Інформаційне повідомлення
20.12.2017
З Днем енергетика!
21.12.2017
Показати всі

Протокол №22 засідання сесії

Протокол № 22

засідання    двадцять першої  сесії

районної ради VІІ скликання

 

м.Перечин                                                                            14   грудня  2017 року

Ласкін М.І., голова районної ради.

Шановні  депутати,  запрошені!

У міжсесійний період відзначили свої    дні народження   депутати районної ради  Ап’ярій Василь Омелянович та Семен Михайло Михайлович.

Від себе особисто, від депутатського корпусу прийміть найщиріші вітання   з днем народження та дозвольте  побажати вам   міцного здоров’я, благополуччя,   плідної праці на благо нашого рідного краю.

Ще такі повідомлення:

  1. На засіданні дев’ятнадцятої сесії районної ради депутат районної ради Данча М.Д. оголосив депутатське запитання щодо вивчення та перевірки достовірності і законності відчуження (приватизації) лісових масивів в урочищі «Біля чайника», що поблизу с.Т.Ремета. Виконавчим апаратом підготовлено відповідні листи за підписом голови ради  до  Перечинського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області та   Ужгородської місцевої прокуратури. Зачитує отримані відповіді.  

2.Також депутатами було підтримано депутатський запит Лоскія І.І. щодо перевірки законності дій працівників ПАТ “Закарпатгаз” , який  направлено  до Перечинського відділення Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області та Ужгородської місцевої прокуратури.  Зачитує отримані відповіді. 

 

Ласкін М.І.

Пропоную перейти до роботи   засідання   двадцять першої сесії районної ради.

Із 34 депутатів районної ради УІІ скликання на сьогоднішньому  засіданні сесії районної ради присутні 25 депутатів,   відсутні – 9.

Таким чином, відповідно до  пункту 11 статті 46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” сесія ради є повноважною.

На сесію  районної ради запрошено:    голову районної державної адміністрації, керівників правоохоронних органів  та начальників окремих управлінь райдержадміністрації. Більшість запрошених присутні.

Шановні депутати!

Відповідно до статті  18 Регламенту роботи районної ради УІІ скликання засідання ради буде записуватись на електронний носій інформації, а саме диктофон.

Дозвольте    засідання       двадцять першої сесії районної ради VІІ скликання вважати відкритим.

(Звучить Державний Гімн України)

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

Шановні депутати, запрошені!

Приступаємо до роботи сесії.

Пропоную ведення протоколу засідання сесії доручити працівникам виконавчого апарату районної ради.

Прошу лічильну комісію приступити до виконання своїх обов’язків.

11 та 12 грудня              провели свої засідання постійні   комісії районної ради, на яких розглядалися питання порядку денного  двадцять першої  сесії районної ради VІІ скликання.

Зауваження і пропозиції, висловлені депутатами районної ради на засіданнях постійних комісій є у вас у матеріалах.

Нам необхідно затвердити порядок денний та  порядок роботи    засідання   двадцять першої  сесії районної ради.  До порядку денного включено     сім  питань, сесію пропоную завершити до    11 год. 10 хв.

Пропоную прийняти порядок денний  за основу.

За – 25 депутатів.

Шановні депутати!

 

Вношу пропозицію включити до порядку денного наступні питання, які потребують  термінового розгляду, вони були розглянуті на засіданнях постійних комісій, а саме:

Під № 1  «Про депутатський   запит депутата районної ради Романюк О.А.».

За – 23. Відсутні 2 депутати (Рац В.М., Ап»ярій В.О.)

Далі згідно порядку денного.

-Під № 9 «Про внесення змін до  Програми  соціальної підтримки  та комплексної допомоги  учасникам  АТО, інвалідам та членам сімей загиблих  учасників  АТО  на 2016-2020 троки».

За – 23. Відсутні 2 депутати (Рац В.М., Ап»ярій В.О.)

  • Під № 10 «Про внесення змін до Районної  програми  з  ремонту та утримання доріг в населених  пунктах  Перечинського району на 2016-2020 роки».

За – 23. Відсутні 2 депутати (Рац В.М., Ап»ярій В.О.)

 

  • Під № 11 «Про Звернення Перечинської районної ради щодо питань реформування та подальшого розвитку лісового господарства».

За – 23. Відсутні 2 депутати (Рац В.М., Ап»ярій В.О.)

– Під № 12 «Про внесення змін до  рішення районної ради від 22 грудня 2016 року № 241 “Про районний бюджет на 2017 рік” (із змінами від 23.03.2017 року, від 20.04.2017 року, від 29.06.2017 року,від 31.08.2017 року, від 10.10.2017 року, від 26.10.2017 року,  від 29.1 .2017).

За – 23. Відсутні 2 депутати (Рац В.М., Ап»ярій В.О.)

Ласкін М.І.

У кого ще будуть пропозиції?

Поприк В.І., депутат районної ради.

Пропоную включити до порядку денного питаня « Прозатвердження технічної документації про нормативну грошову оцінуц земельної ділянки кадастровий номер 2123384500:02:019:0009, цільове призначення – для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку. Розташованої за межами населених пунктів на території Туричківської сільської ради Перечинського району Закарпатської області».

Ласкін М.І.

Хто за внесену пропозицію   прошу голосувати.

За – 13 депутатів.  Проти – 0. Утримався – 7. Не голосували – 5 депутатів. Пропозиція не приймається.

Пропоную порядок денний   засідання   двадцять першої сесії районної ради затвердити  в цілому, з внесеними пропозиціями.

Прошу голосувати.

За – 23 депутати.

ВИРІШИЛИ: Порядок  денний   засідання   двадцять першої сесії районної ради затвердити  в цілому, з внесеними пропозиціями, затвердити.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

Пропоную прийняти порядок роботи   засідання    двадцять першої  сесії  районної ради за основу. Прошу голосувати.

За – 23 депутати.

Оскільки до порядку денного сесії включено п»ять питань, пропоную до регламенту додати 20  хвилин, сесію завершити до 11 години  30 хвилин.

У кого будуть зміни, доповнення

         Пропонується  порядок  роботи   засідання      двадцять першої  сесії районної ради, з внесеною зміною, затвердити в цілому.

За – 23 депутати.

ВИРІШИЛИ: Порядок  роботи   засідання      двадцять першої  сесії районної ради, з внесеною зміною, затвердити.

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

  1. Про депутатський запит Романюк О.А.

На адресу районної ради надійшли листи від колективів відділень рай лікарні, районної організації профспілки працівників охорони здоров»я щодо сприяння по вишукуванню коштів для погашення заборгованості по заробітній платі медичному персоналу та іншим категоріям працівників охорони здоров»я..

Станом на сьогоднішній день стабілізаційна дотація з Києва  надійшла на Закарпаття і працівники медичної галузі   починають отримувати зароблені за попередні місяці кошти, хоча до кінця цього року ще не вистачає коштів на заробітну плату.

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 22 депутати.  Утримався – 1.Не голосували – 2 депутати.

Пропонується  підтримати депутатський запит депутата районної ради Романюк О.А. щодо питання у виділенні додаткових коштів з обласного бюджету для виплати заробітної плати працівникам галузі охорони здоров»я та  направити  його до Закарпатської обласної ради та обласної державної адміністрації.

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 22 депутати. Утримався – 1. Не голосували – 2 депутати.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 346 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

2.Про звіт голови районної ради.

Відповідно до пункту 17 статті 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та плану роботи на 2017 рік дозвольте прозвітувати про роботу голови та про діяльність всієї районної ради за період з грудня 2016 року по грудень 2017 року.
Фактично – це своєрідне підведення підсумків колективної праці – кожного депутата, постійних комісій, виконавчого апарату районної ради за минулий рік та окреслення планів на майбутнє.

У своїй діяльності рада, її органи та посадові особи керуються Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом «Про доступ до публічної інформації», Законом «Про звернення громадян» та іншими законодавчими та нормативними актами.

Районна рада сьомого скликання обрана на чергових виборах до місцевих рад 25 жовтня 2015 року за пропорційною виборчою системою за виборчими списками місцевих організацій політичних партій і нараховує 34 депутати. В ній представлені 6 політичних партій, створено 4 постійні комісії,  6 фракцій.

