ПРОТОКОЛ засідання постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики

Прийміть щирі вітання із самими довгоочікуваними і світлими святами- Новим роком та Різдвом Христовим!
27.12.2018
ПРОТОКОЛ засідання постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики
27.12.2018
Показати всі

ПРОТОКОЛ засідання постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики

                            ПРОТОКОЛ

засідання постійної комісії з питань економічної реформи,

планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики

 

20 грудня    2018  року

м.Перечин      о     9.00 к.ч.

 

Присутні : Голова комісії Крупчинський Б.Ю.,

заступник голови комісії  Белей Г.С.

Секретар комісії  Поприк В.І.

Члени комісії : Баєва О.М., Кравець В.В., Семен М.М., Лабич М.І. 

Відсутні : Чомоляк М.Ю., Олефір  В.І.

В засіданні взяли участь:

Ласкін М.І., голови районної ради;

Петрішко М.М., заступник голови районної ради;

Цвік Й.І. – керуючий справами виконавчого апарату районної ради;

Шикула-Гулей О.Ф., радник голови ради з питань юридичного забезпечення ;

Керецман   Л.В., начальник  фінансового управління районної державної адміністрації ;

Легеза І.І., начальник  відділу інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва районної державної адміністрації;

Цапик В.Й., начальник відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації;

Пекар М.І., начальник відділу культури районної державної адміністрації;

Шако В.І., головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та з питань цивільного захисту районної державної адміністрації;

Цвік В.І., начальник управління  соціального захисту населення    районної  державної адміністрації;

Луцяк В.І., начальник відділу комунального майна та зв»язків з громадськістю районної ради

 

                                           ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

  1. Про звіт голови районної ради.
  2. 2. Про стан та розвиток туристичної галузі на території Перечинського району.
  3. Про хід виконання Програми розвитку пауерліфтингу Перечинського району на 2016-2020 роки .
  4. Про хід виконання районної Програми розвитку волейболу Перечинського району на 2016-2020 роки.
  5. Про хід виконання Програми розвитку та удосконалення цивільного захисту Перечинського району на 2016 – 2018 роки ( із змінами від 08.12.2016 року, від 26.10.2017року).
  6. Про хід виконання Програми забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення в Перечинському районі на 2016-2020 роки (із змінами від 14.07.2016 року, від 15.09.2016 року, від 08.12.2016 року, від 20.04.2017 року, від 31.08.2017 року).
  7. Про Програму соціально- економічного і культурного розвитку Перечинського району на 2019-2020 роки.
  8. Про Програму створення та впровадження містобудівного кадастру Перечинського району на 2019 − 2021 роки.
  9. Про Програму розвитку культури і мистецтва в районі на 2019-2020 роки.
  10. Про Програму підтримки розвитку Тур’я – Реметівської дитячної музичної  школи  на 2019-2020 роки.
  11. Про Програму розвитку бібліотек як інформаційних і культурних центрів на 2019 -2020 роки .
  12. Про Програму надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району на 2019 рік.
  13. Про районну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Перечинському районі на період до 2020 року.
  14. Про Програму поводження з твердими побутовими відходами у Перечинському районі на 2019-2023 роки.
  15. Про внесення змін до Районної програми з ремонту та  утримання доріг в населених пунктах Перечинського району на 2016-2020 роки (із змінами від 29.11.2017року, 14.12.2017року, 14,06.2018 року,15.08.2018 року).
  16. Про внесення змін та доповнень до Програми “Турбота” щодо посилення соціального захисту громадян на 2017-2020 роки.
  17. Про надання згоди на безоплатну передачу друкованої продукції Національної академії педагогічних наук України.
  18. Про затвердження фінансового плану на 2019 рік комунального

некомерційного підприємства «Перечинський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської районної ради Закарпатської області.

  1. Про план роботи районної ради на 2019 рік.
  2. Про структуру і чисельність виконавчого апарату районної ради, кошторис видатків  виконавчого апарату на 2019 рік.
  3. Про встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог голові та заступнику голови Перечинської районної радина 2019 рік.
  4. Про районний бюджет на 2019 рік.
  5. Про продовження терміну дії договору № 12 безоплатного користування (позички) майна.
  6. 24. Про делегування повноважень.
  7. 25. Про звернення депутатів Перечинської районної ради до Президента України щодо негайного скасування Постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ.

 

 

СЛУХАЛИ: 1. Про звіт голови районної ради.

Інформував:: Ласкін М.І., голова  районної  ради.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ:   2. Про стан та розвиток туристичної галузі на території Перечинського району.

