Шановні працівники соціальної сфери!
03.11.2017
Шановні працівники культури та аматори народної творчості Перечинщини!
08.11.2017
Показати всі

Про звіт голови районної ради

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕЧИНСЬКА  РАЙОННА  РАДА

20 сесія VIІ скликання

 

                                              РІШЕННЯ                                    проект

 

від _____  2017 року  № ______

м. Перечин

 

  Про звіт голови районної ради



Відповідно до статті 43, пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши та обговоривши звіт голови районної ради Ласкіна М.І. про роботу за період з грудня 2016 року по  грудень   2017 року, районна рада вирішила:  

  1. Звіт голови районної ради Ласкіна М.І. про роботу за період з грудня 2016року по  грудень 2017 року,   взяти до відома (додається).2. Голові районної ради  Ласкіну М.І. посилити контроль за виконанням рішень ради, вжити заходів щодо підвищення ефективності роботи постійних комісій, виконавчого апарату, поширення досвіду роботи органів місцевого самоврядування району.

Голова ради                                                                            М.І.Ласкін

 

ЗВІТ ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

Відповідно до пункту 17 статті 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та плану роботи на 2017 рік дозвольте прозвітувати про роботу голови та про діяльність всієї районної ради за період з грудня 2016 року по грудень 2017 року.
Фактично – це своєрідне підведення підсумків колективної праці – кожного депутата, постійних комісій, виконавчого апарату районної ради за минулий рік та окреслення планів на майбутнє.

У своїй діяльності рада, її органи та посадові особи керуються Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутата місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законодавчими та нормативними актами.
Районна рада сьомого скликання обрана на чергових виборах до місцевих рад 25 жовтня 2015 року за пропорційною виборчою системою за виборчими списками місцевих організацій політичних партій і нараховує 34 депутати. В ній представлені 6 політичних партій, створено 4 профільних комісії,  6 фракцій.

У звітному періоді вся робота районної ради спрямовувалася на виконання повноважень представницького органу місцевого самоврядування. В центрі уваги була сесійна діяльність ради, яка згідно із статтею 46 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” складається з пленарних засідань ради та засідань її комісій. Хочу наголосити, що сесії проходили відкрито і гласно, за участю депутатів обласної ради, представників районної державної адміністрації, міського та сільських голів, керівників правоохоронних органів, підприємств та установ району, засобів масової інформації.

З грудня 2016 року по кінець 2017 року проведено 7 сесій, на яких прийнято 117 рішень. Із них: 26 питань  стосується питань комунальної власності, 13 питань-соціально-економічного розвитку району, 13-   питань освіти, молоді та спорту, по 11 питань стосуються   соціального захисту населення, охорони здоров»я, бюджету , 10  – із питань законності,   8 питань розглянуто з питань діяльності районної ради, решту   – з інших питань.

Якщо аналізувати за кількістю прийнятих рішень районною радою, то хочеться відзначити, що найбільше з них стосується питань спільної комунальної власності району. Так, станом на 01.11.2017 року у спільній комунальній власності району знаходиться 13 об’єктів. Основною метою щодо управління об’єктами комунальної власності є підвищення ефективності їх використання, в тому числі й за рахунок орендних відносин, застосування конкурентних способів приватизації щодо об’єктів, утримання

яких є економічно недоцільним, збільшення надходжень до районного бюджету від оренди. Саме, виходячи з таких позицій, з метою більш ефективного використання комунальної власності та враховуючи інтереси територіальних громад в поточному році за рішеннями районної радою було передано у власність територіальній громаді міста Перечин майнові комплекси Перечинської ЗОШ та Перечинської дитячо-юнацької спортивної школи, а також будівлю по  вулиці Ужгородській 43. Також у 2017 році районною радою були прийняті рішення про передачу у власність Тур’є-Реметівської сільської ради майнового комплексу колишнього міжшкільного навчально-виробничого комбінату для відкриття додаткової групи ДНЗ та будівлі по вул.Центральній, 3. Як показує час, такі кроки були виправданими та своєчасними, оскільки вони дали змогу змінити «обличчя» цих об’єктів, покращити їх матеріально-технічну базу, як за рахунок коштів районного бюджету, бюджетів територіальних громад ради та державного бюджету.