У звітному періоді вся робота районної ради спрямовувалася на виконання повноважень представницького органу місцевого самоврядування. В центрі уваги була сесійна діяльність ради, яка згідно із статтею 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” складається з пленарних засідань ради та засідань її постійних комісій. Хочу наголосити, що сесії проходили відкрито і гласно, за участю депутатів обласної ради, представників районної державної адміністрації, міського та сільських голів, керівників правоохоронних органів, підприємств та установ району, засобів масової інформації.

З грудня 2016 року по кінець 2017 року проведено 7 сесій, на яких прийнято 117 рішень. Із них: 26 питань  стосується питань комунальної власності, 13 питань-соціально-економічного розвитку району, 13-   питань освіти, молоді та спорту, по 11 питань стосуються   соціального захисту населення, охорони здоров»я, бюджету , 10  – із питань законності,   8 питань розглянуто з питань діяльності районної ради, решту   – з інших питань.

Якщо аналізувати за кількістю прийнятих рішень районною радою, то хочеться відзначити, що найбільше з них стосується питань спільної комунальної власності району. Так, станом на 01.11.2017 року у спільній комунальній власності району знаходиться 13 об’єктів. Основною метою щодо управління об’єктами комунальної власності є підвищення ефективності їх використання, в тому числі й за рахунок орендних відносин, застосування конкурентних способів приватизації щодо об’єктів, утримання

яких є економічно недоцільним, збільшення надходжень до районного бюджету від оренди. Саме, виходячи з таких позицій, з метою більш ефективного використання комунальної власності та враховуючи інтереси територіальних громад в поточному році за рішеннями районної ради було передано у власність територіальній громаді міста Перечин майнові комплекси Перечинської ЗОШ та Перечинської дитячо-юнацької спортивної школи, а також будівлю по  вулиці Ужгородській 43. Також у 2017 році районною радою були прийняті рішення про передачу у власність Тур’є-Реметівської сільської ради майнового комплексу колишнього міжшкільного навчально-виробничого комбінату для відкриття додаткової групи ДНЗ та будівлі по вул.Центральній, 3. Як показує час, такі кроки були виправданими та своєчасними, оскільки вони дали змогу змінити «обличчя» цих об’єктів, покращити їх матеріально-технічну базу, як за рахунок коштів районного бюджету, бюджетів територіальних громад ради та державного бюджету.

Одним з напрямків підвищення ефективності використання майна комунальної власності є передача його в оренду фізичним та юридичним особам. За допомогою оренди реалізуються, як інтереси власника щодо отримання доходу з наявних у нього активів, так й інтереси орендаря, що дає змогу ефективно використовувати орендоване ним майно для здійснення своєї господарської діяльності. В 2017 році на умовах оренди відповідно до укладених договорів оренди використовувались 7 об’єктів комунальної власності. За 10 місяців поточного року надходження до бюджету від оренди комунального майна склали 95,7 тис.грн. За підсумками 2017 року надходження від оренди очікується в сумі 110,0 тис.грн.

Крім того, на даний час районною радою проводяться відповідні організаційно-правові заходи щодо підготовки до продажу на аукціоні будівлі, що знаходиться за адресою м.Перечин, вул.Будівельників, 5А.

Непростою є ситуація з діяльністю комунальних підприємств, засновником яких є районна рада. В зв’язку із посиленням конкуренції на ринку технічної інвентаризації, зумовленої змінами в законодавстві, діяльність комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації» стала збитковою і, як наслідок, з жовтня 2016 року воно фактично припинило свою роботу. Через відсутність замовлень в такому ж становищі перебуває і КП «Архітектура». Єдиним  на даний час підприємством, яке входить до сфери управління районної ради і проводить фінансово-господарську діяльність є КСП «ТУРпрес». Але, через високу зношеність та моральну застарілість обладнання й устаткування підприємство дуже обмежене в своїх можливостях. З метою покращення матеріально-технічної бази підприємства, оновлення та модернізації його основних фондів районною радою прийнято Програму фінансової підтримки Перечинського комунального спеціалізованого підприємства-видавництва “ТУРпрес” на 2017-2021 роки.

В процесі реформування відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» знаходиться комунальне підприємство «Редакція Перечинської районної газети «Народне слово».  На даний час, як і передбачено реформою районна рада та районна державна адміністрація, як органи державної влади відповідно до договору від 27.04.2016 року вийшли із числа засновників районної газети. Кінцевим результатом реформування газети «Народне слово» має стати її перетворення в новий суб’єкт господарювання – із збереженням назви, цільового призначення, мови видання, тематичної спрямованості, в складі засновників якого відсутні державні органи.

Зважаючи на те, що рада,   делегувала районній державній адміністрації виконання частини своїх повноважень, спільне бачення проблем і шляхів їх вирішення керівництвом районної ради та райдержадміністрації дозволяє працювати цілеспрямовано. Головними з цих повноважень є забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку району. Так, станом на сьогодні на фінансування галузі освіти, молоді та спорту, із бюджетів усіх рівнів виділено 81млн.505тис.грн., на галузь охорони здоров»я- 31млн. 900тис.грн., на соцзахист- 107 млн.116 тис.грн., заклади культури- 9 млн.966тис.грн.  Коротко зупинимось на фінансуванні деяких об»єктів соціальної сфери , де було спрямовано  кошти з районного бюджету за рахунок перевиконання:

– Зарічівська ЗОШ  І-ІІ ст. ( капітальний ремонт фасаду)-213  тис.грн.

– Порошківська ЗОШ І-ІІІ ст.( реконструкція  системи опалення та благоустрій території)- 140 тис.грн.

– Т.Пасіцька ЗОШ І-ІІІ ст. (капітальний ремонт по заміні віконних та дверних конструкцій)- 150 тис.грн.

–  Т.Реметівська ЗОШ І-ІІІ ст.(реконструкція покрівлі ЗОШ)- 350 тис.грн.

-Перечинська гімназія суспільно-гуманітарного напрямку ІІ-ІІІ ст.( поточний ремонт )- 190 тис.грн.

-Перечин ДЮСШ (капітальний ремонт спортзалу) -100 тис.грн.

-Новоселицька ЗОШ-І-ІІ ст.- ДНЗ (реконструкція спортивного майданчика)  -200 тис.грн.

-Районний будинок культури  ( поточний ремонт  фойє)- 100 тис.грн.

– Перечинська центральна районна лікарня (реконструкція системи теплопостачання з встановленням котлів на твердому паливі в м.Перечин, Червоноармійська,8) – 117 тис.грн.

– Перечинської ЦРЛ ( капітальний ремонт приміщень будівлі моргу)- 131 тис.грн.

–  придбання медичного обладнання для ЦРЛ-    242 т.грн.

– Т.Бистра сільська рада (  поточний ремонт дороги)- 330 тис.грн.

-Туричківська  сільська рада (поточний ремонт дороги)-  251  тис.грн. та багато інших.

Діяльність районної ради у звітному періоді будувалась так, щоб ефективно реалізувати депутатські повноваження та максимально врахувати інтереси всіх територіальних громад. Тому першочергова увага депутатів районної ради у звітному періоді була зосереджена на важливих для життєдіяльності регіону питаннях, захисті інтересів виборців, забезпечення належного рівня функціонування об’єктів спільної власності територіальних громад району.

Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районною радою затверджено   за звітний період 26   районних цільових Програм.  Так, в рамках контролю за виконанням раніше прийнятих рішень, у звітному періоді заслухано звіти   по виконанню 20 Програм та внесено зміни до 17 –   раніше прийнятих    програм. Із даної кількості прийнятих програм фінансуються 40 програм. Так, на фінансування Програм було виділено 4541,8 тис.грн., станом на 01.11.2017 року касові видатки становлять 2939,9грн.

Хочеться відмітити, що найбільше коштів виділено на Програму «Забезпечення харчування учнів 1-4 класів, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району та учнів пришкільного інтернату на 2017-2019 роки»- 2 млн.60тис.грн. з яких станом на 01.11.ц.р. використано 1млн.295тис. грн.

 З метою підготовки сесій районної ради одержуються від відділів, управлінь райдержадміністрації, виконавчих комітетів місцевих рад, підприємств, установ і організацій (незалежно від форми власності) матеріали, необхідні для підготовки питань, що виносяться на розгляд сесій районної ради,   президії; організовується попереднє ознайомлення депутатів з проектами рішень ради, іншими документами та матеріалами з питань, які виносяться на розгляд сесії, забезпечується своєчасне опрацювання  проектів рішень сесії, які попередньо обговорюються на засіданнях постійних комісій районної ради.

