Протокол засідання постійної комісії від 19.12. 2017 року
26.12.2017
Протокол засідання постійної комісії від 20.12.2017 року
27.12.2017
Показати всі

Протокол засідання постійної комісії від 19.12.2017 року

П Р О Т О К О Л

засідання постійної комісії  з питань духовного розвитку , освіти, охорони  здоров»я, культури, молоді і спорту , зв»язків з громадськістю, туризму та рекреації

 від 19.12. 2017 року

м. Перечин                початок роботи   11 .00

Присутні : Діянич С.М., Цапик В.Й., Ситар М.М., Романюк О.Ф., Фрайтик М.І..

Відсутні: Шеян Ю.Ю.,  Ап»ярій В.О..

В засіданні взяли участь:

Ласкін М.І., голова районної ради;

Петрішко М.М., заступник голови районної ради.

Запрошені:

Керецман Л.В.,- начальник фінансового управління районної державної адміністрації ;

Малишко  Ю.Ю., головний лікар  комунального закладу «Перечинський  районний Центр первинної медико-санітарної допомоги»;

  Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради;

Луцяк В.І.- начальник відділу  комунального майна  та зв»язків з громадськістю

 

 

                                 ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про Програму підтримки і розвитку місцевого самоврядування на 2018-2019 роки.

  1. Про Програму надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2018 році.
  2. Про Районну програму  оздоровлення та відпочинку дітей і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на   2018-2021 роки.
  3. Про Програму посилення соціального захисту соціально вразливих категорій населення та підтримки громадських ветеранських організацій району на 2018-2020 роки.
  4. Про план роботи районної ради на 2018 рік.
  5. Про структуру і чисельність виконавчого апарату районної ради, кошторис видатків виконавчого апарату на 2018 рік.
  6. Про встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог голові та заступнику голови Перечинської районної ради на 2018 рік.

8.Про Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Перечинській районній раді та її виконавчому апараті.

9.Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2123284500:02:019:0009, цільове призначення- для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв»язку, розташованої за межами населених пунктів на території Туричківської сільської ради   Перечинського району Закарпатської області.

10.Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2016 року № 241 “Про районний бюджет на 2017 рік” (із змінами від 23.03.2017 року, від 20.04.2017 року, від 29.06.2017 року, від 31.08.2017 року, від 10.10.2017року, від 26.10.2017 року, 29.11.2017 року.).

11.Про районний бюджет на 2018 рік.

12.Про надання в оренду приміщень Перечинській міській раді.

13.Про надання в оренду приміщень Перечинській районній державній адміністрації.

14.Про надання в оренду приміщень фінансовому управлінню Перечинської районної державної адміністрації

СЛУХАЛИ: 1.Про Програму підтримки і розвитку місцевого самоврядування на 2018-2019 роки.

 Інформував: Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради.

Головуючий Ситар М.М. вніс пропозицію: внести на розгляд   сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ :Проект рішення схвалити і винести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : «За  – 5 чол.»,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 2. Про Програму надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2018 році.

Інформував:  Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради.

Головуючий Ситар М.М. вніс пропозицію: проект рішення  внести на розгляд   сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ :Проект рішення схвалити і винести на розгляд сесії районної ради.

Голосували :     «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 3. Про Районну програму  оздоровлення та відпочинку дітей і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на   2018-2021 роки.

Інформував : Головуючий Ситар М.М. та вніс пропозицію: внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії.

Голосували :     «За»  – 5,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 4. Про Програму посилення соціального захисту соціально вразливих категорій населення та підтримки громадських ветеранських організацій району на 2018-2020 роки.

Інформував : Головуючий Ситар М.М.  та  вніс пропозицію: внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і винести на розгляд сесії районної ради.

Голосували :     «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 5.  Про план роботи районної ради на 2018 рік.

Інформував:   Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради та ознайомив присутніх щодо проекту плану роботи.

Головуючий Ситар М.М. вніс пропозицію : проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ :Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували :     «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 6. Про структуру і чисельність виконавчого апарату районної ради, кошторис видатків виконавчого апарату на 2018 рік.

Інформував : Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради , щодо затвердження структури і чисельності виконавчого апарату районної ради, кошторис видатків виконавчого апарату на 2018 рік.