Одним з напрямків підвищення ефективності використання майна комунальної власності є передача його в оренду фізичним та юридичним особам. За допомогою оренди реалізуються, як інтереси власника щодо отримання доходу з наявних у нього активів, так й інтереси орендаря, що дає змогу ефективно використовувати орендоване ним майно для здійснення своєї господарської діяльності. В 2017 році на умовах оренди відповідно до укладених договорів оренди використовувались 7 об’єктів комунальної власності. За 10 місяців поточного року надходження до бюджету від оренди комунального майна склали 95,7 тис.грн. За підсумками 2017 року надходження від оренди очікується в сумі 110,0 тис.грн.

Крім того, на даний час районною радою проводяться відповідні організаційно-правові заходи щодо підготовки до продажу на аукціоні будівлі, що знаходиться за адресою м.Перечин, вул.Будівельників, 5А.

Непростою є ситуація з діяльністю комунальних підприємств, засновником яких є районна рада. В зв’язку із посиленням конкуренції на ринку технічної інвентаризації, зумовленої змінами в законодавстві, діяльність комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації» стала збитковою і, як наслідок, з жовтня 2016 року воно фактично припинило свою роботу. Через відсутність замовлень в такому ж становищі перебуває і КП «Архітектура». Єдиним  на даний час підприємством, яке входить до сфери управління районної ради і проводить фінансово-господарську діяльність є КСП «ТУРпрес». Але, через високу зношеність та моральну застарілість обладнання й устаткування підприємство дуже обмежене в своїх можливостях. З метою покращення матеріально-технічної бази підприємства, оновлення та модернізації його основних фондів районною радою прийнято Програму фінансової підтримки Перечинського комунального спеціалізованого підприємства-видавництва “ТУРпрес” на 2017-2021 роки.

В процесі реформування відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» знаходиться комунальне підприємство «Редакція Перечинської районної газети «Народне слово».  На даний час, як і передбачено реформою районна рада та районна державна адміністрація, як органи державної влади відповідно до договору від 27.04.2017 року вийшли із числа засновників районної газети. Кінцевим результатом реформування газети «Народне слово» має стати її перетворення в новий суб’єкт господарювання – із збереженням назви, цільового призначення, мови видання, тематичної спрямованості, в складі засновників якого відсутні державні органи.

 

Зважаючи на те, що рада,   делегувала районній державній адміністрації виконання частини своїх повноважень, спільне бачення проблем і шляхів їх вирішення керівництвом районної ради та райдержадміністрації дозволяє працювати цілеспрямовано. Головними з цих повноважень є забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку району. Так, станом на сьогодні на фінансування галузі освіти, молоді та спорту, із бюджетів усіх рівнів виділено 81млн.505тис.грн., на галузь охорони здоров»я- 31млн. 900тис.грн., на соцзахист- 107 млн.116 тис.грн., заклади культури- 9 млн.966тис.грн.  Коротко зупинимось на фінансуванні деяких об»єктів соціальної сфери , де було спрямовано  кошти з районного бюджету за рахунок перевиконання:

– Зарічівська ЗОШ  І-ІІ ст. ( капітальний ремонт фасаду)-213  тис.грн.

– Порошківська ЗОШ І-ІІІ ст.( реконструкція  системи опалення та благоустрій території)- 140 тис.грн.

– Т.Пасіцька ЗОШ І-ІІІ ст. (капітальний ремонт по заміні віконних та дверних конструкцій)- 150 тис.грн.

–  Т.Реметівська ЗОШ І-ІІІ ст.(реконструкція покрівлі ЗОШ)- 350 тис.грн.

-Перечинська гімназія суспільно-гуманітарного напрямку ІІ-ІІІ ст.( поточний ремонт )- 190 тис.грн.

-Перечин ДЮСШ (капітальний ремонт спортзалу) -100 тис.грн.

-Новоселицької ЗОШ-І-ІІ ст.- ДНЗ (реконструкція спортивного майданчика)  -200 тис.грн.

-Районний будинок культури  ( поточний ремонт  фойє)- 100 тис.грн.