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  щороку на сесіях затверджується план роботи  районної ради , який попередньо обговорюється на засіданнях постійних комісій районної ради. Із урахуванням плану роботи районної ради  на рік,  відповідно розробляються   плани роботи постійних комісій . Щоквартально розробляється та затверджується план роботи виконавчого апарату районної ради, місячний план роботи та щотижневий план-графік роботи.

Проводяться і здійснюються заходи з підготовки та проведення сесій районної ради,  засідань її постійних комісій, готуються графіки їх засідань, президії районної ради. Узагальнюються критичні зауваження і пропозиції, висловлені на засіданнях постійних комісій районної ради, які доводяться до депутатів на сесіях та до виконавців.

У районній  раді працюють 4 постійні комісії. За звітній період проведено  28 засідань комісій та 3 зборів депутатів, на яких розглянуто 117 сесійних питань та 202 листи, бюджетні запити , депутатські звернення .    Особливо хотілось би відмітити роботу  постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів та контролю за проведенням приватизації інвестицій та регуляторної політики , яка за звітний період провела  20 засідань. За результатами розгляду листів, бюджетних запитів, депутатських звернень та депутатських запитів надається вчасно відповідь згідно чинного законодавства (226 відповідей) .

Відповідно до ст. 18, 37 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати зобов’язані брати участь в пленарних засіданнях та засіданнях постійних комісій, до яких вони обрані.

З метою підвищення ефективності роботи районної ради та її органів, наведемо аналіз щодо  участі у депутатській діяльності, зокрема, в роботі сесій та постійних комісій ради.  Так, аналіз відвідувань депутатами районної ради пленарних засідань сесій свідчить, що 10 депутатів взяли участь у всіх пленарних засіданнях ради, 8 депутатів мають пропущене по 1 засідання, однак- є 6 депутатів, які пропустили більше половини засідань ради, 2 депутати за весь звітний період не взяли участь в жодному засіданні сесії.

Якщо  аналізувати участь депутатів у роботі постійних комісій, то картина наступна: із 20 засідань постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики 3 депутатів взяли участь у всіх засіданнях комісіЇ, половина членів комісії відвідують добре, але поряд з цим-2 члени комісії пропустили більше половини засідань.

Із запланованих 6 засідань інших комісій відбулись: 3 засідання постійної комісії з питань дотримання регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності, правопорядку та транскордонних   зв”язків;

4 -засідання відбулось постійної комісії з питань духовного розвитку, освіти, охорони здоров”я, культури, молоді і спорту, зв”язків з громадськістю, туризму та рекреації;

2 -засідання відбулось постійної комісії з питань соціального розвитку села, агропромислового комплексу, земельних і лісових ресурсів, екології, промисловості, будівництва, архітектури, паливно-енергетичного комплексу, соціальної інфраструктури. На жаль, через низьку явку на засідання комісій деяких депутатів питання при підготовці сесій  розглядались на зборах депутатів.

Депутати мають можливість завчасно отримати необхідні матеріали в повному обсязі, що забезпечує прозорість дій ради.

Відповідно до  Закону України «Про доступ до публічної інформації», проекти рішень, включені до  порядку денного сесій районної ради, за 20 робочих днів,  розміщувались на офіційному веб-сайті районної ради  в мережі Інтернет, депутати мають можливість завчасно ознайомитися з проектами рішень та довідковими матеріалами, щоб внести свої пропозиції, належно підготуватися до пленарного засідання. Виборці теж можуть не лише дізнатися про питання, які розглядатимуться, а разом із депутатами взяти участь в обговоренні порушених проблем.

На адресу районної ради надійшли 4 запити на інформацію від фізичних та  юридичних осіб, на які відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надано відповіді.

З метою  отримання якісної, виваженої, об’єктивної інформації, за звітний період в районній газеті “Народне слово” було надруковано понад  53 статті, в яких висвітлювалась діяльність Перечинської районної ради, привітання до професійних свят та інша інформація.

Згідно статті 57 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» президія районної ради є дорадчим органом, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд ради,  приймає рішення, які мають дорадчий характер.

До складу президії  ради входять голова ради, відповідно заступник голови районної  ради,   голови постійних комісій ради, уповноважені представники депутатських  фракцій.

Протягом 2017 року проведено три засідання президії. В основному це питання, які планувалося розглянути на сесіях районної ради. Також на засіданнях президій розглянуто ряд питань, які запропонували депутати районної ради. Пропозиції та зауваження, висловлені депутатами районної ради на засіданнях президій районної ради, розглянуто і внесено на розгляд сесій районної ради.

Відповідно до Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати реалізовують своє право через депутатські звернення та запити , виступи на сесіях. Так, за звітній період до районної ради надійшло 17 депутатських звернень та 2 депутатські запити, а саме:щодо ремонту автомобільної дороги  Турички-Вільшинки, даний запит було направлено в Перечинську районну державну адміністрацію та начальнику служби автомобільних доріг у Закарпатській області Поповичу М.М. для відповідного реагування;

-щодо свавільних дій ПАТ “Закарпатгаз”, який направлено до Перечинського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області та   Ужгородської місцевої прокуратури.

На засіданні 19 сесії районної ради депутат Данча  М.Д.  виступив з   депутатським запитанням щодо вивчення та  перевірки достовірності і законності відчуження (приватизації) лісових масивів в урочищі «Біля чайника», що поблизу с.Т.Ремета  . З відповідним листом за підписом голови ради районна рада звернулася до  Перечинського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області та   Ужгородської місцевої прокуратури щодо зазначеного вище питання.

За звітний період до районної ради надійшло  511 документів з районних та обласних організацій. Виконавчим апаратом районної ради вжиті заходи щодо їх своєчасного виконання. За звітний період підготовлено та відправлено 319 документів. Головою районної ради видано 73  розпорядження, з них:  59 з основної діяльності,   спільних розпоряджень голови районної ради та голови районної державної адміністрації – 14, а також за звітний період     видано 68 розпоряджень   з кадрових питань .

 Важливою подією у нашому районі  за час звітного періоду є створення об»єднаної територіальної громади з центром у м.Перечин, до якої також увійшли  с.Сімер, Сімерки, Ворочово,Зарічово.

Уповноваженими представниками інтересів територіальних громад району є 10 сільських та міської об»єднаної територіальної громади . В районі сформувався дієвий та потужний корпус міського та сільських голів, яким до снаги вирішення серйозних питань життєзабезпечення міської та сільських громад .

З метою співпраці з органами місцевого самоврядування надається їм методична і практична допомога у поліпшенні та удосконаленні депутатської роботи, консультуються кадри міської та сільських рад з питань, віднесених до ради.

За рік діяльності я побував з робочими поїздками практично в кожній сільській раді, відвідавши разом із сільськими головами всі об’єкти соціальної сфери, познайомився із станом справ територіальних громад району , що позитивно сприяло вирішенню проблемних питань. У зв»язку з утворенням об»єднаної територіальної громади,  деякі депутати районної ради були обрані до об»єднаної територіальної громади, а тому було оновлено склад депутатів районної ради в кількості 3-х чол. Відповідно було внесено зміни   до персонального складу комісій та президії районної ради.

Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»  усі проекти рішень, що готуються до розгляду на сесіях районної ради, оприлюднюються в рубриці «Проекти рішень» офіційного веб-сайту  районної ради, який, доречі, з 2017 року працює в оновленому форматі, з дотриманням всіх вимог законодавства. Після прийняття на пленарних засіданнях ради та підписання головою ради, рішення оприлюднюються на сайті в рубриці «Рішення районної ради». Окрім того у рубриці «Новини» розміщуються оперативні інформаційні повідомлення про події в районі та районній раді, а також про заходи за участю керівництва, депутатів, постійних комісій районної ради.

Відповідно до   до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», голова районної ради здійснює керівництво виконавчим апаратом ради , на який покладено організаційне, правове, інформаційне та аналітичне забезпечення її діяльності.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною радою проводиться робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у них питань, удосконалення форм роботи із зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо розгляду звернень громадян з виїздом на місце та за участю заявників при розгляді з наданням можливості ознайомлення їх з матеріалами для недопущення  випадків безпідставної відмови, проявів халатності та формалізму у задоволенні законних вимог громадян.  У районній раді налагоджена системна робота зі зверненнями громадян, створені належні умови для реалізації права громадян на письмові та усні звернення, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. Згідно із Законом України “Про звернення громадян”, затверджено мною графік прийому  громадян.