Головуючий Ситар М.М. вніс пропозицію: проект рішення  схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 7. Про встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог голові та заступнику голови Перечинської районної ради на 2018 рік.

Інформував : Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради, щодо встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог голові та заступнику голови ради.

Головуючий Ситар М.М. вніс пропозицію: встановити надбавку голові районної ради та заступнику голови районної ради в розмірі 50 %. Проект рішення  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 8. Про Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Перечинській районній раді та її виконавчому апараті.

Інформував : Цвік Й.І.- керуючий справами виконавчого апарату районної ради, про порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

Головуючий Ситар М.М.  пропонував проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і винести на розгляд сесії.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 9. Про затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 2123284500:02:019:0009, цільове призначення- для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв»язку, розташованої за межами населених пунктів на території Туричківської сільської ради   Перечинського району Закарпатської області.

Інформував : Довбака В.І.- голова громадської організації «Радіо-спорт», щодо затвердження технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

ВИРІШИЛИ :Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ: 10. Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2016 року № 241 “Про районний бюджет на 2017 рік” (із змінами від 23.03.2017 року, від 20.04.2017року, від 29.06.2017 року, від 31.08.2017року, від 10.10.2017року, від 26.10.2017 року, 29.11.2017 року.). Інформувала : Керецман Л.В.- начальник фінансового  управління районної державної адміністрації, яка сказала,  в проект рішення включено збільшення дохідної частини районного бюджету по загальному фонду на суму  180 575,17 тис. грн.

 в тому числі:  1. Збільшення обсягу доходів загального фонду на суму  грн.

з них:  – стабілізаційна дотація на суму – 841 600 грн.,   – медична субвенція з державного бюджету місцевим на суму – 1 444 200 грн.,  – субвенція засобів на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого палива і скрапленого газу на суму                                                                                                           – 94 775,17 грн.,

  1. Зменшення обсягу доходів загального фонду на суму 2 200 000 грн.,

в т.ч.

– субвенція малозабезпеченим сім’ям,інвалідам з дитинства, дітей – інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідом І-ІІ групи внаслідок психічного розладу на суму    2 000 000 грн.,

– субвенція на надання пільг та субсидій населенню на житлово-комунальні послуги на суму 200 000 грн.

Додаток № 2 «Зміни до розподілу видатків районного бюджету на 2017 рік за головним розпорядником коштів» (за рахунок трансфертів в межах змін доходів загального обсягу видатків районного бюджету) .

В проект рішення включено збільшення обсягу  видатків по загальному за рахунок додаткового ресурсу,який виділений з державного бюджету , а саме:

– збільшення видатків за рахунок зміни обсягу трансфертів

  в тому числі: Сектор охорони здоров’я райдержадміністрації – 1 444 200 грн.

– медичної субвенції на заробітну плату з нарахуваннями на суму

–  1 444 200 грн.

Управлінню соціального захисту населення – 94 775,17 грн.

– субвенція на надання пільг та житлових субсидій населення на придбання твердого палива та скрапленого газу на суму

–  94 775,17 грн.

Фінансове управління райдержадміністрації  – 841 600 грн.

– стабілізаційна дотація на оплату праці з нарахуваннями низовим бюджетам на суму                                                                                           – 841 600 грн.

(згідно додатку 7)

    В проект рішення також включено перерозподіл видатків в межах загального обсягу видатків  а саме :

  1. Зменшення кошторисних призначень на суму 652 000 грн :

– виготовлення та встановлення автобусних зупинок с. Лумшори Туричківська сільська рада                                                         – 20 000 грн.

–  послуги з нестандартного призначення електроустановок до будівлі № 43 по вул. Ужгородській                                                                   – 80 000 грн.

харчування учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл              – 552 000 грн.

  1. Збільшити кошторисні призначення на суму  652 000 грн.                                                                                                  

в тому числі :

  Відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

                                                                                          – 270 000 грн:

придбання  меблів – 180 000 грн.,

Т.Реметівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (придбання жалюзів – 20 000 грн.,

                                                   придбання електротоварів 10 000 грн.);

– на забезпечення зарчування учнів 1-4 класів – 30 000 грн.