– Перечинська центральна районна лікарня (реконструкція системи теплопостачання з встановленням котлів на твердому паливі в м.Перечин, Червоноармійська,8) – 117 тис.грн.

– Перечинської ЦРЛ ( капітальний ремонт приміщень будівлі моргу)- 131 тис.грн.

–  придбання медичного обладнання для ЦРЛ-    242 т.грн.

– Т.Бистра сільська рада (  поточний ремонт дороги)- 330 тис.грн.

-Туричківська  сільська рада (поточний ремонт дороги)-  440 тис.грн

Діяльність районної ради у звітному періоді будувалась так, щоб ефективно реалізувати депутатські повноваження та максимально врахувати інтереси всіх територіальних громад. Тому першочергова увага депутатів районної ради у звітний період була зосереджена на важливих для життєдіяльності регіону питаннях, захисті інтересів виборців, забезпечення належного рівня функціонування об’єктів спільної власності територіальних громад району.

Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районної радою затверджено   за звітний період 26   районних цільових програм.  Так, в рамках контролю за виконанням раніше прийнятих рішень, з початку скликання заслухано звіти   по виконанню 9 Програм та внесено зміни до 16 –   раніше прийнятих    програм. Із даної кількості прийнятих програм фінансуються 40 програм. Так, на фінансування Програм було виділено 4541,8 тис.грн., станом на 01.11.2017 року касові видатки становлять 2939,9грн.

Хочеться відмітити, що найбільше коштів виділено на Програму «Забезпечення харчування учнів 1-4 класів, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах Перечинського району та учнів пришкільного інтернату на 2017-2019 роки»- 2 млн.60тис.грн. з яких станом на 01.11.ц.р. використано 1млн.295тис. грн.

 З метою підготовки сесій районної ради одержуються від відділів, управлінь райдержадміністрації, виконавчих комітетів місцевих рад, підприємств, установ і організацій (незалежно від форми власності) матеріали, необхідні для підготовки питань, що виносяться на розгляд сесій районної ради,   президії; організовується попереднє ознайомлення депутатів з проектами рішень ради, іншими документами та матеріалами з питань, які виносяться на розгляд сесії, забезпечується своєчасне опрацювання  проектів рішень сесії, які попередньо обговорюються на засіданнях постійних комісій районної ради.

В районній  раді працюють 4 постійні комісії. За звітній період проведено  28 засідань комісій та 3 зборів депутатів, на яких розглянуто 117 сесійних питань та 202 листи, бюджетні запити , депутатські звернення . Особливо хотілось би відмітити роботу  постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів та контролю за проведенням приватизації інвестицій та регуляторної політики , яка за звітний період провела  20 засідань. За результатами розгляду листів, бюджетних запитів, депутатських звернень та депутатських запитів надається вчасно відповідь згідно чинного законодавства (222) .

Відповідно до ст. 18, 37 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутати зобов’язані брати участь в пленарних засіданнях та засіданнях постійних комісій, до яких вони обрані.

З метою підвищення ефективності роботи районної ради та її органів, наведемо аналіз щодо  участі у депутатській діяльності, зокрема, в роботі сесій та постійних комісій ради.  Так, аналіз відвідувань депутатами районної ради пленарних засідань сесій свідчить, що 10 депутатів взяли участь у всіх пленарних засіданнях ради, 8 депутатів мають пропущене по 1 засідання, однак- є 6 депутатів, які пропустили більше половини засідань ради, 2 депутати за весь звітний період не взяли участь в жодному засідання сесії.

Якщо  аналізувати участь депутатів у роботі постійних комісій, то картина наступна: із 20 засідань постійної комісії з питань економічної реформи, планування, бюджету, фінансів, контролю за проведенням приватизації, інвестицій та регуляторної політики 3 депутатів взяли участь у всіх засіданнях комісії, половина членів комісії відвідують добре, але поряд з цим-2 члени комісії пропустили більше половини засідань.