В процесі роботи із скаргами, зверненнями та заявами до Перечинської районної ради звернулося 197 громадян. Найчастіше порушувалися питання: про надання матеріальної допомоги,  про проблеми з вирішенням земельних питань, про проблеми з пенсійним забезпеченням, про надання консультацій з тих чи інших питань тощо.  Важливим є також той факт, що за 2017 рік було позитивно вирішено понад 70 заяв учасників антитерористичної операції, які стосувалися матеріального забезпечення   та надано матеріальну допомогу   громадянам , які перебувають в складних життєвих обставинах відповідно до Програми «Турбота щодо посилення соціального захисту громадян на 2017-2020 роки. Також, на фінансування «Програми надання депутатами районної ради матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2017 році» було спрямовано  40 тис.грн. для підтримки людей, які потрапили у скрутне становище.

Звернення громадян, які надходили до мене під час особистого прийому громадян, під час виїзних прийомів, завжди намагався вирішити на місці, не переводячи проблемні питання громадян в паперову бюрократію.

Всі листи, скарги та звернення громадян, які за звітній період надійшли до Перечинської районної ради розглянуті. Вирішено майже всі питання, які належать до компетенції районної ради. Інші направлені для відповідного реагування у відповідні інстанції. Всім заявникам надані вичерпні відповіді. Порушень вимог Законів України “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації” та термінів виконання документів не допущено.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції та інших антикорупційних нормативно-правових актів, з метою реалізації державної  політики у сфері боротьби з корупцією та постійного інформування працівників  виконавчого апарату районної ради щодо  небезпеки корупції та наслідків корупційної поведінки у виконавчому апараті  районної ради  було розроблено План заходів щодо запобігання і протидії проявам корупції та корупційних діянь на 2017 рік. Виконання зазначених заходів постійно контролюється керівництвом ради, а хід їх виконання розглядається на поточних нарадах шляхом заслуховування інформації уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції в Перечинській районній раді та проводиться консультативно-роз»яснююча робота щодо вивчення нового законодавства та внесення змін до діючих Законів.

Працівники виконавчого апарату в повному обсязі забезпечували організаційну підготовку сесій, постійних комісій, нарад, інших заходів,   та інших нормативних документів, забезпечували систематичне та оперативне оприлюднення і оновлення інформації про діяльність районної ради.
Працівниками апарату систематично здійснюється підвищення кваліфікації та професійної компетентності, а також проводиться консультативно-роз’яснювальна робота щодо вивчення нового та внесення змін до діючого законодавства.  Для поліпшення та удосконалення виконання своїх повноважень, покращення фахового рівня посадові особи систематично направляються на навчання. З цією метою  було розроблено план-графік підвищення кваліфікації на 2017 рік, затверджений розпорядженням,  за яким здійснювалась організація їх навчання.  Належним чином було організовано й роботу щодо електронного декларування, який охоплював всіх суб»єктів декларування (депутатів та посадових осіб) й усі типи декларацій. Депутати районної ради та посадові особи, які відповідно до чинного законодавства мали обов»язок подати декларації  дотримались вимог фінансового контролю та термінів подачі  декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядуванняі виконали його своєчасно.

З метою обміну досвідом , я , як голова районної ради  , у лютому   взяв участь у засіданні з»їзду Української асоціації районних та обласних рад у м.Київ,  так як районна рада є членом Асоціації районних та обласних рад ; взяв участь у одноденній поїздці представників органів місцевого самоврядування району щодо реалізації проекту «Екосело  » в м. Меджилаборце (Словаччина) , взяв участь у діловій зустрічі в м.Миколаїв по обміну досвідом з ТОВ АПК «ЄВРГРОЙЛ» у галузі виробництва електроенергії з альтернативних джерел (біомаси), у серпні взяв участь у четвертому Карпатському форумі народовладдя в с.Краснопілля Івано-Франківської області.

Я є членом Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради,  а тому брав участь  у виїзному засіданні в м.Міжгір»я, В.Березному та м.Рахів, де розглядались питання місцевого самоврядування. Доброю традицією в районі стало проведення загальнодержавних та професійних свят.   Головою районної ради  спільно з головою районної державної адміністрації видано розпорядження  про :  проведення різдвяного фестивалю колядницьких груп і вертепів «Перечинські колядки-2017»; проведення обласного фестивалю лемківської культури «Лемківська ватра» та Дня села Ворочево; проведення обласного відкритого фестивалю мистецтв «Перечинщина скликає таланти». З метою урочистого відзначення жителів району грамотами районної ради під час проведення цих заходів видано 12 розпоряджень .

Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити що є і недопрацювання, не все заплановане вдалося реалізувати.
Завершаючи свій звіт, прошу всіх до об’єднання і порозуміння та зробити максимум можливого в питаннях соціально-економічної розбудови та стабілізації ситуації в районі.

Хочеться відзначити і окремо подякувати народному депутату Горвату Р.І. , який залучив в наш район кошти з державного бюджету   в сумі 5млн 878тис. грн. та депутатам обласної  ради Грицику П.В., Ману Д.М., Вишняку А.М., Шніцеру Р.І., що спрямували з обласного бюджету на соціально економічний розвиток нашого району 6млн 38тис.грн.

Я щиро дякую всім за підтримку, за розуміння та конструктивні поради, дякую депутатам сільських,  міської, районної   рад,    сільським,  міському головам, районній державній адміністрації, керівникам установ  за підтримку, взаєморозуміння та спільну роботу.

 

У кого будуть запитання до  мене?

Лоскій І.І., депутат районної ради. Пропоную перейти до голосування.

Ласкін М.І.

 

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 22 депутати. Утримався – 1 (Ласкін М.І.). Не голосували – 2 депутати.

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 22 депутати. Утримався – 1 (Ласкін М.І.). Не голосували – 2 депутати.

 

ВИРІШИЛИ: Рішення: № 347 прийняти.

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

  1.   Про звіт   директора Перечинського  комунального спеціалізованого підприємства- видавництво «ТУРпрес» про фінансово- господарську діяльність підприємства    за  9 місяців 2017 року.

ВИСТУПИВ: Лопушанський Антон Антонович, директор  Перечинського   комунального спеціалізованого підприємства- видавництво «ТУРпрес».

За 9 місяців 2016 року видавництвом ТУРпрес вироблено і реалізовано продукції на суму 130.1  тисяч гривень. У зв’язку з важким матеріальним та фінансовим станом на підприємстві працює 2 працівники, заробітна плата яких складає 50 відсотків від основного окладу. Фонд оплати праці за 9 місяців цього року склав 46.4 тисячі гривень. Сплачено податків за цей період в сумі 11.1 тисяч гривень., єдиного соцвнеску – 11.8 тис.грн.

Прострочена дебіторська заборгованість склала 7.4 тисяч гривень, це редакція газети «Карпатська зірка». Прострочена кредиторська заборгованість в сумі 17.0 тисяч гривень за одержані матеріали. Одержано прибутку 0.3 тисяч гривень. Заборгованості по виплаті заробітної плати та сплаті податків немає.

У  зв’язку з важким  фінансовим станом на підприємстві не проводився ремонт складських приміщень, тому вони опинилися у аварійному стані. Також давно не проводився ремонт основного корпуса. На підприємстві устаріле обладнання, якому також потрібний капітальний ремонт і на якому неможливо друкувати якісну продукцію.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Антона Антоновича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За 23 депутати. Не голосували – 2 депутати.

 

Роботу  директора Перечинського комунального спеціалізованого підприємства-видавництво ТУРпре Лопушанського А.А. визнати задовільною.

За 23 депутати. Не голосували – 2 депутати.

 

У кого будуть зміни, доповнення?           

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За 23 депутати. Не голосували – 2 депутати.

 

ВИРІШИЛИ: Рішення № 348 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

  1. Про звіт головного лікаря комунального закладу «Перечинський районний Центр  первинної медико-санітарної допомоги  про діяльність закладу за   9 місяців 2017року » .

 

ВИСТУПИВ:  Малишко Юрій Юрійович, головний лікар  комунального закладу «Перечинський  районний Центр  первинної медико-санітарної допомоги ».

 

Надання первинної медико-санітарної допомоги в районі забезпечується КЗ «Перечинський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги».

