ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Перечинської районної ради Закарпатської області в 2017 році

ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету за 2017 рік ( КПКВК 0110150)
02.02.2018
Про виконання Програми посилення соціального захисту соціально вразливих категорій населення та підтримки громадських ветеранських організацій району на 2015-2017 роки
05.02.2018
Показати всі

ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Перечинської районної ради Закарпатської області в 2017 році

 

 

Організація роботи із зверненнями громадян в Перечинській районній раді здійснюється відповідно до Закону України ,, Про звернення громадян “, Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,
затверджених графіків прийому громадян з особистих питань.
Цей важливий напрямок діяльності органу місцевого самоврядування перебуває в полі зору керівництва районної ради.
Районна рада постійно використовує такі ефективні форми роботи із зверненнями громадян, як особистий прийом громадян керівництвом ради та виїзні дні керівництва районної ради в населені пункти району.
Згідно затвердженого графіку, прийом громадян здійснюється головою районної ради та заступником. За 2017 рік на особистому прийомі побувало понад 60 осіб. По всіх питаннях були дані обґрунтовані відповіді, виконання взято на контроль. Окрім того, до приймальні районної ради щоденно телефонують громадяни за конкретною допомогою і вичерпною консультацією з питань, що потребують термінового вирішення.

В Перечинській районній раді запроваджено постійний моніторинг   додержання   законодавства   з  питань звернень  громадян  місцевими,  періодичні, не рідше одного разу на  рік,  особисті  доповіді відповідального за звернення громадян працівника, про  стан  роботи зі зверненнями громадян.

Посадовим особами ради вживаються всі необхідні заходи щодо:

– недопущення надання   неоднозначних,   необґрунтованих     або
неповних   відповідей   за  зверненнями  громадян,  із порушенням
строків,  установлених  законодавством,   безпідставної  передачі
розгляду звернень іншим органам;
–   створення умов  для участі заявників у перевірці поданих ними
заяв  чи  скарг,  надання  можливості  знайомитися  з матеріалами
перевірок відповідних звернень;

– узяття під особистий контроль керівниками розгляду  звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”,  інвалідів  Великої  Вітчизняної   війни,   Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України;
– приділення особливої   уваги   вирішенню   проблем,  з  якими
звертаються ветерани війни  та  праці,  інваліди,  громадяни,  які постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім’ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які   потребують соціального захисту та підтримки;

– з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, та шляхи їх вирішення.

В  зв’язку з тим, що для оформлення  заяви громадянина контрольно – реєстраційною карткою або карткою обліку особистого прийому громадян, працівники районної ради використовують відповідні дані про особу – заявника, тож у відповідності ст. 10   Закону України «Про доступ до публічної інформації», громадяни, що звернулися на прийом ознайомлюються  та дають згоду на користування особистими даними.
Досвід показує, що жителі району активно користуються своїм правом на звернення.  Всього за 2017 рік до районної ради надійшло 215 звернень. Понад 70 відсотків заявників – люди пільгових категорій, інваліди, пенсіонери, учасники антитерористичної операції та малозабезпечені громадяни.
Переважна більшість порушених питань у зверненнях – соціальні. Надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, на вирішення соціально-побутових питань тощо. Також розглядалися земельні питання.
Працівники виконавчого апарату районної ради докладають максимальних зусиль, щоб вирішити порушені у зверненнях питання.
Переважна більшість листів, що надійшли до районної ради розглядаються у стислі строки, надаються відповіді.
Не залишається поза увагою і робота по попередженню обґрунтованих скарг і вирішення питань, що хвилюють найбільше незахищені верстви населення.

Про позитивні напрямки роботи зі зверненнями громадян свідчить  те, що значна кількість порушених заявниками питань, вирішено позитивно, багато питань головою районної ради  та заступником голови було розглянуто з виїздом на місце.
Задля сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх  проживання  питань,  з  якими  вони  звертаються  до органів  місцевого  самоврядування голова і заступник голови районної ради здійснюють виїзні прийоми в населених пунктах району для здійснення особистого прийому громадян згідно затвердженого графіку. Таке безпосереднє спілкування допомагає своєчасно виявляти найболючіші проблеми, вчасно надавати допомогу людям, кому вона вкрай необхідна.
Діяльність виконавчого апарату ради, депутатського корпусу організована таким чином, щоб якомога ближче бути до людей, до їх проблем. Результатом діяльності ради є поліпшення добробуту наших громадян.

Що стосується тематики звернень, то їх можна згрупувати так:

– аграрна політика та земельні відносини – 3,

– соціального захисту –167;

– комунального  господарства – 39;

– діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1;

– екології та природних ресурсів- 3;

–  інші – 2.

До виконавчого апарату районної ради за категоріями та соціальним станом їх авторів надійшло 215 звернень, з них від:

учасників АТО – 70;

інвалідів І – ІІІ групи – 45;

багатодітних сімей,  – 4;

пенсіонерів – 73;

інші категорії – 23.

 

радник голови ради з питань

юридичного забезпечення

О.Ф. Гулей-Шикула

Comments are closed.

Перейти до вмісту