виготовлення проектно кошторисної документації на реконструкцію системи теплопостачання будівлі гуртожитку Туричківської ЗОШ І-ІІ ст..- дошкільний навчальний заклад – 15 000 грн.

виготовлення проектно кошторисної документації на реконструкцію системи теплопостачання будівлі Туричківської ЗОШ І-ІІ ст..- дошкільний навчальний заклад – 15 000 грн.

  1. Районна рада – 91 000 грн.

Програма ефективного використання майна спільної комунальної власності територіальних громад сіл,міста району – 91 000 грн.:

  1. Управління соціального захисту населення – 6 000 грн. :
  • на Програма соціальної підтримки учасникам АТО, інвалідам та членам загиблих учасників АТО га 2016-2020 роки  – 6 000 грн.
  1. Фінансове управління – 285 000 грн.

–  на заробітну плату низовим бюджетам:

 Перечинська міська рада (дошкільна освіта 200 000 грн.

Вільшинківська сільська рада (апарат управління ) 27 000 грн.

Новоселицька сільська рада ( апарат управління) 20 000 грн.

Т. Полянська сільська рада (апарат управління) 38 000 грн.

Головуючий: вніс пропозицію:  проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ: Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії.

Голосували:     « За » -7 чол. ,  «Проти»-   0 , «Утримався» – 0.

СЛУХАЛИ : 11. Про районний бюджет на 2018 рік.

Інформувала : Керецман Л.В.- начальник фінансового  управління районної державної адміністрації яка повідомила, що   проект районного бюджету на 2018 рік розроблено на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів України,  Закону України „Про Державний бюджет на 2018 рік”  та інших законодавчих актів із врахуванням децентралізації та поліпшення умов ведення бізнесу.

У зв»язку з встановленням з першого січня 2018 року прямих взаємовідносин з державним бюджетом утвореної у 2017 році Перечинської міської об»єднаної територіальної громади, при прогнозуванні дохідної частини районного бюджету враховано зменшення дохідної частини районного бюджету на суму надходжень податку на доходи фізичних осіб, що справляється на території об»єднаної територіальної громади. Тобто ресурс власних надходжень районного бюджету зменшується майже на 72,0 відсотки. Розрахунки проведено за результатами надходжень за 2015 – 2016 роки та 10 місяців 2017 року.

 Обсяг ресурсу загального фонду районного бюджету на 2018 рік прогнозується в сумі 230304,4 тис.грн., із них:  податки, збори та інші доходи –  14050,0 тис.грн., питома вага яких становить 6,1 %, трансферти – 216254,4 тис.грн., або 93,9 % від прогнозного обсягу доходів загального фонду районного бюджету.

Обсяг ресурсу спеціального фонду районного бюджету на 2018 рік прогнозується у сумі 826,3 тис.грн., з них :  власні надходження бюджетних установ – 601,3 тис.грн., кошти бюджету розвитку – 225,0 тис.грн.

Обсяг надходжень до загального фонду (без трансфертів)  районного бюджету обраховано у сумі 14050,0 тис. гривень.

Основним платежем надходжень загального фонду районного бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, що становить 98,7 % від прогнозованого показника доходів загального фонду 2018 року. Згідно із Бюджетним кодексом України норматив зарахування до районного бюджету податку на доходи фізичних осіб становить 60,0 відсотків від загального обсягу надходжень, що справляється на території району (без ОТГ).

До районного бюджету планується одержати податку на доходи фізичних осіб  в сумі 13871,0 тис.грн.

  Основним чинником, який сприятиме збільшенню надходжень податку на доходи фізичних осіб, є ріст фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року у розмірі 3723 грн. та зростанням середньомісячної заробітної плати найманих працівників.

Ріст надходжень 2018 року до очікуваних надходжень 2017 року планується  на 23,0 %.

На 2018 рік заплановано надходжень від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності в сумі 100,0 тис.грн., згідно розрахунків відділу управління майном районної ради.

Податку на прибуток підприємств районної комунальної власності  згідно прогнозних показників відділу управління майном районної ради надійде 0,8 тис.грн. , частини чистого прибутку комунальних підприємств – 0,2 тис.грн.