В районі сформована оптимальна мережа амбулаторних лікувально-профілактичних закладів. В структуру Центру ПМСД входять 12 амбулаторій загальної практики-сімейної медицини (далі АЗПСМ ) в м.Перечин, сс. Дубриничі, Зарічево, Сімер, Т.Ремета, Туриця, Турички, Т.Пасіка, Раково, Порошково, Т.Бистра, Т.Поляна  та 10 фельдшерсько-акушерських пунктів (далі ФАПів) в сс. Новоселиця, Пастілки, Ворочево, Сімерки, Липовець, Вільшинки, Мокра, Маюрки, П.Гута, Свалявка.                                                        Потужність амбулаторно-поліклінічних закладів Центру складає 488 відвідувань в зміну.

Статус гірських мають 7 сіл району:  П.Гута, Лумшори, Лікіцари, Липовець, Вільшинки, Новоселиця і Т.Бистра.

В  АЗПСМ  району розгорнуто 45 ліжок денного стаціонару, що складає 14,2 на 10 тис.нас. при середньообласному показнику 13,38 на 10 тис.нас.

Заклад забезпечує первинну, в тому числі невідкладну медичну допомогу 32197мешканцям району, в тому числі дорослі – 23689, діти до 18 років – 8508. Міське населення – 6691; сільське населення – 25506. Особливістю району є те, що на території проживає велика кількість осіб ромської національності – 3681 чол., що становить 11,4% від загальної кількості населення.

Все населення району обслуговується сімейними лікарями. Навантаження на одну посаду сімейного лікаря в середньому по району 1409  жителів (22,75 посади ), в місті – 1485 ( 4,5 посади) , в селі – 1390 ( 18,25 посад).

Станом на 01.10.2017 року затверджено штатний розпис Центру в кількості 139,75 (145 фізичних осіб) штатних одиниць з місячним фондом заробітної плати 643,1 тис. грн. (з  нарахуваннями), в тому числі 28,25 посади лікарів, 64,5 посади середнього медичного персоналу, 16,5 посади молодшого медичного персоналу, 2,25 спеціалістів не медиків та 28,25 посад іншого обслуговуючого персоналу.

Штатних посад лікарів ЗПСМ в районі 22,25 посад на 32197 населення,що становить 6,91 на 10000 населення, штатних посад середнього медичного персоналу ЗПСМ  41,5 посад на 32197 нас. – 12,9 на 10000 населення.

Укомплектованість фізичними особами штатних посад сімейних лікарів складає 85,39% (19 фізичних осіб на 22,25 ст.) проти 83,52% за аналогічний період минулого року і є майже на рівні обласного показника – 87,34%. Вакансії відмічаються по Туричківській АЗПСМ, Т.Реметівській АЗПСМ, та Порошківській АЗПСМ.

Укомплектованість штатних посад лікарів сільських лікарських амбулаторій складає 84,85% (зайнято 14,0 із 16,5 штатних посад) проти 76,47% за 9 місяців 2016 року і є нижчим від обласного показника – 90,42%. Вакансії вказано вище.

Укомплектованість фізичними особами посад середніх медичних працівників фельдшерсько-акушерських пунктів становить 85,71% (9 фізичних осіб на 10,5 штатних посад) проти 95,24% за аналогічний період минулого року при обласному показнику – 94,98%.

В поточному році підготовлено спеціаліста ( фельдшер-лаборант ) для роботи в клініко-діагностичних лабораторіях АЗПСМ сіл Т.Поляна і Т.Бистра.

На даний час проходять інтернатуру 2 лікарі-інтерни з загальної практики – сімейної медицини які будуть готові приступити до роботи з 01.08.2018 року.

В той же час слід відмітити, що для забезпечення належної Статутної діяльності закладу у відповідності до наказу МОЗ України від 21.08.2014 року №585 «Про затвердження Примірних штатних нормативів Центру ПМСД та його структурних підрозділів» необхідно додатково ввести 22,5 посад, в тому числі 7,5 посад лікарів , 0,5 посади медрєстратора , 4,5 посад працівників бухгалтерії та 3,5 посади двірників (з функцією опалювачів ). Нажаль додаткове введення посад обмежується виділеними коштами на заробітну плату, які з року в рік не додаються на вже затверджений штат працівників Центру.

 

Матеріально-технічна база Центру сформована за рахунок будівель, рухомого та нерухомого майна переданого закладу в оперативне управління за рішеннями районної та чотирнадцяти сільських рад. Стан оснащення медичним обладнанням не відповідає табелю оснащення затвердженого наказом МОЗ України від 27.12.2013 року №1150. У 8 із 10 ФАПів (80%) відсутня проточна вода. У 4 амбулаторій із 12 відсутній санітарний транспорт, а у 2 – санітарний транспорт з терміном експлуатації більше 14 років. Відсутні гаражі для санітарного транспорту в п’ятьох АЗПСМ. ФАП с.Липовець та амбулаторія с.Т.Ремета потребує невідкладної реконструкції. АЗПСМ с.Дубриничі – невідкладного капітального ремонту, інші структурні підрозділи Центру потребують поточних ремонтів.

Слід констатувати, що в умовах значного недофінансування закладів первинного рівня, за додатково виділені районною радою кошти в поточному році ;

  • закуплено : бактеріоцидні опромінювачі (12 шт) на суму 5099 грн, -установлено в кожній АЗПСМ ,глюкометри (20 шт) на суму 13251грн.-закріплено за кожним сімейним лікарем району ; електрокардіограф ( 1шт) – 48000 грн.  та водонагрівач – 1995 грн. для АЗПСМ с. Т. Ремета; безбашенка – 1925 грн. для АЗПСМ с.Туриця.
  • проведено поточний  ремонт  АЗПСМ села Порошково на суму 115000 грн. ,поточний ремонт АЗПСМ с.Т. Бистра на суму 24000 грн. , виготовлена пректно-кошторисна документація « Реконструкція з добудовою котельні гаражу та господарських приміщень АЗПСМ в с. Дубриничі » на суму 85000 грн.. В даний час проводиться поточний ремонт ФАПу в с.Вільшанки на суму 35000 грн.; замовлено вхідні металопластикові двері для АЗПСМ с.Т.Ремета на суму 15000 грн.

Силами медичних працівників проведено санітарну побілку кабінетів сімейних лікарів в АЗПСМ с. Порошково .

Бюджет по Центру ПМСД у 2017 році складає 9079000 грн. проти 7277000 грн.  на кінець 2016 року, на 20 % більше . На одного жителя – 282 грн. проти  227 грн. в 2016 році . Використано  за девять місяців 2017 року  6946675 грн, що складає 76.5 % від річного бюджету.

На заробітну плату заплановано у 2017 році  7717000 грн. проти 5799500 грн. на кінець 2016 року, що в структурі бюджету становить 84,3% . Використано 5930834 грн. що складає 76,9 % від затверджених на поточний рік.. Недостаючий фонд зарплати – 1572000грн. .

На забезпечення медикаментами у 2017 році заплановано 298748 грн. проти 295000 грн. в 2016 році, що в структурі бюджету закладу складає 3,3%. На одного жителя 9,3 грн. як і в 2016 році. За звітній період для забезпечення медикаментами використано211595 грн. або 70.5 % від річного  плану.

На пільгове медикаментозне забезпечення на 2017 рік передбачено 1451,2 тис. грн. проти 672,0 тис. грн. в 2016 році. Протягом поточного періоду використано 795,0 тис. грн., що становить 75,4% від призначень на цей період. В т.ч.:

  • для онкологічних хворих заплановано 120,0 тис. грн., використано протягом 9 місяців 109,1 тис. грн., що складає 90,9%;
  • для хворих на цукровий діабет заплановано 60,0 тис. грн., використано 37,3 тис. грн. або 62,0%;
  • для забезпечення медикаментами хворих на туберкульоз виділено 20,0 тис. грн.; використано 2,3 тис. грн. або 11,5%;
  • для дітей-інвалідів з рідкісними захворюваннями (муковісцидоз) виділено 40,0 тис. грн., використано 30,8 тис. грн. або 77,0% від призначень на цей період;
  • для хворих на ниркову недостатність заплановано 130,0 тис. грн., використано 67,5 тис. грн. або 51,9% від призначень на цей період;
  • для забезпечення хворих цукровим діабетом ІІ типу інсулінами згідно заплановано 428,4 тис. грн., використано протягом 9 місяців 222,8 тис. грн., що становить 74,3%;
  • для забезпечення препаратами хворих згідно державної програми «Доступні ліки» заплановано 607,8 тис. грн., використано протягом 9 місяців 297,8 тис. грн., що становить 87,6%;
  • для забезпечення медикаментами учасників АТО виділено 20,0 тис. грн., використано 6,3 тис. грн. або 31,5%.
  • інші пільгові категорії – 25,0 тис. грн., використано 21,1 тис. грн. або 84,4%.

