УКРАЇНА
ПЕРЕЧИНСЬКА РАЙОННА РАДА
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тридцята сесія УІІ скликання
РІШЕННЯ
20.12.2018 м.Перечин № 511
Про районну програму підвищення
рівня безпеки дорожнього руху у
Перечинському районі на період до 2020 року
Відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши та обговоривши районну програму підвищення
рівня безпеки дорожнього руху у Перечинському районі на період до 2020 року, районна рада вирішила:
Голова ради М.І.Ласкін
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення районної ради
20.12.2018 № 511
РАЙОННА ПРОГРАМА
підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Перечинському районі
на період до 2020 року
Районна програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Перечинському районі на період до 2020 року (далі – Програма) розроблена на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 435, Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, плану заходів щодо реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 231-р, розпорядження голови облдержадміністрації від 06.08.2018 № 511 “Про Регіональну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Закарпатській області на період до 2020 року” спрямована на поліпшення стану безпеки дорожнього руху, зниження рівня аварійності на автомобільних дорогах району, поліпшення стану забезпечення безпеки дорожнього руху автомобільних доріг району, дотримання учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху, підвищення рівня дисципліни водіїв і пішоходів, підвищення рівня надання медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.
За 2017 рік в районі було зареєстровано 48 дорожньо-транспортних пригод, загальна кількість потерпілих у них становила 21 особа, з яких 1 особа загинула і 20 травмовано. Порівняно з попереднім роком (2016 р.) кількість дорожньо-транспортних пригод зросла на 84,6 відсотків.
Протягом січня – червня 2018 року на автошляхах району зареєстровано 22 дорожньо-транспортних пригод, за аналогічний період 2017 року – 23.
Наслідками зазначених дорожньо-транспортних пригод є матеріальні витрати, пов’язані з пошкодженням майна та зниженням продуктивності праці, та людські втрати через серйозні травми або смерть.
Упродовж останніх п’яти років дуже малий відсоток здійснювався капітальний ремонт, недостатньо проводилися і планово-попереджувальні ремонтні роботи доріг району. Разом з тим, інтенсивність вантажопотоку з кожним роком збільшується. Однак фінансування дорожніх робіт недостатнє, внаслідок чого в районі протягом останнього десятиріччя практично повністю вичерпано ресурсні можливості вулично-шляхової мережі, що
спричиняє значне погіршення умов руху, безпеки дорожнього руху, екологічної ситуації, збільшення витрат пального та зростання аварійності.
У цілому недостатній рівень безпеки дорожнього руху зумовлено рядом чинників, з яких найбільш значущими є: недосконалість правового регулювання у сфері профілактики порушень Правил дорожнього руху; низький рівень дорожньої дисципліни учасників дорожнього руху; недостатній рівень водійської майстерності та забезпеченості транспортного процесу відповідними за своїми параметрами дорогами; недостатній рівень надання медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.
Програму розроблено на основі комплексного підходу до розв’язання проблем захисту суспільства, національного надбання і довкілля від автопригод та їх наслідків, визначення шляхів удосконалення системи забезпечення безпеки дорожнього руху на автошляхах району, організаційних засад її функціонування.
Програмою передбачаються заходи, спрямовані на:
забезпечення життєво важливих інтересів населення, об’ктів, підприємств, установ, організацій району незалежно від форм власності у сфері безпеки дорожнього руху;
розроблення організаційних засад діяльності щодо забезпечення безпеки дорожнього руху у населених пунктах та на дорогах району;
удосконалення та підвищення ефективності роботи, пов’язаної із забезпеченням безпеки дорожнього руху у районі;
інформаційне забезпечення місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій і населення з питань безпеки дорожнього руху;
досягнення належного рівня фінансового і матеріально-технічного забезпечення у сфері дорожнього руху;
подальший розвиток дорожньої і транспортної інфраструктури та підвищення екологічної безпеки довкілля.
Програмою визначено завдання, заходи та видатки на поліпшення безпеки дорожнього руху, збереження життя та здоров’я людей.
Паспорт Програми наведено у додатку 1.