Від адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що здійснюється державною адміністрацією, за прогнозними розрахунками надійде 35,0 тис.грн,  від адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень до районного бюджету планується отримати 40,0 тис.грн.

По результатах аналізу інших надходжень попередніх періодів прогнозується, що до загального фонду районного бюджету надійде інших надходжень у сумі 3,0 тис.грн. По цьому коду доходів обліковуються надходження від юридичних та фізичних осіб, зокрема, відшкодування збитків, нанесених бюджету за рішеннями контролюючих органів та виконавчої служби, актами ревізій та перевірок, а також одноразові платежі, не передбачені окремими кодами бюджетної класифікації.

                                  Офіційні трансферти

Обсяг базової дотації  для районного бюджету передбачено в сумі  14366,0 тис.грн.;

освітня субвенція з державного бюджету –  51719,5 тис.грн.,

медична субвенція з державного бюджету –  13962,4 тис.грн.,

дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 10474,5 тис.грн.,

субвенції з місцевих бюджетів районному бюджету – 125732,0 тис.грн. Зокрема:

субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартплати, управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 28077,7 тис.грн.,

субвенція на надання пільг та житлових субсидій на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4266,0 тис.грн.,

субвенція на виплату соціальної допомоги сім»ям з дітьми, малозабезпеченим сім»ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям та непрацюючим особам, які досягли загального пенсійного віку та не набули права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі , яка доглядає за особою з інвалідністю 1 групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 81944,3 тис.грн.,

субвенція на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім»ях ха принципом «гроші ходять за дитиною» віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 852,4 тис.грн.,

субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров»я за рахунок коштів медичної субвенції – 9754,6 тис.грн.,

субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 822,7 тис.грн.,

інші субвенції з місцевих бюджетів – 14,3 тис.грн.

До спеціального фонду районного бюджету планується одержати надходжень у сумі  826,3 тис грн., з яких:

–  кошти від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності (бюджет розвитку) – 225,0 тис.грн.

– власні надходження бюджетних установ, що утримуються з районного бюджету – 601,3 тис.грн.

 

                        Видатки районного бюджету.

Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2018 рік передбачено у сумі 231130,7 тис.грн., в т.ч. по загальному фонду – 230304,4 тис.грн., з яких цільові субвенції соціального характеру – 115154,7 тис.грн., медична субвенція – 23150,5 тис.грн., в т.ч. 9188,1 тис.грн. передана Перечинською ОТГ до районного бюджету на утримання закладів охорони здоров‘я , субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції (цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну)- 566,5 тис.грн., субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 822,7 тис.грн., в т.ч. 327,9 тис.грн. передана Перечинською ОТГ до районного бюджету, освітня субвенція – 51719,5 тис.грн. ( на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл) та  38890,5 тис.грн. – видатки на утримання установ та виконання програм районного значення, в т.ч. для забезпечення фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання загальноосвітніх шкіл ( крім заробітної плати педагогічного персоналу, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції) та охорони здоров‘я на оплату енергоносіїв, заплановано додаткову дотацію з державного бюджету у сумі 10474,5 тис.грн.

У видатках районного бюджету для забезпечення видатків на дошкільні заклади освіти та сільські будинки культури, клуби, які в 2018 році залишаються на фінансуванню в сільських бюджетах передбачається інша  дотація в обсязі 10500,0 тис.грн.

По загальному фонду створюється резервний фонд в сумі 20,0 тис.грн.

Районна рада

Для районної ради у проекті бюджету на 2018 рік передбачено видатки по загальному фонду у сумі 1919,9 тис.грн.,  в т.ч.:

1859,9 тис. грн. – видатки на утримання органів місцевого самоврядуванняапарату районної ради. На оплату праці з нарахуваннями передбачено 1693,1 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 66,8 тис. грн., на інші видатки – 100,0 тис.грн.