Низький відсоток використання коштів по цілому ряду Програм станом на 01.10.2017 року обумовлено введенням з 01.07.2017 року в дію Постанови КМУ № 180 ,щодо національного переліку медикаментів, які дозволено закупляти за бюджетні кошти. Дія даної Постанови з вересня тимчасово відтермінована до 01.01.2018 року тому виписуються медикаменти згідно потреби і станом на кінець поточного року будуть використані на 100 %.

Протягом поточного періоду заборгованості по заробітній платі не було, її виплата була регулярною.

Протягом  2017 року проведено  2 засідання медичної ради Центру ПМСД;  10 оперативних нарад у головного лікаря Центру ПМСД; 10 клінічних конференцій з лікарями району; 9 семінарських занять з середнім медичним персоналом ФАПів, АЗПСМ; 15 адміністративних виїздів в ЛПЗ району та проведено одну статистичну ревізію .

З метою підвищення якості та ефективності первинної медико-санітарної допомоги         наказом по Центру від 28.04.2016 року №07-0 затверджено  індикатори якості , забезпечено їх моніторинг та щоквартальний аналіз.

За підсумками 9 місяців 2017 року  оцінка роботи сімейних лікарів за 10 основними критеріями ( див. табл..) вказує ,що найкращих показників досягнуто в Дубриницькій АЗПСМ , друге місце – Турицька АЗПСМ і третє –Т.Полянська АЗПСМ.

Демографічна ситуація в районі протягом 9 місяців 2017 року дещо погіршилася в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Так, рівень народжуваності знизився з 11,4 на 1000 населення до 9,44; хоча і залишається одним з найвищих в області (обласний показник – 8,82). Найнижчий показник народжуваності відмічається по АЗПСМ сс. Сімер – 5,7; Т.Поляна – 5,8 та Дубриничі – 5,9; найвищий по Порошківській АЗПСМ – 15,4. Рівень народжуваності по місту – 9,1; по селу – 9,4 на 1000 населення.

Загальна смертність населення району збільшилася і складає 10,37 на 1000 населення проти 8,66 за аналогічний період минулого року і є вищим за обласний показник – 8,73. Також відмічаються коливання рівня смертності в розрізі лікарських дільниць з 6,9 по Порошківській АЗПСМ до 14,6 по Т.Полянській АЗПСМ. По місту рівень смертності складає 9,7 на 1000 населення, по селу – 10,5.

Показник природного приросту є негативним і складає -0,93 проти 2,7 за 9 місяців 2016 року при обласному показнику 0,09. Позитивним є показник природного приросту населення на 4-х АЗПСМ із 12, що становить 33,3%.  Найвищим даний показник є по Порошківській АЗПСМ – 8,5; найнижчим (-8,8) по АЗПСМ с.Т.Поляна. По місту показник природного приросту складає -0,3 на 1000 населення, по селу – (-1,1).

Малюкова смертність протягом 9 місяців 2017 року значно зросла і складає 14,04‰ проти 5,38‰ за аналогічний період минулого року (померло 5 малюків проти 2) і є одніє з найвищих в області (обласний показник – 10,55‰). Материнської смертності в районі впродовж звітних років не реєструвалося.

У структурі смертності дорослого населення основними причинами є:

  1. Хвороби серцево-судинної системи – 52,0% проти 54,6% за аналогічний період минулого року, в т.ч. найвищий цей показник по Перечинській приписній ЛД – 70,6% та по м.Перечин – 62,9%; найнижчий по Раківській АЗПСМ – 33,3%.
  2. Злоякісні новоутворення – 16,2% проти 11,1%; найвищим даний показник є по Т.Бистрянській АЗПСМ – 38,5%; найнижчим по Турицькій АЗПСМ – 8,3.
  3. Інші хвороби – 15,6% проти 14,8%; в т.ч. смерть по старості становить 5,8% проти 3,0% за минулий рік. Найвищий даний показник – 33,3% відмічається по АЗПСМ с.Раково; найнижчий по Сімерській АЗПСМ – 4,3.

За 9 місяців 2016 року у структурі смертності населення району на ІІ місці була смертність від інших хвороб, на ІІІ місці – злоякісні новоутворення.

Структура смертності осіб працездатного віку:

  • 38,1% припадає на хвороби серцево-судинної системи проти 17,2% за аналогічний період минулого року;
  • 19,0% – на злоякісні новоутворення проти 20,7% в минулому році;
  • 14,3% припадає на хвороби органів травлення проти 19,0%.

Середня очікувана тривалість життя при народженні 68,2 роки ( чоловіки -62,3 а жінки -74,5 ). Україна по цьому показнику на 122 місці із 191 держав світу.

Аналізуючи показники онкологічної служби в порівнянні з минулим роком, можна сказати слідуюче:

  • Онкозахворюваність виросла 56 до 65 випадків (170,2 на 10000 населення );
  • дорічна летальність серед первинно виявлених онкологічних хворих дещо знизилася і складає 26,15% (померло 17 хворих із 65) проти 29,51% (померло 18 хворих із 61) за аналогічний період минулого року, і є майже на рівні обласного показника – 24,31;
  • питома вага злоякісних новоутворень, виявлених вперше в ІІІ ст. (візуальні форми захворювань) зросла і складає 13,33% проти 7,69% за аналогічний період минулого року, однак є нижчою від обласного показника – 16,10%;
  • питома вага злоякісних новоутворень, виявлених вперше в ІV ст. знизилася і складає 24,0% (12 із 50) проти 29,55% (13 із 44) за 9 місяців минулого року і є вищою від обласного показника – 20,59%;
  • питома вага раку шийки матки ІІІ-IV ст. серед сільських жителів складає 50% (1 із 2) проти 0 за аналогічний період 2016 року при обласному показнику 36,59%;
  • питома вага раку молочної залози ІІІ-IV ст. серед сільських жителів складає 100% (1 із 1) проти 42,86% (3 із 7) за аналогічний період минулого року при обласному показнику – 34,09%.

Захворюваність активним туберкульозом в районі знизилася в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і складає 52,8 на 100 тис. населення проти 68,5 (вперше виявлено 17 випадків проти 22). Хворобливість активним туберкульозом також дещо знизилася і складає 99,4 проти 102,8 на 100 тис. населення (32 хворих проти 33). Питома вага деструктивних форм туберкульозу серед вперше виявлених хворих знизилася і становить 40,0% (вперше виявлено 6 випадків із 15) проти 45,45% за минулий рік (вперше виявлено 10 випадків із 22) і є нижчою від обласного показника – 44,05%. Питома вага закриття порожнини розпаду серед вперше виявлених хворих на туберкульоз складає 57,14% (8 із 14) проти 50,0% (4 із 8) і є нижчим від обласного показника – 72,65%. Питома вага припинення бактеріовиділення серед вперше виявлених хворих на туберкульоз складає 83,33% (15 із 18) проти 84,62% (11 із 13), обласний показник – 88,10%. Рівень смертності населення від туберкульозу протягом 9 місяців поточного року є на рівні минулого року і складає 9,32 на 100000 населення проти 9,35 (померло по 3 хворих) при обласному показнику 2017 року – 7,40.

В порівнянні з 9 місяцями 2016 року в поточному році відмічається тенденція до зростання інфекційної захворюваності, яка складає 6541,0 на 100 тис. населення проти 6022,4 (включаючи захворюваність на ГРВІ, грип, ангіни…). Інфекційна захворюваність без ГРВІ, грипу, ангін… знизилася і становить 441,0 на 100 тис. нас. проти 455,5 за аналогічний період минулого року.

Охоплення населення профілактичними оглядами з метою виявлення туберкульозу протягом 9 місяців 2017 року знизилося і становить 300,11 на 1000 населення (охоплено 7449 осіб) проти 383,47 на 1000 населення за аналогічний період минулого року (охоплено 9532 осіб). Відсоток виявлених хворих на туберкульоз при профілактичних ФГ-оглядах становить 52,94% (виявлено 9 випадків із 17) проти 59,09% (виявлено 13 випадків із 22) за 9 місяців 2016 року і є дещо вищим від обласного показника – 48,18%.