Метою Програми є: подальше зміцнення дисципліни учасників дорожнього руху, запобігання дорожньому травматизму, посилення безпеки дорожнього руху та поліпшення стану доріг, вулиць і залізничних переїздів, зниження показників аварійності на вулично-дорожній мережі району та ступеня тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод, зниження соціальної напруги цієї проблеми, створення безпечних та комфортних умов руху транспортних засобів для учасників дорожнього руху, надання статусу основ реалізації в районі загальної державної транспортної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
обсягів і джерел фінансування
Проблему підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачається розв’язати шляхом:
удосконалення ведення обліку та проведення аналізу даних стосовно дорожньо-транспортних пригод;
підвищення рівня безпечності доріг та дорожньої інфраструктури;
підвищення рівня безпечності транспортних засобів;
покращення медичного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху та підготовки водіїв;
підвищення рівня безпеки перевезення пасажирів та вантажів комерційним автомобільним транспортом;
покращення безпечної поведінки учасників дорожнього руху;
удосконалення здійснення заходів реагування та управління наслідками дорожньо-транспортних пригод;
забезпечення дотримання правил дорожнього руху.
Програму розраховано на два роки: початок – 2019 рік; завершення – 2020 рік.
Джерелами фінансування Програми є фінансові ресурси, передбачені Законом України „Про внесення змін до Закону України „Про джерела фінансування дорожнього господарства України” щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі”, Бюджетним кодексом України та інші джерела фінансування, не заборонені чинним законодавством.
Одним із головних чинників її реалізації є стабільне фінансування дорожнього господарства згідно із законодавством.
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів , обласного, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством (додаток 2 до Програми).
Відділ інфраструктури, житлово-комунального господармтва та будівництва райдержадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою), службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою)
Щороку
Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будів-ництва райдержадміністрації, виконкоми сільських рад (за згодою), Перечинська ОТГ (за згодою) спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою) та службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою)
Щороку
Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою), службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою), виробничим підрозділом Закарпатської дистанції колії регіональної філії „Львівська залізниці” ПАТ „Українська залізниця”(за згодою)
Щороку
Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, виконкоми сільських рад (за згодою), Перечинська ОТГ (за згодою) спільно управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою), службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою)
Квітень – жовтень протягом
2019 – 2020 років
Відділ освіти, молоді та спорту рай-держадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
2019 – 2020 роки
З метою формування у дітей навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах вживати заходів щодо облаштування дитячих містечок та майданчиків з безпеки дорожнього руху.
Відділ освіти, молоді та спорту рай-держадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ освіти, молоді та спорту, райдержадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ освіти, молоді та спорту рай-держадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ освіти, молоді та спорту рай-держадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ інфраструктури, житлово-кому-нального господарства та будівництва райдержадміністрації спільно з управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою), управлінням Укртрансбезпеки у Закарпатській області (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ інфраструктури, житлово-кому-нального господарства та будівництва
райдержадміністрації спільно з управ- лінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою), управлінням Укртрансбезпеки у Закарпатській області (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ інфраструктури житлово-кому-нального господарства та будівництва райдержадміністрації спільно з управ-лінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою), службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ інфраструктури житлово-кому-нального господарства та будівництва райдержадміністрації спільно зі службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою) та управлінням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою)
2019 – 2020 роки
Відділ інфраструктури житлово-кому-нального господарства та будівництва райдержадміністрації спільно з управлінь-ням патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою) та службою автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою)
2019–2020 роки
Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
підвищення рівня безпеки дорожнього руху, зниження негативних наслідків (соціальних та економічних втрат і збитків) від аварійності на дорогах району;
підвищення ефективності державної системи управління безпекою дорожнього руху;
ефективне використання кадрового потенціалу та наявних технічних і фінансових ресурсів на реалізацію заходів у сфері безпеки дорожнього руху;
покращення експлуатаційних показників автомобільних доріг і вулиць за параметрами безпечності та їх відповідність високим світовим та європейським стандартам безпеки;
покращення умов руху транспортних засобів та інших учасників дорожнього руху на вулично-дорожній мережі;
зменшення кількості місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та небезпечних для руху ділянок доріг;
підвищення ефективності системи підготовки водіїв транспортних засобів та інших учасників дорожнього руху;
дотримання правил дорожнього руху його учасниками, їх правової свідомості та відповідальності;
безпеку експлуатації транспортних засобів та зменшення їх негативного впливу на довкілля, насамперед у населених пунктах;
покращення роботи аварійно-рятувальних служб у разі настання дорожньо-транспортних пригод.