60,0 тис.грн. – на фінансування Програми ефективного використання майна спільної комунальної власності територіальних громад сіл, міста Перечинського району на 2015-2019 роки

Районна державна адміністрація

Районній державній адміністрації у проекті бюджету передбачено 342,7 тис.грн., у тому числі по загальному фонду – 232,7 тис.грн. на утримання та забезпечення діяльності центру соціальної служби для сім‘ї, дітей та молоді ( на оплату праці з нарахуваннями заплановано 213,5 тис.грн., враховуючи оптимізацію однієї штатної одиниці, на оплату енергоносіїв – 11,2 тис.грн.), по спеціальному фонду – 110,0 тис.грн. на реалізацію Районної цільової програми «Власний дім» на 2016-2020 роки (за рахунок повернення кредитів, наданих індивідуальним забудовникам).

Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

У проекті районного бюджету на 2018 рік відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації передбачено обсяг видатків у сумі 67455,4 тис.грн., у тому числі за загальним фондом –  67424,3 тис. грн., за спеціальним фондом – 31,1 тис.грн.(батьківська плата в НВК). У зазначеному обсязі заплановано видатки, що здійснюватимуться за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, зокрема фінансування оплати праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх закладів в сумі 51719,5 тис. грн.

На оплату праці іншого персоналу, працівників НВК та на утримання загальноосвітніх закладів плануються кошти в сумі 12805,7 тис.грн., в т.ч. за рахунок переданих з державного бюджету видатків з утримання загальноосвітніх шкіл в сумі 7339,4 тис.грн. На оплату праці з нарахуваннями заплановано 8957,4 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв установ галузі передбачено 2365,3 тис.грн., на медикаменти – 14,0 тис.грн., на харчування учнів пільгових категорій – 376,4 тис.грн. (вартість харчування – 12,0 грн. на один дітодень), на харчування дітей в дошкільних групах НВК – 80,6 тис.грн., на інші видатки – 1012,0 тис.грн.

На утримання інших закладів відділу освіти (будинку дитячої творчості, методичного центру, централізованої бухгалтерії, централізованого обслуговування шкіл та інклюзивно-ресурсного центру) плануються кошти в сумі 2682,8 тис.грн. Розрахунок фонду заробітної плати проведений із врахуванням оптимізації штатної чисельності (7 штатних одиниць, а саме: по будинку дитячої творчості – скорочення 6 штатних одиниць, по методичному центру – 2 штатні одиниці, по централізованій бухгалтерії – 1 штатна одиниця, по централізованому обслуговуванні шкіл – 1 штатна одиниця та введення в інклюзивно-ресурсний центр – 3 штатні одиниці). На оплату праці з нарахуваннями за обов‘язковими виплатами плануються кошти в сумі 2380,4 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 95,4 тис.грн., на інші видатки – 80,0 тис.грн.

На надання допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років передбачено кошти в сумі 16,3 тис.грн.

На реалізацію заходів Районної програми забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району та учнів пришкільного інтернату на 2017-2019 роки плануються кошти в сумі 200,0 тис.грн.;

Сектор охорони здоров’я райдержадміністрації

Сектору охорони здоров’я на 2018 рік передбачено видатки у сумі 28320,0 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 27614,8 тис.грн., по спеціальному фонду – 705,2 тис.грн., з яких 480,2 тис.грн. за рахунок власних надходжень, 225,0 тис.грн. за рахунок коштів від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності плануються капітальні видатки на капітальний ремонт приміщень стоматологічного відділення Перечинської ЦРЛ в м.Перечин, вул. Ужанська,8.

За рахунок медичної субвенції з державного бюджету заплановано видатки у сумі 23150,5 тис.грн., в т.ч. 9188,1 тис.грн. передані Перечинською ОТГ до районного бюджету на утримання закладів охорони здоров‘я,  яка у повному обсязі спрямовується на поточні видатки. На утримання лікарні заплановано 18249,3 тис.грн., на центр первинної медичної допомоги – 4168,2 тис.грн. (враховано забезпечення до 1 липня 2018 року), на централізовану бухгалтерію – 703,0 тис.грн., на програми в галузі охорони здоров‘я – 30,0 тис.грн., а саме: Районна Програма боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2021 року – 20,0 тис.грн., Районна Програма розвитку та вдосконалення нефрологічної служби в районі на 2018-2022 роки – 10,0 тис.грн.