Інформував: Доброцький П.П., начальник управління  економічного розвитку і торгівлі  районної державної адміністрації та сказав , що  туристичну галузь  представляють такі основні об’єкти: лікувально-оздоровчий комплекс “Полонина ДБК-3”, дитячо – оздоровчий заклад „Барвінок”, ТОВ „Воєводино”, база відпочинку „Лумшори”, база відпочинку „Шиповець”, готель „Давір”,  мотель-ресторан „Турянська долина”, мотель – ресторан „Берізка” та ряд сільських садиб, серед яких “Водограй”, “Мисливська садиба”, “Пік Приват”, “ У цімбора”, “Турянський  двір”, “Квітка Карпат”, “То лем анде”, відпочинковий комплекс “Білий камінь” та ін. За 9 місяців 2018 року туристичними закладами району до бюджетів всіх рівнів відраховано  2,5 млн. грн.        Для збільшення та впорядкування туристичних потоків, створення нових туристичних продуктів, забезпечення безпеки туристів на туристичних маршрутах райдержадміністрацією спільно з керівниками туристично-рекреаційних закладів розроблено та систематизовано туристичні маршрути. Визначено ступені складності цих маршрутів із зазначенням  початку, тривалості, місць можливої зупинки та визначних місць маршруту. Райдержадміністрацією спільно з спеціалістами Ужгородського військового лісництва Західного територіального квартирно-експлуатаційного відділення проведено обстеження 2 туристичних маршрутів  для маркування. Також спеціалістами ДП  «Перечинське лісове господарство» заплановано спільно з громадською організацією  «Карпатські стежки»  провести обстеження та маркування наявних туристичних маршрутів. Системно проводиться робота та приймається участь району в проекті «Туристичні шляхи Закарпаття», яка дозволить систематизувати усі туристичні маршрути в районі та створити належні умови туристичної інфраструктури.

Суб»єктам туристичної діяльності та  особам, що здійснюють діяльність в галузі туризму  райдержадміністрацією доведено інструкцію зі знакування, маркування туристичних маршрутів та зразки туристичних знаків.

На даний час на території району є 10 туристичних маршрутів загальною протяжністю біля 97 км  ( з них 3 велосипедні).В путівнику «Ужгород та Ужанська долина» надруковано цікаві пішохідні та велосипедні маршрути та тури із супроводом: ( від Тиси в Українські лісисті Карпати: Ужгород – Чоп – Мукачево – замок Паланок – радіолокативна станція – присілки м. Мукачева – «Воєводино» – Т.Ремета (пам»ятник листоноші Ф.Фекеті (м.Перечин) – с.Зарічово ( музей  «Лемківська садиба») – Ужоцький перевал (8  денний маршрут). ( Інформація додається ).

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і винести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 3.Про хід виконання Програми розвитку пауерліфтингу Перечинського району на 2016-2020 роки .

 Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  винести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 4.  Про хід виконання районної Програми розвитку волейболу   Перечинського  району на 2016-2020 роки.

 Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 5.  Про   хід виконання   Програми розвитку та удосконалення цивільного захисту Перечинського району на 2016 – 2018 роки ( із змінами від 08.12.2016 року, від 26.10.2017року).

Інформував: Шако В.М.,  головний спеціаліст  відділу  містобудування, архітектури та цивільного захисту районної  державної адміністрації про хід виконання Програми.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували :  За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 6. Про хід виконання Програми  забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення в Перечинському районі на 2016-2020 роки (із змінами від 14.07.2016 року, від 15.09.2016 року, від 08.12.2016 року, від 20.04.2017 року, від 31.08.2017 року).

Інформував: Цвік В.І., начальник  управління соціального захисту населення управління районної  державної адміністрації  про хід виконання Програми.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і винести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 7.  Про Програму соціально- економічного і культурного  розвитку Перечинського району на 2019-2020 роки.

Інформував: Доброцький П.П., начальник управління економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації про Програму соціально- економічного і культурного  розвитку Перечинського району на 2019-2020 роки.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і винести на розгляд чергової сесії районної ради. Голосували : За-   7чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

    СЛУХАЛИ:  8. Про Програму створення та впровадження містобудівного

   кадастру Перечинського району на 2019 − 2021 роки.

Інформував: Годований В.І., начальник   відділу  містобудування,

   архітектури та цивільного захисту районної  державної адміністрації    про

   Програму створення та впровадження містобудівного  кадастру

Перечинського району на 2019 − 2021 роки.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення

  схвалити і внести  на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії

   районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 9. Про Програму  розвитку культури і мистецтва в районі на

   2019-2020  роки.

Інформувала: Пекар М.І., начальник   відділу  культури районної  державної адміністрації про Програму  розвитку культури і мистецтва в районі на 2019-2020  роки.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 10. Про  Програму підтримки розвитку Тур’я – Реметівської дитячної  музичної  школи  на 2019-2020 роки.

Інформувала: Пекар М.І., начальник   відділу  культури районної  державної адміністрації про  Програму підтримки розвитку Тур’я – Реметівської дитячної  музичної  школи  на 2019-2020 роки.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували :За-   7 чол., проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 11. Про Програму розвитку бібліотек як інформаційних і культурних центрів  на 2019 -2020 роки .

Інформувала: Пекар М.І., начальник   відділу  культури районної  державної адміністрації про Програму розвитку бібліотек як інформаційних і культурних центрів  на 2019 -2020 роки.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол., проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 12.  Про Програму надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району на 2019 рік.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради про Програму надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району на 2019 рік.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. ,  проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 13. Про районну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху  у Перечинському районі  на період до 2020 року.

Інформував : Легеза І.І., начальник  відділу інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва районної державної адміністрації  про районну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху  у Перечинському районі  на період до 2020 року.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 14. Про Програму поводження з твердими побутовими відходами у Перечинському районі на 2019-2023 роки.