Із запланованих 6 засідань інших комісій відбулись 3 засідання постійної комісії з питань дотримання регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності, правопорядку та транскордонних   зв”язків;

4 -засідання відбулось постійної комісії з питань духовного розвитку, освіти, охорони здоров”я, культури, молоді і спорту, зв”язків з громадськістю, туризму та рекреації;

2 -засідання відбулось постійної комісії з питань соціального розвитку села, агропромислового комплексу, земельних і лісових ресурсів, екології, промисловості, будівництва, архітектури, паливно-енергетичного комплексу, соціальної інфраструктури. На жаль, через низьку явку на засідання комісій деяких депутатів питання при підготовці сесій  розглядались на зборах депутатів.

Депутати мають можливість завчасно отримати необхідні матеріали в повному обсязі, що забезпечує прозорість дій ради.

Відповідно до  Закону України «Про доступ до публічної інформації», проекти рішень, включені до  порядку денного сесій районної ради, за 20 робочих днів,  розміщувались на офіційному веб-сайті районної ради  в мережі Інтернет, депутати мають можливість завчасно ознайомитися з проектами рішень та довідковими матеріалами, щоб внести свої пропозиції, належно підготуватися до пленарного засідання. Виборці теж можуть не лише дізнатися про питання, які розглядатимуться, а разом із депутатами взяти участь в обговоренні порушених проблем.

На адресу районної ради надійшли 4 запити на інформацію від фізичних та  юридичних осіб, на які відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надано відповіді.

 З метою  отримання якісної, виваженої, об’єктивної інформації, за звітний період в районній газеті “Народне слово” було надруковано понад  53 статті, в яких висвітлювалась діяльність Перечинської районної ради, привітання до професійних свят та інша інформація.

Згідно статті 57 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» президія є дорадчим органом, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд ради,  приймає рішення, які мають дорадчий характер.

До складу президії  ради входять голова ради, відповідно заступник голови районної  ради,   голови постійних комісій ради, уповноважені представники депутатських  фракцій.

Протягом 2017 року проведено три засідання президії. В основному це питання, які планувалося розглянути на сесіях районної ради. Також на засіданнях президій розглянуто ряд питань, які запропонували депутати районної ради. Пропозиції та зауваження, висловлені депутатами районної ради на засіданнях президій районної ради, розглянуто і внесено на розгляд сесій районної ради.

Відповідно до Закону «Про статус депутатів місцевих рад» депутати реалізовують своє право через депутатські звернення та запити , виступи на сесіях. Так, за звітній період до районної ради надійшло 17 депутатських звернень та 2 депутатські запити, а саме:щодо ремонту автомобільної дороги  Турички-Вільшинки, даний запит було направлено в Перечинську районну державну адміністрацію та начальнику служби автомобільних доріг у Закарпатській області Поповичу М.М. для відповідного реагування;

-щодо свавільних дій ПАТ “Закарпатгаз”, який направлено до Перечинського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області та   Ужгородської місцевої прокуратури.

На засіданні 19 сесії районної ради депутат Данча  М.Д.  виступив з   депутатським запитанням щодо вивчення та  перевірки достовірності і законності відчуження (приватизації) лісових масивів в урочищі «Біля чайника», що поблизу с.Т.Ремета щодо вивчення та  перевірки достовірності і законності відчуження (приватизації) лісових масивів в урочищі «Біля  чайника». З відповідним листом за підписом голови ради районна рада звернулася до  Перечинського відділення поліції Ужгородського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Закарпатській області та   Ужгородської місцевої прокуратури щодо зазначеного вище питання.

За звітний період до районної ради надійшло  511 документів з районних та обласних організацій. Виконавчим апаратом районної ради вжиті заходи щодо їх своєчасного виконання. За звітний період підготовлено та відправлено 319 документів. Головою районної ради видано 73  розпорядження, з них:  59 з основної діяльності,   спільних розпоряджень голови районної ради та голови районної державної адміністрації – 14, а також за звітний період     видано 68 розпоряджень   з кадрових питань .

 

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  щороку на сесіях затверджується план роботи  районної ради , який попередньо обговорюється на засіданнях постійних комісій районної ради. Із урахуванням плану роботи районної ради  на рік,  відповідно розробляються   плани роботи постійних комісій . Щоквартально розробляється та затверджується план роботи виконавчого апарату районної ради, місячний план роботи та щотижневий план-графік роботи.