Своєчасність проведення первинного вакцинального комплексу дітям до 1-го року покращилася і складає 32,12% проти 8,40% за 9 місяців 2016 році і є дещо нижчою від обласного показника – 35,06%.

Охоплення туберкулінодіагностикою дитячого населення від 0 до 14-ти років знизилося майже вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і складає 358,7 на 1 тис. дитячого населення від підлягаючих проти 778,54; однак є одним з найвищих показників в області (обласний показник – 141,91). Охоплення туберкулінодіагностикою дитячого населення від 0 до 14-ти років в сільській місцевості також знизилося вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і складає 350,86 на 1 тис. дитячого населення від підлягаючих проти 842,68; однак є найвищим показником в області (обласний показник – 129,25).

Охоплення новонароджених вакцинацією БЦЖ  протягом поточного періоду покращилося і складає 97,93% проти 54,02%, і є вищою від обласного показника – 94,89%.

Охоплення дворазовим ультразвуковим скринінгом вагітних в терміні до 28 тижнів та охоплення обстеженням на ВІЛ-інфекцію вагітних жінок становить 100%, обласні показники відповідно 98,42% та 99,15%.

Охоплення жіночого населення онкооглядами в районі є на рівні аналогічного періоду минулого року. Так, протягом поточного періоду 2017 року оглянуто та цитологічно обстежено 4300 жінок, що становить 43,6% від підлягаючих проти 4425 жінок (43,6%) за 9 місяців 2016 року.

Захворюваність на алкогольні психози в районі протягом поточного періоду значно зросла і складає 16,12 проти 4,02 на 100 тис. дорослого населення за аналогічний період минулого року (4 випадки проти 1); обласний показник – 5,97.

Сімейнима лікарями широко застосовуються стаціонарозамінні форми лікування пацієнтів; денні стаціонари та стаціонари вдома.

У денних стаціонарах протягом звітного періоду проліковано 1026 хворих проти 941 в попередньому році, що становить 318,40 на 10 тис. населення проти 294,1 за 2016 рік. У стаціонарі вдома проліковано 718 пацієнтів проти 621за відповідний період минулого року.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Юрія Юрійовича?

Кравець В.В., депутат районної ради. Яка ситуація в районі з наркотичними препаратами?

Малишко Ю.Ю. Станом на сьогоднішній день зареєстровано в районі 65 хворих, які стовідсотково забезпечені препаратами до середини січня 2018 року.

Ласкін М.І.

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 23 депутати. Не голосували – 2.

 

Роботу комунального закладу «Перечинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Малищка Ю.Ю. визнати задовільною..

За – 23 депутати. Не голосували – 2.

 

У кого будуть зміни, доповнення?           

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 23 депутати. Не голосували – 2.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 349 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

 

  1. Про Комплексну соціально-економічну програму забезпечення молоді, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб житлом у Перечинському районі Закарпатській  області на 2018 – 2022 роки.

ВИСТУПИВ: Годований Володимир Іванович, начальник відділу містобудування, архітектури та з питань цивільного захисту.

Програму спрямовано на поступове, соціально ефективне розв’язання гострої проблеми забезпечення житлом молодих сімей та одиноких молодих громадян, учасників АТО та членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб у спосіб пільгового житлового кредитування і надання їм доступного житла.

Фінансування Програми передбачається за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів та здійснюється у межах загальних призначень, затверджених відповідними радами на конкретний рік, з урахуванням реальної потреби у кредитах зазначених у Програмі категорій громадян.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Володимира Івановича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За –  24 депутати. Не голосував – 1.

У кого будуть зміни, доповнення?           

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 350 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

 

  1.  Про надання в оренду вбудованих нежитлових приміщень, що знаходяться за адресою м.Перечин, пл.Народна, 2.

ВИСТУПИВ: Луцяк Віктор Іванович, начальник відділу комунального майна та зв»язків з громадськістю районної ради.

Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Дудкіна Вячеслава  Валерійовича від 08 листопада 2017 року про надання в оренду вбудованих нежитлових приміщень загальною площею 26,0 м.кв., що знаходяться за адресою м.Перечин, пл.Народна, 2, на виконання розпорядження голови районної ради від 14 листопада 2017 року №59/01-05 “Про питання оренди вбудованих нежитлових приміщень, що знаходяться за адресою м.Перечин, пл.Народна, 2  пропонується затвердити висновок про вартість майна – вбудованих нежитлових приміщень загальною площею 26,0 м.кв. (літ.А), що знаходяться за адресою м.Перечин, пл..Народна, 2 в сумі  187165,00 гривень, визначену за результатами проведеної незалежної оцінки  та надати в оренду фізичній особі-підприємцю Дудкіну Вячеславу Валерійовичу, місце проживання (податкова адреса): м.Перечин, вул.Маяковського, 13 вбудовані нежитлові приміщення загальною площею 26,0 м.кв. (літ.А), що знаходяться за адресою м.Перечин, пл.Народна, 2 для розміщення торговельного об’єкту з продажу продовольчих товарів, крім товарів підакцизної групи строком на 2 роки 11 місяців.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Віктора Івановича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

У кого будуть зміни, доповнення?           

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 351 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

 

  1. Про продаж об’єкта спільної комунальної власності територіальних громад сіл, міста Перечинського району на аукціоні.

ВИСТУПИВ: Луцяк Віктор Іванович, начальник відділу комунального майна та зв»язків з громадскьістю районної ради.

Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Бобича Ігоря Ладиславовича від 25 жовтня 2017 року   про намір придбати з аукціону нежитлову будівлю, що знаходиться за адресою м.Перечин, вул.Будівельників, 5 “А”   пропонується затвердити висновок про вартість майна – будівлі, що знаходиться за адресою м.Перечин, вул.Будівельників, 5 “А” в сумі 225580,80 гривень (в тому числі ПДВ 37596,80 грн.), визначену за результатами проведеної незалежної оцінки  та апропонується об’єкт спільної комунальної власності територіальних громад сіл, міста Перечинського району – будівлю, що знаходиться за адресою м.Перечин, вул.Будівельників, 5 “А” до продажу на аукціоні. Встановити початкову ціну продажу об’єкта  на аукціоні 225580,80 гривень (в тому числі ПДВ 37596,80 грн.).

Ласкін М.І.

 

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Віктора Івановича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

У кого будуть зміни, доповнення?           

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 352 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкінв М.І.

  1. Про присвоєння чергового рангу.

ВИСТУПИЛИ: Петрішко М.М., заступник голови районної ради. \

Шановні депутати!

Повідомляю, що даний проект рішення стосується мене і виникає конфлікт інтересів під час виконання моїх повноважень, тому я не буду брати участь у голосуванні цього питання.

 

Гулей-Шикула О.Ф., радник голови ради з питань юридичного забезпечення районної ради.

З часу присвоєння заступнику голови районної ради Петрішко М.М. пройшло 2 роки, вношу пропозицію про присвоєння йому відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників органів виконавчої влади,  органів прокуратури, судів та інших органів» сьомий ранг посадової особи місцевого самоврядування в межах відповідної категорії класифікації посад в органах місцевого самоврядування.

 

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

ВИСТУПИВ:

За 23 депутати. Не голосували – 2 депутати.

У кого будуть зміни, доповнення?           

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За 23 депутати. Не голосували – 2 депутати.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 353 прийняти.

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

  1. Про внесення змін до Програми соціальної підтримки  та комплексної допомоги  учасникам  АТО, інвалідам та членам сімей загиблих  учасників  АТО на 2016-2020 троки».

 

ВИСТУПИЛА: Чиняк Леся Василівна, заступник начальника управління соціального захисту  населення райдержадміністрації.

Пропонується внести зміни у Заходи Програми на 2016-2020 роки, а саме доповнити пунктом «придбання комп’ютерної техніки».

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Лесі Василівни?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

У кого будуть зміни, доповнення?           

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував -1.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 354 прийняти.

 

ВИСТУПИВ: Ласкін  М.І.

  1. «Про внесення змін до Районної  програми  з  ремонту та утримання доріг населених  пунктах  Перечинського району на 2016-2020 роки».

ВИСТУПИВ: Легеза Іван Іванович, начальник відділу інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.