Інформував : Легеза І.І., начальник  відділу інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва районної державної адміністрації  про Програму поводження з твердими побутовими відходами у Перечинському районі на 2019-2023 роки.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради. Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 15. Про внесення змін до Районної  програми з  ремонту та  утримання доріг в населених пунктах Перечинського району на 2016-2020 роки (із змінами від 29.11.2017року, 14.12.2017року, 14,06.2018 року, 15.08.2018 року).

    Інформував: Легеза І.І., начальник  відділу інфраструктури, житлово-

    комунального господарства та будівництва районної державної

    адміністрації про внесення змін до Районної  програми з  ремонту та

    утримання доріг в населених пунктах Перечинського району на 2016-2020

роки, виклавши додаток 3 в новій редакції.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол., проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 16. Про внесення змін та доповнень  до  Програми “Турбота” щодо посилення соціального захисту громадян на 2017-2020 роки.

    Інформував: Цвік В.І., начальник  управління соціального захисту населення

районної  державної адміністрації про внесення змін та доповнень  до  Програми “Турбота” щодо посилення соціального захисту громадян на 2017-2020 роки. Розділ Програми  « Основні  завдання Програми» викласти в новій редакції.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол., проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 17. Про надання згоди на безоплатну передачу друкованої продукції Національної академії педагогічних наук України.

 Інформував : Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради .

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ: Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 18. Про затвердження фінансового плану на  2019 рік комунального некомерційного підприємства «Перечинський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської районної ради Закарпатської області.

Інформував: Малишко Ю. Ю., директор комунального некомерційного підприємства «Перечинський районний Центр  первинної  медико-санітарної допомоги» Перечинської районної ради Закарпатської області про затвердження фінансового плану на  2019 рік комунального некомерційного підприємства.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 19. Про  план роботи районної ради на 2019 рік.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради про  пропонований  план роботи районної ради на 2019 рік.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 20. Про   структуру і  чисельність виконавчого апарату районної ради, кошторис видатків  виконавчого апарату на 2019 рік.

Інформуав: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради про структуру і  чисельність виконавчого апарату районної ради, Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИСТУПИЛИ : Белей Г.С.-  заявила , що у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції» повідомляю   про конфлікт інтересів під час розгляду  і прийняття рішення з даного питання, оскільки  я є одночасно посадовою особою місцевого самоврядування та депутатом – це суперечність між виконанням моїх службових обов»язків і приватним інтересом. У зв»язку з цим самостійно публічно оголошую про це та участь у прийнятті рішення (голосуванні ) брати не буду.

 

Баєва О.М.- заявила , що у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції» повідомляю   про конфлікт інтересів під час розгляду  і прийняття рішення з даного питання, оскільки  я є одночасно посадовою особою місцевого самоврядування та депутатом – це суперечність між виконанням моїх службових обов»язків і приватним інтересом. У зв»язку з цим самостійно публічно оголошую про це та участь у прийнятті рішення (голосуванні ) брати не буду.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   5 чол. , проти- 0  , утримався-  0, не голосували- 2 (Белей, Баєва)  .

СЛУХАЛИ: 21. Про встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог голові та заступнику голови Перечинської районної ради на 2019 рік.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради про встановлення надбавок, преміювання та надання матеріальних допомог голові та заступнику голови Перечинської районної ради на 2019 рік.

ВИСТУПИЛИ : Белей Г.С.-  заявила , що у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції» повідомляю   про конфлікт інтересів під час розгляду  і прийняття рішення з даного питання, оскільки  я є одночасно посадовою особою місцевого самоврядування та депутатом – це суперечність між виконанням моїх службових обов»язків і приватним інтересом. У зв»язку з цим самостійно публічно оголошую про це та участь у прийнятті рішення (голосуванні ) брати не буду.

 

Баєва О.М.- заявила , що у відповідності до Закону України «Про запобігання корупції» повідомляю   про конфлікт інтересів під час розгляду  і прийняття рішення з даного питання, оскільки  я є одночасно посадовою особою місцевого самоврядування та депутатом – це суперечність між виконанням моїх службових обов»язків і приватним інтересом. У зв»язку з цим самостійно публічно оголошую про це та участь у прийнятті рішення (голосуванні ) брати не буду.

 

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і винести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   5 чол. , проти-   0  ,    утримався-  2  .

СЛУХАЛИ: 22. Про районний бюджет на  2019 рік.

Інформував: Керецман Л.В., начальник фінансового управління   районної державної адміністрації про районний бюджет на  2019 рік. проект  районного бюджету на  2019 рік, а саме Обсяг ресурсу загального фонду районного бюджету на 2019 рік прогнозується в сумі 228098,7 тис.грн., із них:  податки, збори та інші доходи –  16600,0 тис.грн., питома вага яких становить 7,3 %, трансферти – 211498,7 тис.грн., або 92,7 % від прогнозного обсягу доходів загального фонду районного бюджету.  Обсяг ресурсу спеціального фонду районного бюджету на 2019 рік прогнозується у сумі 799,8 тис.грн. – це власні надходження бюджетних установ.

Обсяг надходжень до загального фонду (без трансфертів)  районного бюджету обраховано у сумі 16600,0 тис. гривень.

