Про тимчасове звільнення від сплати орендної плати
23.06.2020
Привітання з Днем державної служби України!
23.06.2020
Показати всі

Про  втрату чинності рішень районної ради

                            УКРАЇНА

ПЕРЕЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Сорок третя сесія  УІІ скликання

 

РІШЕННЯ

           

18.06.2020                         м.Перечин                                    №  692

 

Про  втрату чинності рішень

районної ради

 

Відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року №532 “Про затвердження Положення про освітній округ і опорний заклад освіти”, з метою підвищення ефективності заходів щодо розвитку освітньої галузі Перечинського району,  районна рада вирішила:

  1. Визнати такими, що втратили чинність, рішення позачергової восьмої сесії районної ради сьомого скликання

– 14.07.2016 №164 “Про створення Тур’я-Реметівського освітнього округу з визначенням опорного закладу – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Тур’я-Ремета”;

– 14.07.2016 №165 “Про створення Перечинського освітнього округу з визначенням опорного закладу – Перечинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів”;

– 14.07.2016 №166 “Про створення Порошківського освітнього округу з визначенням опорного закладу – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Порошково”.

 

  1. 2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісіюрайонної ради з питань духовного розвитку, освіти, охорони здоров’я,  культури, молоді  і спорту, зв’язків з громадськістю, туризму та рекреації (Шеян Ю.Ю.).

 

 

Голова ради                                                                       М.І Ласкін

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА                                                                                                            до проєкту рішення «Про визнання такими, що втратили чинність,

рішення позачергової восьмої сесії районної ради

сьомого  скликання»

Comments are closed.

Перейти до вмісту