Проводяться і здійснюються заходи з підготовки та проведення сесій районної ради,  засідань її постійних комісій, готуються графіки їх засідань, президії районної ради. Узагальнюються критичні зауваження і пропозиції, висловлені на засіданнях постійних комісій районної ради, які доводяться до депутатів на сесіях та до виконавців.

        Важливою подією у нашому районі  за час звітного періоду є створення об»єднаної територіальної громади з центром у м.Перечин, до якої також увійшли  с.Сімер, Сімерки, Ворочово,Зарічово.

Уповноваженими представниками інтересів територіальних громад району є 10 сільських та об»єднана територіальна громада міської ради. В районі сформувався дієвий та потужний корпус міського та сільських голів, яким до снаги вирішення серйозних питань життєзабезпечення міської та сільських громад .

З метою співпраці з органами місцевого самоврядування надається їм методична і практична допомога у поліпшенні та удосконаленні депутатської роботи, консультуються кадри міської та сільських рад з питань, віднесених до ради.

За рік діяльності я побував з робочими поїздками практично в кожній сільській раді, відвідавши разом із сільськими головами всі об’єкти соціальної сфери, познайомився із станом справ територіальних громад району , що позитивно сприяло вирішенню проблемних питань. У зв»язку з утворенням об»єднаної територіальної громади,  деякі депутати районної ради були обрані до об»єднаної територіальної громади, а тому було оновлено склад депутатів районної ради в кількості 3-х чол. Відповідно було внесено зміни   до персонального складу комісій та президії районної ради.

Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»  усі проекти рішень, що готуються до розгляду на сесіях районної ради, оприлюднюються в рубриці «Проекти рішень» офіційного сайту  районної ради, який, доречі, з 2017 року працює в оновленому форматі, з дотриманням всіх вимог законодавства. Після прийняття на пленарних засіданнях ради та підписання головою ради, рішення оприлюднюються на сайті в рубриці «Рішення районної ради». Окрім того у рубриці «Новини» розміщуються оперативні інформаційні повідомлення про події в районі та районній раді, а також про заходи за участю керівництва, депутатів, постійних комісій районної ради.

 Відповідно до   до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», голова районної ради здійснює керівництво виконавчим апаратом ради , на який покладено організаційне, правове, інформаційне та аналітичне забезпечення його діяльності.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною радою проводиться робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у них питань, удосконалення форм роботи із зверненнями громадян. Вживаються заходи щодо розгляду звернень громадян з виїздом на місце та за участю заявників при розгляді з наданням можливості ознайомлення їх з матеріалами для недопущення  випадків безпідставної відмови, проявів халатності та формалізму у задоволенні законних вимог громадян.  У районній раді налагоджена системна робота зі зверненнями громадян, створені належні умови для реалізації права громадян на письмові та усні звернення, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. Згідно із Законом України “Про звернення громадян”, затверджено мною графік прийому  громадян.

В процесі роботи із скаргами, зверненнями та заявами до Перечинської районної ради звернулося 197 громадян. Найчастіше порушувалися питання: про надання матеріальної допомоги,  про проблеми з вирішенням земельних питань, про проблеми з пенсійним забезпеченням, про надання консультацій з тих чи інших питань тощо.  Важливим є також той факт, що за 2017 рік було позитивно вирішено понад 70 заяв учасників антитерористичної операції, які стосувалися матеріального забезпечення   та надано матеріальну допомогу   громадянам , які перебувають в складних життєвих обставинах відповідно до Програми «Турбота щодо посилення соціального захисту громадян на 2017-2020 роки. Також, на фінансування «Програми надання депутатами районної ради матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Перечинського району в 2017 році» було спрямовано  40 тис.грн. для підтримки людей, які потрапили у скрутне становище.

Звернення громадян, які надходили до мене під час особистого прийому громадян, під час виїзних прийомів, завжди намагався вирішити на місці, не переводячи проблемні питання громадян в паперову бюрократію.