Основним платежем надходжень загального фонду районного бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, що становить 96,9 % від прогнозованого показника доходів загального фонду 2019 року. Згідно із Бюджетним кодексом України, норматив зарахування до районного бюджету податку на доходи фізичних осіб становить 60,0 відсотків від загального обсягу надходжень, що справляється на території району (без ОТГ).

Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2019 рік визначений з урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб. До районного бюджету планується одержати податку на доходи фізичних осіб  в сумі 16390,0 тис.грн.

Основним чинником, який сприятиме збільшенню надходжень податку на доходи фізичних осіб, є ріст фонду оплати праці у зв’язку із встановленням мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року у розмірі 4173 грн., та зростанням середньомісячної заробітної плати найманих працівників. Також джерелом збільшення надходжень податку будуть  надходження податку на доходи фізичних осіб від додаткового доходу іншого ніж заробітна плата, за результатами річного декларування, документальних перевірок та погашеної заборгованості, легалізація виплати заробітної плати та інше.

Ріст надходжень 2019 року до очікуваних надходжень 2018 року планується  на 11,1 %.

Динаміка надходжень податку на доходи фізичних осіб                                                                                                                                  (тис.грн.)                                                                                                        

        Надходження                                  В т.ч. по роках:
2016 2017 Очікувані надходження    2018 Прогноз    2019
Всього по району (без ОТГ) 11919,7 19951,4 24597,0 27316,7
Відрахування до районного бюджету у співставних умовах (60%) 7151,8 11970,8 14758,2 16390,0
У відсотках до попереднього року х 167,4 123,3 111,1

 

На 2019 рік заплановано надходжень від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності в сумі 100,0 тис.грн., згідно розрахунків відділу управління майном районної ради.

Від адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що здійснюється державною адміністрацією, за прогнозними розрахунками надійде 20,0 тис.грн,  від адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень до районного бюджету планується отримати 80,0 тис.грн.

По результатах аналізу інших надходжень попередніх періодів прогнозується, що до загального фонду районного бюджету надійде інших надходжень у сумі 10,0 тис.грн. По цьому коду доходів обліковуються надходження від юридичних та фізичних осіб, зокрема, відшкодування збитків, нанесених бюджету за рішеннями контролюючих органів та виконавчої служби, актами ревізій та перевірок, а також одноразові платежі, не передбачені окремими кодами бюджетної класифікації.

Офіційні трансферти .Обсяг базової дотації для районного бюджету передбачено в сумі  18897,7 тис.грн.;

освітня субвенція з державного бюджету –  58016,4 тис.грн.,

медична субвенція з державного бюджету –  12433,7 тис.грн.,

дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 10491,9 тис.грн.,

субвенції з місцевих бюджетів районному бюджету – 111658,8 тис.грн. Зокрема:

субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 13030,9 тис.грн.,

субвенція на надання пільг та житлових субсидій на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 4428,1 тис.грн.,

субвенція на виплату соціальної допомоги сім‘ям з дітьми, малозабезпеченим сім‘ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі , яка доглядає за особою з інвалідністю 1 групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 80990,1 тис.грн.,

субвенція на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім‘ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату за дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім‘ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 991,9 тис.грн.,

субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1319,5 тис.грн.,

субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1745,0 тис.грн.,

субвенція на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров‘я за рахунок коштів медичної субвенції – 8943,5 тис.грн.,

субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 124,3 тис.грн.,

інші субвенції з місцевих бюджетів – 85,5 тис.грн. (обласний бюджет – 12,3 тис.грн., бюджет Перечинської ОТГ – 73,2 тис.грн.).

До спеціального фонду районного бюджету планується одержати надходжень у сумі  799,8 тис грн., з яких:

– власні надходження бюджетних установ, що утримуються з районного бюджету – 799,8 тис.грн.

(тис.грн.)

Назва Види власних надходжень 2019 рік прогноз
Культура –  платні послуги, що надаються бюджетними установами 83,0

 

Охорона здоров»я –  платні послуги, що надаються бюджетними установами 550,0
Освіта –  платні послуги, що надаються бюджетними установами 154,8
Територіальний центр –  платні послуги, що надаються бюджетними установами 12,0
Всього   799,8

 

Розрахунок видатків районного бюджету здійснено з врахуванням :

розміру мінімальної заробітної 4173 гривні (ріст порівняно з 2018 роком 12,1 відс.);

розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС 1921 гривень (ріст порівняно з 2018 роком – 9 відс.);

розрахунок потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв здійснено з врахуванням зростанням цін на енергоносії ;

індексу споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) – 107,4 відсотків.

Загальний обсяг видатків районного бюджету на 2019 рік передбачено у сумі 228898,5 тис.грн., в т.ч. по загальному фонду – 228098,7 тис.грн., по спеціальному фонду – 799,8 тис.грн.

У видатках районного бюджету відповідно до пункту 20 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України для забезпечення фінансування дошкільних закладів освіти та сільських будинків культури, клубів передбачається інша  дотація в обсязі 10500,0 тис.грн.

У проекті районного бюджету на 2019 рік передбачено повернення кредитів до спеціального фонду районного бюджету у сумі 120,0 тис.грн. та  надання кредитів із спеціального фонду  районного бюджету у сумі 120,0 тис.грн.

По загальному фонду створюється резервний фонд в сумі 35,0 тис.грн.