Пропонується включити до додатку 3 Районної програми з ремонту та утримання доріг в населених пунктах Перечинського району на 2016-2020 роки, а саме «Перелік доріг, на які виділяється субвенція з районного бюджету низовим бюджетам на 2017 рік на виготовлення проектно-кошторисних документацій на капітальний ремонт доріг, а  саме:

Дубриничі-Новоселиця -37903,24; Турички-Вільшинки- 5000.00 Турички-Липовець -13176.00,      Дубриничі-Пастілки-29800,98;  (Перечин-Свалява)-Завбуч-23296.97; (Перечин-Свалява)-Мокра – 24008.40; Тур’я Поляна-Полянська Гута-46910,40; Під’їзд до с. Лікіцари-12367.20; Під’їзд до с. Маюрки -19603.20; (Перечин-Свалява)-Тур’я Бистра – 24313.20; Новоселиця-Прикордонна застава – 22500.0.

Ласкін М.І.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Івана Івановича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

У кого будуть зміни, доповнення?           

Кравець В.В., депутат районної ради. Пропоную включити до даного переліку  назву автомобільних доріг (Перечин-Свалява)-Ворочово та Сімер-Сімерки.

Ласкін М.І. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

Шеян Ю.Ю., депутат районної ради. Пропоную включити до переліку (Ужгород-Самбір-Львів)-Зарічево.

Ласкін М.І. Хто за дану пропозицію, прошу голосувати.

За – 25 депутати. Не голосував – 1.

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому, з внесеними пропозиціями.   Прошу голосувати.

За – 24 депутати. Не голосував – 1.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 355 прийняти.

 

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

 

13.Про Звернення Перечинської районної ради щодо питань реформування та подальшого розвитку лісового господарства.

ВИСТУПИВ: Кополовець Ярослав Михайлович, директор ДП «Перечинський лісгосп».

Стратегія реформування лісового господарства на період до 2022 року, схвалена Кабінетом Міністрів України 15 листопада 2017 року. Це викликало справедливе невдоволення та соціальну напругу серед працівників лісогосподарських державних підприємств.

Зазначений документ схвалено без  попереднього обговорення із фахівцями, органами місцевого самоврядування та місцевими громадами. А Закарпаття – найбільш лісиста область країни.

У нашому районі ДП «Перечинське лісове господарство» є одним з роботодавців, одним з основних бюджетоутворюючих підприємств району і на сьогодні працюює прибутково, не має заборгованості  по виплаті заробітної плати.

За 9 місяців поточного року підприємством сплачено 11681 тис.грн. податків та зборів до бюджету, в тому числі: до державного бюджету 8637 тис.грн., до місцевого бюджету 2678 тис.грн.

У зв’язку з цим особливе занепокоєння викликає намір передати функції здійснення господарської діяльності новоствореному «суб’єкту господарювання державної власності», повноваження щодо управління корпоративними правами якого здійснюватиме Кабінет Міністрів України. Таке реформування лісового господарства передбачає ліквідацію  підприємства та погіршення санітарного стану лісів. В гірських умовах Перечинського району це може викликати соціальне невдоволення з непередбачуваними наслідками.

З іншого боку – передача повноважень щодо управління лісами та ведення лісового господарства з місцевого на центральний рівень суперечить проголошеному курсу на децентралізацію влади, передачу її об’єднаним  територіальним громадам.

Крім того, створення нової структури з корпоративними правами в Києві з філіалами по областях та районах призведе до сплати податків від діяльності по місцю реєстрації платника податку, що залишає район  області без джерела наповнення бюджету та негативно позначиться на добробуті населення, викличе хвилю соціального напруження.

 

Ласкін М.І.

 

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Ярослава Михайловича?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 22 депутати. Утримались – 2. Не голосував – 1.

У кого будуть зміни, доповнення?            

 

Є пропозиція рішення прийняти в цілому.  Прошу голосувати.

За – 22 депутати. Утримались – 2. Не голосував – 1.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 356 прийняти.

СЛУХАЛИ: Ласкіна М.І.

 

  1. «Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2016 року № 241 “Про районний бюджет на 2017 рік” (із змінами від 23.03.2017 року, від 20.04.2017 року, від 29.06.2017 року, від 31.08.2017 року, від 10.10.2017 року, від 26.10.2017 року, від 29.11.2017).

ВИСТУПИЛИ:  Керецман Любов Василівна, начальник фінансового управління районної держадміністрації.

 

Для оплати робіт за виготовлення  тих проектно-кошторисних документацій на капітальний ремонт доріг в районі, що включені сьогодні до  додатку 3 Районної програми з ремонту та утримання доріг в населених пунктах Перечинського району на 2016-2020 260 730  гривень.

За це голосували. За – 20. Утрималися – 2. Не голосували – 3.

Інформація закінчена.

У кого будуть запитання до  Любов Василівни?

З даного питання нам необхідно прийняти рішення.

Пропонується прийняти його за основу, прошу голосувати.

За – 21 депутат. Не голосували – 4.

У кого будуть зміни, доповнення?     

 

  1. Пропозиція депутата Ап”ярія В.О.:

Перерозподілити кошторисні призначення  по сектору охорони здоров”я    “Первинна медична допомога населенню”, а саме:

– Зменшити асигнування по оплаті електроенергії на суму 21 600 грн.;

– Збільшити асигнування по оплаті послуг за проведення повірки медичного обладнання на суму 21 600 грн.

За – 20. Утримався – 1. Не голосували – 4.

  1. Пропозиція депутата Лоскія І.І.:

Перерозподілити кошторисні призначення  по  відділу освіти, молоді  та спорту :

– Зменшити асигнування по об”єкту “Реконструкція покрівлі ЗОШ 1-111 ст. с. Т. Ремета”  на суму 164 169 грн.

– Збільшити асигнування  на суму 164 169 грн.:

– для технічного обслуговування, налаштування та монтаж локальної мережі Т.Реметівської ЗОШ 1-111 ст. – 15 000 грн.,

– придбання принтера – 15 000 грн.,

– придбання кухонного обладнання  – 54 169 грн.,

– придбання будівельних матеріалів – 25 000 грн.,

– придбання мультимедійного обладнання – 45 000 грн.,

– придбання генератора для забезпечення електроенергії – 10 000 грн.

За – 20. Утримався – 1. Не голосували – 4.

  1. Пропозиція депутата Цапика В.Й.:

Перерозподілити кошторисні призначення  по  відділу освіти, молоді    та спорту, а саме :

– Зменшити асигнування по таких об”єктах на суму 163 050 грн.:

– реконструкція системи опалення Порошківської ЗОШ 1-111 ст. – 3 050 грн.,

– експертиза проектно-кошторисної документації по об”єкту “Капітальний ремонт даху школи початкових класів та допоміжних будівель ЗОШ с.Дубриничі” – 4 000 грн.,

– реконструкція покрівлі ЗОШ 1-11 ст. с.Т.Ремета – 150 000грн.,

– експертиза проектно-кошторисної документації по об”єкту  “Реконструкція будівель старого корпусу школи під шкільний спортзал ЗОШ 1-11 ст.             с. Т.Поляна” – 6 000 грн.

–  Збільшити асигнування  на суму   163 050 грн., а саме:

– придбання мультимедійного обладнання для Т.Пасіцької ЗОШ 1-111 ст. – 45 000 грн.,

– придбання меблів – 49 100 грн.,

– придбання дверей для Дубриницької ЗОШ 1-111 ст. – 20 000 грн.,

– придбання дезінфікуючих засобів – 20 000 грн.,

– придбання постільної білизни   – 23 950 грн.,

– придбання господарських товарів – 5 000 грн.

За – 19. Проти – 2. Утримався – 1. Не голосували – 3.

  1. Пропозиція депутата Ласкіна М.І. :

щодо перерозподілу видатків по  “Програмі підтримки діяльності Перечинської районної державної ветеринарної медицини на 2017-2019 роки”   з місцевого бюджету державному,  як іншу субвенцію обласному бюджету на суму 10 000 грн.

За – 22. Не голосували – 3.

Ласкін М.І.

Є пропозиція рішення прийняти в цілому з внесеними пропозиціями.  Прошу голосувати.

За – 21 депутат. Не голосували – 4.

ВИРІШИЛИ: Рішення № 357 прийняти.

 

Ласкін М.І.

 

Шановні депутати!

Питання  порядку денного двадцять першої сесії районної ради  розглянуто і прийнято відповідні рішення.

У кого будуть зауваження щодо ведення сесії?

Засідання  двадцять першої   сесії районної ради оголошую закритим. Дякую всім за активну участь у роботі сесії.

 

(Звучить Державний Гімн України)

 

 

Голова ради                                                                                      М.І.Ласкін

 

 

 

Comments are closed.

Перейти до вмісту