно з 2016 роком – 36,3 відс.);

коефіцієнту 1,1095 для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, у тому числі при визначенні видатків на:

оплату теплопостачання на коефіцієнт 1,1235;

оплату водопостачання і водовідведення на коефіцієнт 1,085;

оплату електроенергії на коефіцієнт 1,09;

оплату природного газу на коефіцієнт 1,14;

оплату інших енергоносіїв на коефіцієнт 1,085;

індексу споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) – 108,1 відсотка.

Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2017 рік передбачено у сумі 229959,6 тис.грн., з яких субвенції соціального характеру – 95753,9 тис.грн., медична субвенція – 23675,5 тис.грн., освітня субвенція – 51968,5 тис.грн. та  58561,7 тис.грн. – видатки на утримання установ та виконання програм районного значення. Для забезпечення фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти ( крім заробітної плати педагогічного персоналу, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції) та охорони здоров»я, заплановано додаткову дотацію з державного бюджету у сумі 12461,7 тис.грн.

Обсяг субвенцій соціального характеру на 2017 рік передбачений на 12840,4 тис.грн. більше обсягу 2016 року (2016 рік – 82913,5 тис.грн.), медичної субвенції – на 5056,7 тис.грн. (2016 рік – 18618,8 тис.грн.), освітньої субвенції – на 8813,5 тис.грн.(2016 рік – 43155,0 тис.грн.), видатки на утримання установ та виконання програм районного значення більші у порівнянні з 2016 роком на 32085,6 тис.грн. (2016 рік –26476,1 тис.грн.).

Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2017 рік на 34,4 відсотків, або на 58796,2 тис.грн. більше від показників, затверджених на 2016 рік ( 171163,4 тис.грн.), у тому числі по загальному фонду видатки плануються у сумі 229490,8 тис.грн., або на 58986,9 тис.грн. більше затверджених показників на 2016 рік ( 2016 рік – 170503,9 тис.грн.) та по спеціальному – 468,8 тис.грн., що на 190,7 тис.грн. менше від затверджених показників 2016 року ( 2016 рік – 659,5 тис.грн.).

У видатках районного бюджету для забезпечення видатків на дошкільні заклади освіти та сільські будинки культури, клуби, які в 2017 році залишаються на фінансуванню в сільських та міському бюджетах передбачається інша додаткова дотація в обсязі 18789,9 тис.грн., що на 6193,1 тис.грн. більше показника 2016 року (2016 рік – 12596,8 тис.грн.).

На оплату праці з нарахуваннями на 2017 рік передбачаються кошти в сумі 81789,1 тис.грн., що на 33,9 відсотків, або на 20717,4 тис.грн. більше затверджених показників 2016 року (2016 рік – 61071,7 тис.грн.). Фондом оплати праці з нарахуваннями установи, які фінансуються за рахунок коштів районного бюджету за обов‘язковими виплатами забезпечені в повному обсязі. Незабезпечені оплатою праці з нарахуваннями установи охорони здоров‘я, які фінансуються за рахунок медичної субвенції. На оплату енергоносіїв передбачаються кошти в сумі 6806,0 тис.грн., що на 1008,7 тис.грн., або на 17,4 відсотків більше показників 2016 року (2016 рік – 5797,3 тис.грн.). Енергоносіями бюджетні установи забезпечені.

У проекті районного бюджету на 2017 рік передбачено повернення кредитів до спеціального фонду районного бюджету у сумі 90 000 гривень та  надання кредитів із спеціального фонду  районного бюджету у сумі 90 000 гривень.

По загальному фонду створюється резервний фонд в сумі 70,0 тис.грн.

В районному бюджеті передбачено видатки на фінансування програм на суму 2553,5 тис.грн., а саме:

головний розпорядник – районна рада ( 100,0 тис.грн.):

– програма ефективного використання майна спільної комунальної власності територіальних громад сіл, міста Перечинського району на 2015-2019 роки – 100,0 тис.грн.