Для районної ради у проекті бюджету на 2019 рік передбачено видатки по загальному фонду у сумі 2987,1 тис.грн.,  в т.ч.:

2877,1 тис.грн. – видатки на утримання органів місцевого самоврядуванняапарату районної ради. На оплату праці з нарахуваннями передбачено 2694,7 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 82,4 тис. грн., на інші видатки – 100,0 тис.грн.;

50,0 тис.грн. – на фінансування Програми ефективного використання майна спільної комунальної власності територіальних громад сіл, міста Перечинського району на 2015-2019 роки;

60,0 тис.грн. – на фінансування Програми підтримки і розвитку місцевого самоврядування на 2018-2019 роки.

Районній державній адміністрації у проекті бюджету передбачено по загальному фонду 592,5 тис.грн., у тому числі:

307,5 тис.грн. на утримання та забезпечення діяльності центру соціальної служби для сім‘ї, дітей та молоді ( на оплату праці з нарахуваннями заплановано 286,8 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 12,0 тис.грн., на інші видатки – 8,7 тис.грн.);

250,0 тис.грн. – на фінансування Районної програми з ремонту та утримання доріг в населених пунктах Перечинського району на 2016-2020 роки;

20,0 тис.грн. – на фінансування Прогами розвитку транскордонного співробітництва Перечинського району на 2016-2020 роки;

15,0 тис.грн. – на фінансування Програми мобілізаційної підготовки Перечинського району та забезпечення виконання військового обов‘язку на 2017-2019 роки.

По спеціальному фонду заплановано 120,0 тис.грн. на реалізацію Районної цільової програми «Власний дім» на 2016-2020 роки (за рахунок повернення кредитів, наданих індивідуальним забудовникам).

У проекті районного бюджету на 2019 рік відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації передбачено обсяг видатків у сумі 80340,2 тис.грн., у тому числі за загальним фондом –  80185,4 тис. грн., за спеціальним фондом – 154,8 тис.грн.(власні надходження).

Враховуючи рішення Тур‘я Бистрянської сільської ради від 09.11.2018 року № 215 “Про передачу в оперативне управління дитячого навчального закладу” в проекті районного бюджету передбачено кошти на фінансування дошкільного навчального закладу в сумі 1648,7 тис.грн., в т.ч. по загальному фонду – 1573,7 тис.грн. (оплата праці з нарахуваннями – 1418,7 тис.грн., харчування – 75,0 тис.грн., оплата енергоносіїв – 60,0 тис.грн., інші видатки – 20,0 тис.грн.) та по спеціальному фонду – 75,0 тис.грн. (власні надходження).

На загальноосвітні навчальні заклади заплановано кошти в сумі 74325,5 тис.грн. ( загальний фонд – 74245,7 тис.грн., спеціальний фонд – 79,8 тис.грн.). У зазначеному обсязі по загальному фонду заплановано видатки, що здійснюватимуться за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, зокрема фінансування оплати праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх закладів в сумі 58016,4 тис. грн., за рахунок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1745,0 тис.грн. (оплата праці з нарахуваннями – 1134,3 тис.грн., інші видатки – 610,7 тис.грн.)

На оплату праці іншого персоналу, працівників дошкільних відділень НВК та на утримання загальноосвітніх закладів плануються кошти в сумі 14484,3 тис.грн., в т.ч. за рахунок переданих з державного бюджету видатків з утримання загальноосвітніх шкіл в сумі 7344,3 тис.грн.  На оплату праці з нарахуваннями заплановано 9931,6 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв установ галузі передбачено 2600,0 тис.грн., на медикаменти – 15,0 тис.грн., на харчування учнів пільгових категорій – 500,0 тис.грн. (вартість харчування – 12,0 грн. на один дітодень), на харчування дітей в дошкільних групах НВК – 119,7 тис.грн. (вартість харчування за рахунок бюджету – 15,0 грн., на інші видатки – 1300,0 тис.грн.

На утримання інших закладів відділу освіти (будинку дитячої творчості, методичного центру, централізованої бухгалтерії, централізованого обслуговування шкіл та інклюзивно-ресурсного центру) плануються кошти в сумі 4158,7 тис.грн., в т.ч. за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру передбачено кошти в сумі 1319,5 тис.грн. На оплату праці з нарахуваннями за обов‘язковими виплатами плануються кошти в сумі 3746,4 тис.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 134,3 тис.грн., на інші видатки – 278,0 тис.грн.

На надання допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років передбачено кошти в сумі 7,3 тис.грн.

На реалізацію заходів Районної програми забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району та учнів пришкільного інтернату на 2017-2019 роки плануються кошти в сумі 102,8 тис.грн., а саме на харчування учнів пришкільного інтернату (вартість одного дітодня – 25,0 грн.) та на фінансування Районної Програми підтримки дітей учасників антитерористичної операції і дітей із сімей, переміщених із тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції у закладах освіти Перечинського району на 2019-2022 роки – 97,2 тис.грн. (вартість одного дітодня – 12,0 грн.).