Видатки на оплату праці з нарахуваннями працівникам районних закладів охорони здоров’я передбачено у сумі 20880,0 тис.грн. ( на Перечинську ЦРЛ – 16350,8 тис.грн., на центр первинної медичної допомоги – 3858,2 тис.грн., на централізовану бухгалтерію – 671,0 тис.грн.( з врахуванням скорочення 1 шт.од.). Незабезпеченість фондом заробітної плати з нарахуваннями по ЦРЛ складає 3254,5 тис.грн.

На медикаменти заплановано видатки у сумі 920,0 тис.грн., в т.ч. для ЦРЛ – 800,0 тис.грн. Вартість медикаментів на один ліжко день в стаціонарі складає 14,35 грн.  На харчування заплановано 320,0 тис.грн. Вартість харчування одного ліжко дня – 7,65 грн.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Головному розпоряднику коштів районного бюджету на соціальний захист та соціальне забезпечення у проекті районного бюджету на 2018 рік передбачено видатки у сумі 117387,1 тис.грн., з них по загальному фонду – 117375,1 тис.грн. та по спеціальному фонду – 12,0 тис.грн. за рахунок власних надходжень бюджетних.

У зв‘язку з обмеженим фінансовим ресурсом на утримання територіального центу по загальному фонду заплановано видатки в сумі 2095,4 тис.грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями – 1943,6 тис.грн.  При розрахунку оплати праці з нарахуваннями враховано скорочення 12 штатних одиниць, в т.ч. 8 соціальних робітників, які обслуговують осіб, що проживають на території ОТГ. Додатковий обсяг видатків на їх утримання, в т.ч. і на харчування осіб у відділенні денного перебування складає 809,3 тис.грн.

Відділ культури райдержадміністрації

На фінансування головного розпорядника коштів – відділу культури райдержадміністрації в проекті районного бюджету на 2018 рік передбачено видатки в сумі 5295,6 тис.грн., з них по загальному фонду – 5217,6 тис.грн. та по спеціальному – 78,0 тис.грн. за рахунок власних надходжень бюджетних установ.

Видатки на оплату праці з нарахуваннями працівникам районних бюджетних установ культури заплановано за обов‘язковими виплатами в сумі 4645,7 тис.грн., з врахуванням оптимізації та скороченням штатних одиниць. На оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановано 447,9 тис.грн.

Для забезпечення діяльності бібліотек заплановано 2265,7 тис.грн., на утримання районного будинку культури – 1076,1 тис.грн., на централізовану бухгалтерію заплановано 309,2 тис.грн., на утримання музичних шкіл заплановано 1566,6 тис.грн. (обсяг видатків на  музичні школи заплановані за мінусом видатків на Перечинську музичну школу з розрахунку кількості дітей, які проживають на території ОТГ та відвідують школу та відповідно кількості педагогічних ставок).

 

 ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ:12. Про надання в оренду приміщень Перечинській міській раді.

Інформував: Луцяк В.І.- начальник відділу  комунального майна  та зв»язків з громадськістю про  надання в оренду приміщень Перечинській міській раді.

ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ:13. Про надання в оренду приміщень Перечинській районній державній адміністрації.

Інформував: Луцяк В.І.- начальник відділу  комунального майна  та зв»язків з громадськістю, про  надання в оренду приміщень.

ВИРІШИЛИ :Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

СЛУХАЛИ:14. Про надання в оренду приміщень фінансовому управлінню Перечинської районної державної адміністрації

Інформував: Луцяк В.І.- начальник відділу  комунального майна  та зв»язків з громадськістю про  надання в оренду приміщень.

ВИРІШИЛИ :Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

Головуючий Ситаря М.М.- а зараз розглянемо листи, які поступили на розгляд комісії районної ради.

СЛУХАЛИ: Інформацію  про результати  роботи Перечинського відділу Ужгородської місцевої прокуратури за 11 місяців 2017 року.

Інформував : Головуючий Ситар М.М. та вніс пропозицію: внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ : Проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : «За  » – 5 чол.,  проти-0,   утримався- 0.

 

 Головуючий                                                                      Ситар М.М.

 

 

Comments are closed.

Перейти до вмісту