головний розпорядник – райдержадміністрація (90,0 тис.грн.):

-Районна цільова програма «Власний дім» на 2016-2020 роки  – 90,0 тис.грн. (спеціальний фонд).

головний розпорядник – відділ освіти, молоді та спорту (2177,5 тис.грн.):

– районна Програма “Обдарована дитина” на період 2016-2020 роки –  73,3 тис.грн.;

–  районна програма забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району та учнів пришкільного інтернату на 2017-2019 роки – 1830,0 тис.грн.;

– районна програма підтримки дітей учасників антитерористичної операції і дітей із сімей, переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції у начальних закладах Перечинського району на 2016 – 2018 роки – 57,6 тис.грн.;

– Районна програма соціальної підтримки дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району на 2016-2018 роки – 57,6 тис.грн.;

– Районна Програма відпочинку і оздоровлення дітей на період до 2017 року – 99,0 тис.грн.;

–  Програма розвитку фізичної культури і спорту на 2012-2016 роки – 20,0 тис.грн.;

– Програма розвитку футболу в Перечинському районі на 2015-2020 роки – 20,0 тис.грн.

–  програма розвитку волейболу Перечинського району – 20,0 тис.грн.

головний розпорядник – сектор охорони здоров”я (100,0 тис.грн.):

– Програма безкоштовного забезпечення медичними препаратами хворих з хронічною ниркою недостатністю у Перечинському районі на 2014-2017 роки  -30,0 тис.грн.;

– Програма забезпечення дітей інвалідів району життєво необхідними препаратами та виробами медичного призначення на 2013-2017 роки – 40,0 тис.грн.;

– районна програма «Цукровий і нецукровий діабет» на 2016-2020 роки – 30,0 тис.грн.

головний розпорядник – управління соціального захисту населення (36,0 тис.грн.):

– Програма посилення соціального захисту соціально-вразливих категорій населення та підтримки громадських ветеранських організацій району на 2015-2017 роки –  25,0 тис. грн., з яких:

1) Перечинська районна організація інвалідів війни та Збройних сил України – 3,5 тис.грн.;

2)  районна організація Української спілки ветеранів Афганістану – 3,5 тис.грн.;

3) районна організація “Союз-Чорнобиль України” – 7,5 тис.грн.;

4) Перечинська района організація ветеранів України – 3,5 тис.грн.;

5) Перечинська района спілка ветеранів всіх війн – 3,5 тис.грн.;

6) Перечинська района організація всеукраїнської спілки учасників війни – 3,5 тис.грн.

–  Програма сприяння діяльності Перечинського районного товариства інвалідів на 2013-2017 роки –7,5 тис.грн.;

–  Програма соціальної підтримки Перечинської районної організації ветеранів та пенсіонерів Міністерства внутрішніх справ на 2015-2017 роки – 3,5 тис.грн.

головний розпорядник – відділ культури (50,0 тис.грн.):

–  Програма розвитку культури і мистецтва в районі на 2017 рік –      50,0 тис.грн.

Пропоную ознайомитися з прогнозом районного бюджету Перечинського району на 2018 та 2019 роки, який розроблено на основі Бюджетного та Податкового кодексів України, з урахуванням основних прогнозних макропоказників та положень проекту Програми економічного і соціального розвитку району на 2017 рік, напрямів розвитку на 2018 і 2019 роки, районних програм та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Любов Василівни?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 27 депутатів .Проти? Немає.   Утримався? Немає.

 

У кого будуть зміни, доповнення?

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 27 депутатів .Проти? Немає.   Утримався? Немає.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 241 прийняти.

 

Шановні депутати!

Питання  порядку денного  тринадцятої сесії районної ради  розглянуто і прийнято відповідні рішення.

У кого будуть зауваження щодо ведення сесії?

Засідання   тринадцятої    сесії районної ради оголошую закритим. Дякую всім за активну участь у роботі сесії.

 

(Звучить Державний Гімн України)

 

 

Голова ради                                                                           М.І.Ласкін

Comments are closed.