Відділу охорони здоров’я на 2019 рік передбачено видатки у сумі 26143,9 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 25593,9 тис.грн., з яких кошти медичної субвенції з державного бюджету – 12433,7 тис.грн., кошти субвенції, передані з бюджету ОТГ на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 8239,1 тис.грн., цільові видатки на лікування хворих на цукровий діабет для відшкодування вартості препаратів інсуліну – 704,4 тис.грн., кошти субвенції з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 124,3 тис.грн., кошти дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків з оплати енергоносіїв по закладах охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 3147,6 тис.грн., кошти районного бюджету на оплату енергоносіїв – 944,8 тис.грн. та по спеціальному фонду – 550,0 тис.грн.( за рахунок власних надходжень).

На утримання лікарні по загальному фонду заплановано 23310,3 тис.грн. (медична субвенція – 19808,7 тис.грн., додаткова дотація на оплату енергоносіїв – 3147,6 тис.грн. кошти районного бюджету на оплату енергоносіїв – 354,0 тис.грн.), на комунальне некомерційне підприємство центр первинної медичної допомоги – 590,8 тис.грн. (видатки на оплату енергоносіїв за рахунок коштів районного бюджету), на централізовану бухгалтерію – 864,1 тис.грн.

Видатки на оплату праці з нарахуваннями працівникам районних закладів охорони здоров’я передбачено у сумі 18103,4 тис.грн. ( на Перечинську ЦРЛ – 17283,3 тис.грн., на централізовану бухгалтерію – 820,1 тис.грн.

На медикаменти заплановано видатки у сумі 800 тис.грн. Витрати на один ліжко день в стаціонарі складає 12,23 грн., амбулаторний прийом – 2,0 грн. На харчування заплановано 420,0 тис.грн. Вартість харчування одного ліжко дня – 10,0 грн.

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Головному розпоряднику коштів районного бюджету на соціальний захист та соціальне забезпечення у проекті районного бюджету на 2019 рік передбачено видатки у сумі  102311,4 тис.грн., з них по загальному фонду – 102299,4 тис.грн. та по спеціальному фонду – 12,0 тис.грн. за рахунок власних надходжень бюджетних.

На виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” та оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя заплановано 991,9 тис.грн.

На надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот заплановано 13030,9 тис.грн.

На надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу заплановано 4428,1 тис.грн.

На виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету заплановано 80990,1 тис.грн.

На надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги заплановано 238,2 тис.грн., з яких 73,2 передано Перечинською ОТГ як іншу субвенцію.

На компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок і на транспортне обслуговування за рахунок іншої субвенції з обласного бюджету заплановано 12,3 тис.грн.

На утримання територіального центу по загальному фонду заплановано видатки в сумі 2557,9 тис.грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями – 2380,5 тис.грн., на медикаменти – 6,5 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 52,5 тис.грн., на інші видатки – 118,4 тис.грн.

На реалізацію Програми “Турбота” щодо посилення соціального захисту громадян на 2017-2020 роки заплановано 50,0 тис.грн.

Відділ культури райдержадміністрації

На фінансування головного розпорядника коштів – відділу культури райдержадміністрації в проекті районного бюджету на 2019 рік передбачено видатки в сумі 5988,4 тис.грн., з них по загальному фонду – 5905,4 тис.грн. та по спеціальному – 83,0 тис.грн. за рахунок власних надходжень бюджетних установ.Для забезпечення діяльності бібліотек по загальному фонду заплановано 2655,2 тис.грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями – 2424,1 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 171,1 тис.грн., на інші видатки – 60,0 тис.грн. На утримання районного будинку культури заплановано по загальному фонду кошти в сумі  1555,9 тис.грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями – 1223,7 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 282,2 тис.грн., на інші видатки – 50,0 тис.грн.

На централізовану бухгалтерію заплановано 406,4 тис.грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями – 390,4 тис.грн., на інші видатки – 16,0 тис.грн.

На утримання музичної школи заплановано по загальному фонду  1272,9 тис.грн., в т.ч. на оплату праці з нарахуваннями – 1228,9 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 24,0 тис.грн., на інші видатки – 20,0 тис.грн.

На фінансування Програми розвитку культури і мистецтва в районі на 2019-2020 роки передбачаються кошти в сумі 15,0 тис.грн.

Установи, які фінансуються за рахунок коштів районного бюджету забезпечені асигнуваннями на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетних установ за обов‘язковими виплатами в повному обсязі, крім установ вторинної медицини, які фінансуються за рахунок медичної субвенції з державного бюджету. Незабезпечена потреба в коштах на оплату праці з нарахуваннями працівників закладів вторинної медицини становить 4008,1тис.грн.

Також у повному обсязі заплановано видатки на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

ВИСТУПИЛИ: Лабич М.І.- не потрібно стільки грошей з районного бюджету виділяти на відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

Кравець В.В. запитав як з фінансуванням первинної ланки медицини?

Керецман Л.В.- зарплата закрита за листопад.

Поприк В.І. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. – проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 23. Про продовження терміну дії договору № 12 безоплатного користування (позички) майна.

Інформував: Луцяк В.І., начальник відділу комунального майна та зв»язків з громадськістю районної ради про продовження терміну дії договору № 12 безоплатного користування майна.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ:  24. Про делегування повноважень.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради про делегування повноважень.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 25. Про звернення депутатів Перечинської районної ради до Президента України щодо негайного скасування Постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної радита сказав, що до районної ради  надійшло звернення від депутатів Монича І.І., Поприка В.І. до Президента України щодо негайного скасування Постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:  Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-  7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

Голова комісії  Крупчинський Б.Ю. довів до присутніх, що на розгляд комісії ще поступили питання , які потребують розгляду на сесії районної ради .