Всі листи, скарги та звернення громадян, які за звітній період надійшли до Перечинської районної ради розглянуті. Вирішено майже всі питання, які належать до компетенції районної ради. Інші направлені для відповідного реагування у відповідні інстанції. Всім заявникам надані вичерпні відповіді. Порушень вимог Законів України “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації” та термінів виконання документів не допущено.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції та інших антикорупційних нормативно-правових актів, з метою реалізації державної  політики у сфері боротьби з корупцією та постійного інформування працівників  виконавчого апарату районної ради щодо  небезпеки корупції та наслідків корупційної поведінки у виконавчому апараті  районної ради  було розроблено План заходів щодо запобігання і протидії проявам корупції та корупційних діянь на 2017 рік. Виконання зазначених заходів постійно контролюється керівництвом ради, а хід їх виконання розглядається на поточних нарадах шляхом заслуховування інформації уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції в Перечинській районній раді та проводиться консультативно-роз»яснююча робота щодо вивчення нового законодавства та внесення змін до діючих Законів.

Працівники виконавчого апарату в повному обсязі забезпечували організаційну підготовку сесій, постійних комісій, нарад, інших заходів, брали активну участь у опрацюванні різноманітних законопроектів та інших нормативних документів, забезпечували систематичне та оперативне оприлюднення і оновлення інформації про діяльність районної ради.
Працівниками апарату систематично здійснюється підвищення кваліфікації та професійної компетентності, а також проводиться консультативно-роз’яснювальна робота щодо вивчення нового та внесення змін до діючого законодавства.  Для поліпшення та удосконалення виконання своїх повноважень, покращення фахового рівня посадові особи систематично направляються на навчання. З цією метою  було розроблено план-графік підвищення кваліфікації на 2017 рік, затверджений розпорядженням,  за яким здійснювалась організація їх навчання.  Належним чином було організовано й роботу щодо електронного декларування, який охоплював всіх суб»єктів декларування (депутатів та посадових осіб) й усі типи декларацій. Депутати районної ради та посадові особи, які відповідно до чинного законодавства мали обов»язок подати декларації  дотримались вимог фінансового контролю та термінів подачі  декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування і виконали його своєчасно.

З метою підвищення кваліфікації я , як голова районної ради  , у лютому   взяв участь у засіданні з»їзду Української асоціації районних та обласних рад у м.Київ,  так як районна рада є членом Асоціації районних та обласних рад ; взяв участь у одноденній поїздці представників органів місцевого самоврядування району щодо реалізації проекту «Екосело  » в м. Меджилаборце (Словаччина) , взяв участь у діловій зустрічі в м.Миколаїв по обміні досвідом з ТОВ АПК «ЄВРГРОЙЛ» у галузі виробництва електроенергії з альтернативних джерел (біомаси), у серпні взяв участь у четвертому Карпатському форумі народовладдя в с.Краснопілля Івано-Франківської області.

Я є членом Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради,  а тому брав участь  у виїзному засіданні в м.Міжгір»я, В.Березному та м.Рахів, де розглядались питання місцевого самоврядування. Доброю традицією в районі стало проведення загальнодержавних та професійних свят.   Головою районної ради  спільно з головою районної державної адміністрації видано розпорядження  про :  проведення різдвяного фестивалю колядницьких груп і вертепів «Перечинські колядки-2017»; проведення обласного фестивалю лемківської культури «Лемківська ватра» та Дня села Ворочево; проведення обласного відкритого фестивалю мистецтв «Перечинщина скликає таланти». З метою урочистого відзначення жителів району грамотами районної ради під час проведення цих заходів видано 12 розпоряджень .

Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити що є і недопрацювання, не все заплановане вдалося реалізувати.
Завершуючи свій звіт, прошу всіх до об’єднання і порозуміння та зробити максимум можливого в питаннях соціально-економічної розбудови та стабілізації ситуації в районі.

Хочеться відзначити і окремо подякувати народному депутату Горвату Р.І. , який залучив в наш район кошти з державного бюджету кошти в сумі 5млн 878тис. грн. та депутатам обласної  ради Грицику П.В., Ману Д.М., Вишняку А.М., Шніцеру Р.І., що спрямували з обласного бюджету на соціально економічний розвиток нашого району 6млн 38тис.грн.

Я щиро дякую всім за підтримку, за розуміння та конструктивні поради, дякую депутатам сільських,  міської, районної   рад,    сільським,  міському головам, районній державній адміністрації, керівникам установ  за підтримку, взаєморозуміння та спільну роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments are closed.