Напрями діяльності та заходи Програми наведено у додатку 3 до Програми.
Координацію та контроль за ходом виконання Програми здійснює відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.
Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації про хід виконання Програми інформує райдержадміністрацію щороку до 25 березня.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
районної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху
у Перечинському районі на період до 2020 року
Ініціатор розроблення Програми | Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації |
Дата, номер і назва розпорядчого доку-мента органу виконав-чої влади про розроблення Програми | Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2018 року № 153 „Про утворення Координаційної ради з безпеки дорожнього руху”, від 25 квітня 2018 року № 435 „Про затвердження Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року” |
Розробник Програми | Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації |
Відповідальний вико-навець Програми | Відділи райдержадміністрації: інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва; охорони здоров’я; освіти молоді та спорту; управління патрульної поліції в Закарпатській облас-ті Департаменту патрульної поліції (за згодою); служба автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою); управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області (за згодою); виробничим підрозділом Закарпатської дистанції колії регіональної філії „Львівська залізниці” ПАТ „Українська залізниця”(за згодою) |
Учасники Програми | Відділи райдержадміністрації: інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва; охорони здоров’я; освіти молоді та спорту; управ-ління патрульної поліції в Закарпатській області Департаменту патрульної поліції (за згодою); служ-ба автомобільних доріг у Закарпатській областіі (за згодою), управління Укртрансбезпеки у Закарпатській області (за згодою); виробничим підрозділом Закарпатської дистанції колії регіональної філії „Львівська залізниці” ПАТ „Українська залізниця”(за згодою) |
Терміни реалізації Програми | 2019 – 2020 роки |
Загальний обсяг фі-нансових ресурсів, не-обхідних для реаліза-ції Програми, усього: | 320 тис. гривень |
Додаток 2
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
районної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху
у Перечинському на період до 2020 року
(тис. гривень)
Обсяг коштів, які пропонується залучити для виконання Програми | Етапи виконання Програми | Усього витрат для виконання Програми | |
І | ІІ | ||
2019
рік |
2020
рік |
||
Обсяг ресурсів, усього: | 160,0 | 160,0 | 320,0 |
у тому числі:
районний бюджет |
140,0 | 140,0 | 280,0 |
місцеві бюджети та інші джерела фінансування, не заборонені законо-давством | 20,0 | 20,0 | 40,0 |
Заступник голови ради М.М.Петрішко
Додаток 3
до Програми
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ
районної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху
у Перечинському районі на період до 2020 року
№ п/п | Наймевання напряму діяльності (пріоритетні завдання | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу, рік | Виконавці | Джерела фінансування
|
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн., у тому числі: | Очікуваний результат
|
|
2019 | 2020 | |||||||
1 | Безпека дорож- нього руху на залізничних переїздах | Посилення безпеки дорожнього руху на залізничних переїз-дах та підходах до них |
2019-2020 |
Відділ інфраструк-тури, житлово –ко-мунального гос-подарства та ьудів-ництва райдержад-міністрації, служба автомобільних доріг у Закарпатській області (за згодою),
иробничий підроз-діл Закарпатської дистанції колії регіональної філії „Львівська залізни-ці” ПАТ „Українсь-ка залізниця”(за згодою) |
Районнй бюджет |
120,0
|
120,0 |
Посилення безпеки дорожнього руху на залізничних переїздах та підходах до них ( на 4 залізничних переїздах) |
2 | Безпека дорож – нього руху | Проведення заходів з профілактики дитячого дорожньо – транспортного травматизму (конкурси -огляди юних інспекторів дорожнього руху, КВН, обладнання дитячих майданчи-ків з правил дорож-нього руху, випуск друкованої продук-ції) |
2019-2020 |
Відділ освіти, иолоді та спорту райдержадміністра-ції, управління пат-рульної поліції в Закарпатській об-ласті Департаменту патрульної поліції (за згодою), | Районний бюджет
Місцеві бюджети |
20,0
20,0 |
20,0
20,0 |
Проведення заходів два рази на рік |
Всього: 320,0 | 160,0 | 160,0 |
Заступник голови ради М.М.Петрішко