ВИСТУПИЛИ: Белей Г.С. запропонувала внести їх з голосу на засіданні сесії.

Крупчинський Б.Ю. ознайомив присутніх з проектами рішень , що потребують розгляду та  пропонуються внести  на розгляд  з голосу.

СЛУХАЛИ: 1. Про внесення змін до  рішення районної ради від 21 грудня 2017 року № 375 “Про районний бюджет на 2018 рік” (із змінами від 16.03.2018 року, 14.06.2018 року,15.08.2018 року, 18.10.2018 року, 05.12.2018 року). Інформувала Керецман Л.В.  , яка довела до присутніх, що  проект рішення включено зменшення обсягу доходів районного бюджету на 2018 рік на суму 1115584,42 грн. за рахунок  трансфертів з інших бюджетів ( загальний фонд – 561584,42 грн., спеціальний фонд –  554000 грн.).

Зміни до розподілу видатків районного бюджету на 2018 рік за рахунок міжбюджетних трансфертів включають:

– зменшення видатків:

по райдержадміністрації на суму 554000 грн. (спеціальний фонд) за рахунок субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного (по об‘єктах: Поточний середній ремонт автомобільної дороги С 070812 Під’їзд до с. Маюрки км 0+000-2+900 на суму 300000 грн.; Поточний середній ремонт автомобільної дороги С 070813 (Перечин – Свалява) – Туря-Бистра км 0+000-2+400 на суму 254000 грн.);

по відділу охорони здоров‘я на суму 50000 грн. (загальний фонд) за рахунок субвенції з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету;

по управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації на суму 524184,42 грн. (загальний фонд) за рахунок субвенції з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.

 – збільшення видатків:

по управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації на суму 12600 грн. (загальний фонд) за рахунок іншої субвенції з бюджету ОТГ на надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

В проект рішення також включено перерозподіл видатків за головними розпорядниками коштів районного бюджету, а саме:

зменшено бюджетні призначення по відділу охорони здоров‘я райдержадміністрації на суму 60000 грн. (за рахунок економії коштів на оплату природнього газу по лікарні);

збільшено бюджетні призначення районній раді на суму 60000 грн.(оплата праці з нарахуваннями).

В проект рішення включено перерозподіл видатків по відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації : зменшено капітальні видатки на суму 15000 грн. (Виготовлення детального плану території для розміщення НВК “Туричківська ЗОШ I-II ступенів – дошкільний навчальний заклад” Перечинського району Закарпатської області) та збільшено поточні видатки на суму 15000 грн. на виготовлення детального плану території для розміщення НВК “Туричківська ЗОШ I-II ступенів – дошкільний навчальний заклад” Перечинського району Закарпатської області. Також пропонуються зміни до переліку об‘єктів: зменшено видатки на 8000 грн., виділені на експертизу проектно-кошторисної документації “Реконструкція Вільшинківського НВК  ЗОШ I-II ступенів- ДНЗ”  та відповідно збільшено видатки на експертизу проектно-кошторисної документації “Капітальний ремонт Вільшинківського НВК  ЗОШ I-II ступенів- ДНЗ”.

Залишок коштів іншої субвенції з обласного бюджету, переданої Вільшинківській сільській раді на співфінансування до проектів-переможців конкурсу ініціатив місцевих карпатських громад: “Створення сучасного інформаційного центру в селі Вільшинки Перечинського району Закарпатської області” в сумі 19690 грн. перерозподілено на співфінансування до проектів-переможців конкурсу ініціатив місцевих карпатських громад: “Придбання обладнання довгострокового користування для забезпечення належних температурних умов в сучасному інформаційному центрі с. Вільшинки “.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради. Голосували : За-  7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 2. Про внесення змін до районної цільової програми «Власний дім» на 2016-2020 роки” ( із  змінами від 26 .10. 2017 року та 14.06. 2018 року). Інформувала: Белей Г.С. про внесення змін до районної цільової програми «Власний дім» на 2016-2020 роки”.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

СЛУХАЛИ: 3. Про внесення  змін  до рішення районної ради від 08.12.2016 року № 222 «Про затвердження списку присяжних Перечинського районного суду Закарпатської області» (із змінами від 16.03.2018року, від 18.10.2018 року).

 Інформувала: Белей Г.С.  про внесення  змін  до рішення районної ради від 08.12.2016 року № 222 «Про затвердження списку присяжних Перечинського районного суду Закарпатської області».

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

СЛУХАЛИ: 4. Про  затвердження проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населенного пункту с. Дубриничі Дубриницької сільської ради

Перечинського району Закарпатської області.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити і  внести на розгляд сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол. , проти-   0  ,    утримався-  0  .

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

СЛУХАЛИ: 5. Про  затвердження  Програми забезпечення пожежної та техногенної безпеки  Перечинського району на 2019-2020 роки.

Інформував: Цвік Й.І., керуючий справами виконавчого апарату районної ради.

Голова комісії Крупчинський Б.Ю. вніс пропозицію: проект рішення схвалити  і  внести на розгляд сесії районної ради.

ВИРІШИЛИ:   Проект рішення схвалити і внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Голосували : За-   7 чол , проти-   0  ,    утримався-  0  .

 

Крупчинський Б.Ю. , а зараз перейдемо до розгляду заяв громадян та листів, які надійшли на розгляд комісії.

 

СЛУХАЛИ :   Розгляд заяв  громадян  про виділення матеріальної допомоги відповідно до  Програми надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2018 році.

Інформувала : Гулей-Шикула О.Ф.- радник голови ради з питань юридичного забезпечення , яка сказала , що відповідно до Програми надання депутатами Перечинської районної ради Закарпатської області матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2018 році залишок нерозподілених коштів  на 15.12.2018 року складає  4500 грн.  І цей розподіл виносяться на   розгляд комісії.

До районної ради  поступили  заяви громадян , які  опинились  в  складних соціально-побутових умовах: Белей Ганни Василівни, Слабського Михайла Михайловича, Василихи Василя Васильовича , Підсадної Надії Василівни, Малюк Марти Георгіївни.

ВИСТУПИЛИ: Поприк В.І. вніс пропозицію розподілити 4500 грн.   громадянам , які  опинились  в  складних соціально-побутових умовах: Белей Ганні Василівні, Слабському Михайлу Михайловичу, Василиха Василю Васильовичу , Підсадній Надії Василівні, Малюк Марті Георгіївні . 

ВИРІШИЛИ:   Виділити грошову матеріальну допомогу  відповідно до поданих заяв  гр. Белей Ганні Василівні- 750грн., Слабському Михайлу Михайловичу -250грн., Василиха Василю Васильовичу -500грн. , Підсадній Надії Василівні -1000грн., Малюк Марті Георгіївні- 2000 грн.

Голосували : За-   7 чол.   , проти-   0      ,    утримався-  0    .

ВИСТУПИЛИ : Белей Г.С., заступник голови комісії повідомила, що на розгляд комісії ще поступило ряд листів від установ, які потребують розгляду.

Розгляд  листів.

СЛУХАЛИ: 1. Лист Вільшинківської сільської ради від 08.11.2018 року № 104 про передачу коштів на утримання клубу.

Інформував:  голова комісії Крупчинський Б.Ю. (зачитав лист).

ВИРІШИЛИ: Лист направити у фінансове управління  райдержадміністрації для відповідного реагування.

Голосували: Голосували : За-   7 чол.   , проти-   0      ,    утримався-  0    .

 

СЛУХАЛИ: 2. Лист  КНП «Перечинський РЦ ПМСД» Перечинської районної ради  від 10.12.2018 року № 109/2018 року про виділення коштів на заробітну плату- 473,9 тис.грн. та на інші потреби.

Інформував:  голова комісії Крупчинський Б.Ю. (зачитав лист).

ВИРІШИЛИ:  Лист направити у фінансове управління районної державної адміністрації для відповідного реагування.

Голосували:   За-   7 чол.   , проти-   0      ,    утримався-  0    .

 СЛУХАЛИ: 3. Бюджетний запит відділу освіти , молоді та спорту райдержадміністрації від 11.12.2018 року № 01-13/1000 по змінах у кошторисі «Туричківської  ЗОШ І-ІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад»- 15000грн. та Вільшинки ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ-8000грн. Інформував:  голова комісії Крупчинський Б.Ю. (зачитав лист).

ВИСТУПИЛИ: Белей Г.С. повідомила, що цей запит вже є у змінах до бюджету, які вносяться на розгляд сесії сьогодні.

ВИРІШИЛИ:  Лист взяти до відома.

 

СЛУХАЛИ: 4. Звіт  про витрачання коштів резервного фонду райбюджету за 11 місяців 2018 року.

Інформував:  голова комісії Крупчинський Б.Ю. (зачитав лист).

ВИРІШИЛИ:  Звіт затвердити.

Голосували:     За-   7 чол.   , проти-   0      ,    утримався-  0    .

СЛУХАЛИ: 5. Лист фінансового управління райдержадміністрації  від  12.12.2018 року № 02-14/575 щодо затвердження висновків по зміні назви  об»єкту  в Т.Реметівської ЗОШ І-ІІІ ст. по головному розпоряднику коштів районного бюджету –відділу освіти,молоді та спорту райдержадміністрації.

Інформував:  голова комісії Крупчинський Б.Ю. (зачитав лист).

ВИСТУПИЛИ: Белей Г.С. ці зміни вже відображені у проекті рішення.

ВИРІШИЛИ:  Лист взяти до відома.

Голосували:  За-   7 чол.   , проти-   0  ,    утримався-  0    .

СЛУХАЛИ: 6. Лист управління соціального захисту населення від 14.12.2018 року № 1592/02-08  щодо виділення коштів.

Інформував:  голова комісії Крупчинський Б.Ю. (зачитав лист).

ВИРІШИЛИ:  Лист направити у фінансове управління  районної державної адміністрації для відповідного реагування.

Голосували:   За-   7 чол.   , проти-   0      ,    утримався-  0    .

 

Голова комісії-на цьому розгляд питань порядку денного вичерпаний. Засідання комісії оголошується закритим.

 

   Голова  комісії                                                        Б.Ю.Крупчинський  

   Секретар комісії                                                     В.І. Поприк

Comments are closed.

Перейти до вмісту